Błędy 404, przekierowania 302 oraz zduplikowane treści należą do najczęstszych problemów występujących w witrynach typu e commerce. Odnajdziemy wszystkie błędy, a później skutecznie je wyeliminujemy. Zoptymalizujemy Twój sklep oraz przedstawimy strategię, której nie da się pokonać. Zrealizujemy analizę ruchu i określimy, które podstrony w obrębie Twojego sklepu są najpopularniejsze, a później nadamy tym podstronom odpowiednio wysoki priorytet. Sprawdzimy opisy meta serwisu oraz upewnimy się, że wszystkie pasują, a jeśli nie, zaprezentujemy wytyczne do przeprowadzenia niezbędnych zmian.
Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
Zostań partnerem biznesowym Divloy i pozwól nam przenieść Twój sklep internetowy na nowy, wyższy poziom!
Skuteczność pozycjonowania sklepów online
Z każdym kolejnym rokiem zaciera się granica między handlem tradycyjnym, a cyfrowym, co ma również na popularność kanału promocji jakim jest pozycjonowanie sklepów www. Statystyki pokazują, że 63 procent okazji do zakupów rozpoczyna się online. Oznacza to, że bez względu na to, gdzie klienci dokonują ostatecznego zakupu, online lub w sklepie stacjonarnym, ich doświadczenie online jest czynnikiem decydującym o tym, czy wybiorą właśnie Twoją markę.
Z biegiem lat zakupy online znacząco zmieniły globalny rynek i nadal go zmieniają. Spowodowało to zamknięcie wielu tradycyjnych sklepów dla detalistów. Jeśli aktualne tempo się utrzyma, a wszystko na to wskazuje, można spodziewać się, może nie upadku podmiejskich centrów handlowych jako głównych miejsc zakupów, ale na pewno zmniejszenia ich udziału w rynku.
Musisz wiedzieć, że znamy struktury popularnych platform sklepów internetowych oraz ich mocne i słabe strony. Łącząc wiedzę techniczną z naszymi sprawdzonymi strategiami na pozycjonowanie sklepów internetowych, dostarczamy dochodowe projekty dla naszych klientów, osiągając konkurencyjne wyniki.
Potrafimy znaleźć zdrową równowagę między optymalizacją sklepu, a aspektami jego funkcjonalności i estetyki.
Co otrzymasz w Divloy w ramach pozycjonowania sklepu internetowego?
Skuteczne strategie na pozycjonowanie sklepu w Google
Wiemy jak pozycjonować sklep internetowy, dlatego zawsze przygotowujemy strategię prowadzącą do sukcesu, w tym ustalamy precyzyjne terminy ich realizacji oraz kamienie milowe. Skupiamy się na znaczących działaniach, które planujemy, aby przełożyć je na jak największy wpływ na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego, który posiadasz w najpopularniejszej wyszukiwarce jaką jest bez wątpienia Google.
Optymalizacja treści w Twoim sklepie
Przyciągające uwagę treści w sklepie internetowym to świetny sposób na generowanie linków wewnętrznych w całej witrynie oraz możliwość regularnego przekazywania konsumentom rzetelnych i wartościowych informacji, co równie dobrze wpływa na pozycjonowanie sklepów www. Silne wezwania do działania CTA (Call To Action) w Twoich artykułach pozwoli skierować czytelników do różnych obszarów Twojego sklepu, poprawiając w ten sposób współczynnik klikalności i poprawiając CRO. Potrafimy nakreślić skuteczne wytyczne, co do publikowania treści w kategoriach sklepu i opisów produktów.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij briefOparta na badaniach optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i użytkownika
Warto wspomnieć, że korzystamy z ciągłych badań oraz analiz danych, aby zrozumieć potrzeby użytkowników. Potrafimy we właściwy sposób analizować konkurencję i sprawić, aby wyszukiwarka Google pokochała Twój sklep i traktowała go w sposób jaki na to zasługujesz. Zawsze skupiamy się na tym jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy, aby osiągał wysokie pozycje w Google i innych wyszukiwarkach internetowych.
Dbamy o szybkość sklepu internetowego
Szybkość witryny jest niesamowicie ważnym elementem funkcjonalności sklepu, ponieważ prawie 40% ludzi opuszcza witrynę, jeśli ładowanie trwa dłużej niż trzy sekundy. Wysokie Współczynniki odrzuceń negatywnie wpływają na CRO, a także przyczyniają się do utraty potencjalnych klientów, którzy mogli by dokonać zakupu. W ramach naszej usługi pozycjonowania sklepu internetowego zoptymalizujemy Twój sklep www z wykorzystaniem naszej eksperckiej wiedzy, którą posiadamy i stale rozwijamy.
Badanie słów kluczowych na potrzeby pozycjonowania sklepu
W Divloy strategicznie planujemy słowa kluczowe do rozmieszczenia w Twoim sklepie, aby przekazać wyszukiwarkom i użytkownikom właściwe informacje. Im bardziej dopasowane zostanie słowo kluczowe, tym większe prawdopodobieństwo konwersji i sprzedaży. Wykorzystanie właściwych słów kluczowych nie tylko sprawia, że wyszukiwarki ufają Twojej witrynie, ale także pomaga pojawić się wyżej w rankingu.
Zapewniamy, że, nigdy nie stosujemy szkodliwych oraz nieetycznych technik, takich jak upychanie słów kluczowych w ilościach hurtowych, co gwarantuje, że Twoja witryna nie zostanie ukarana przez wyszukiwarki internetowe. Cykliczne analizy słów kluczowych w ramach oferowanej usługi pomagają nam tworzyć podstawy zarządzania w procesie pozycjonowania Twojego sklepu internetowego.
Pozycjonowanie produktów w sklepie internetowym i szerszy zasięg rynkowy
Sprzedaż online rośnie z roku na rok, a sklepy www muszą stale dostosowywać się do zmieniających wymagań konsumentów oraz ich zachowań zakupowych. Wiele tradycyjnych sklepów przenosi się do internetu i właśnie tam promuje swoje produkty szukając szansy na swój sukces biznesowy. Dowodzi to, że właściwa prezentacja oferowanych produktów, odpowiednio dobrana struktura kategorii, do których są przydzielone, dbanie o ich opisy czy też oprawę graficzną, jest coraz większą koniecznością firm nie tylko w naszym kraju, ale również na całym świecie, które stawiają na pozycjonowanie produktów w sklepie internetowym.
Nie pozostań w tyle za swoją konkurencją, która zabiera Twoich klientów. Skupimy się razem jak najszybciej wypromować Twój sklep internetowy, którym zarządzasz, dzięki czemu zdominujesz rynek, swoją branżę i zagwarantujesz rozwój Twojej marki w sieci.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij brief
Divloy to kompleksowa obsługa pozycjonowania sklepów
Chcemy, aby Twoi potencjalni klienci mogli za każdym razem znaleźć Twoje produkty i usługi. Pozwól klientom docelowym cieszyć się wygodą zakupów przez cały czas z dowolnego miejsca na świecie. Nasze eksperckie podejście ma na celu pomóc Twojej marce przebić się w rankingu widoczności, zwiększyć zasięg rynkowy, zdominować konkurencję i przekształcić więcej potencjalnych klientów w klientów końcowych.
Divloy to gwarancja efektywnego pozycjonowania sklepów internetowych i wysokich pozycji. Współpracuj z nami, a dzięki temu będziesz miał wyłącznie same korzyści.
Partnerskie podejście do współpracy
Optymalizacja witryn eCommerce
Raporty aktualne każdego dnia
100% koncentracja na Twoim projekcie
Wspólne wideokonferencje
Procesy oparte na danych
Dlaczego sklepy internetowe potrzebują pozycjonowania?
Pozycjonowanie oferuje szereg korzyści dla firm z wielu branż, a szczególnie wiele dla firm z branży e-commerce. Decydując się na pozycjonowanie sklepu internetowego będziesz mógł dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Będą to klienci, którzy najprawdopodobniej kupią produkt, który oferujesz, co przełoży się na większą sprzedaż i przychody dla Twojej firmy. Pozycjonowanie sklepów internetowych pomaga dotrzeć do tej grupy kupujących, optymalizując witrynę pod kątem słów kluczowych, których oni własnie używają.
Dobrze dobrane słowa kluczowe będą odnosić się do Twojego sklepu i oferowanych produktów. Jeśli na przykład sprzedajesz męskie portfele skórzane, sensowne jest, aby wyszukiwania ludzi zawierały te frazy. Dlatego Twoja strategia powinna wykorzystywać słowa kluczowe, takie jak „męskie portfele skórzane” lub „portfele skórzane dla panów”.
Wysoka pozycja w rankingach wyszukiwarek pozwoli, aby połączyć Twój sklep internetowy z kupującymi o wysokiej wartości. Twoi potencjalni klienci są gotowi oddać swoje ciężko zarobione pieniądze, ale bez usługi jaką jest pozycjonowanie sklepu internetowego mogą nawet nie wiedzieć, że Twój sklep istnieje n a rynku. Nasze usługi na pozycjonowanie sklepów internetowych zapewnią widoczność Twojego sklepu, dzięki czemu możesz zmaksymalizować swoje zyski.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij briefPozycjonowanie sklepów www to internetowy odpowiednik umieszczenia swego rodzaju ogromnego znaku przed sklepem stacjonarnym z napisem „Sprzedajmy portfele skórzane dla mężczyzn!”. Bez odpowiedniej strategii na pozycjonowanie sklepu pod kątem fraz kluczowych, Twoja szansa na pojawienie się w wyszukiwaniach o dużym zamiarze zakupu jest niewielka lub żadna. Zamiast tego robią to Twoi konkurenci i chętnie przejmują Twoich klientów.
Jako sklep internetowy prawdopodobnie masz szeroką linię produktów, dlatego ważne jest, aby Twoi przyszli klienci mogli znaleźć Twoje towary podczas wyszukiwania online. Dzięki naszym usługom oferującym pozycjonowanie produktów w sklepie internetowym zoptymalizujemy każdy z Twoich produktów, zwiększając tym samym skuteczność jego prezentowania w wyszukiwarkach.
Jaki będzie wynik? Użytkownicy, którzy wyszukują „męskie portfele skórzane” znajdują Twoją witrynę i oferowane produkty. Znajdują to, czego właśnie szukają, co przekłada się później na ich zamówienie w Twoim sklepie. Dla porównania, jeśli Twoja firma polegała do tej pory na tradycyjnym marketingu, musiałbyś zadowolić się promowaniem jednego, dwóch lub maksymalnie trzech swoich produktów, chyba że masz ogromny budżet marketingowy. Chociaż prawdopodobnie sprzedawałbyś swoje najpopularniejsze produkty, nie możesz zagwarantować, że dotrzesz ze swoim przekazem do upragnionej grupy docelowej.
Wiemy jak pozycjonować sklep internetowy, a dzięki naszym usługom możemy zoptymalizować Twoją witrynę w taki sposób, aby dotrzeć z ofertą do najbardziej odpowiednich klientów.
Pozycjonujemy sklepy oparte o wszystkie platformy
Pozycjonowanie PrestaShop
PrestaShop to darmowe, niezwykle bogate i funkcjonalne rozwiązanie e-commerce. Platforma sklepowa Prestashop jest jednym z najlepszych rozwiązań do prowadzenia eSklepów. Prestashop jest używana przez wiele sklepów na całym świecie i jest dostępna niemalże we wszystkich językach. Uruchomienie sklepu internetowego opartego o CMS Prestashop może wymagać trochę pracy, ale rozwiązanie to ma imponujące funkcje.
Sam model biznesowy Prestashop opiera się na sprzedaży dodatkowych usług partnerom handlowym, obejmując motywy i dodatkowe moduły. Prestashop jest łatwa w użyciu i oferuje solidny, responsywny interfejs sklepu dla osób dokonujących zakupu. Zapewnia również bezpłatny zestaw wielu funkcji.
Pozycjonowanie sklepu PrestaShop
Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego PrestaShop wymaga wielu zaawansowanych prac jak i również zainstalowania dedykowanych dodatków, które pozwalają na skuteczną pracę przy optymalizacji bez konieczności ingerowania w jej kod źródłowy. Wśród wielu platform open source typu e-commerce, to właśnie PrestaShop jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych platform na świecie z całkiem dobrymi możliwościami SEO.
Jeżeli Twoim celem jest mieć duży ruch w swoim sklepie online, to powinieneś dbać o jego widoczność. Aby to osiągnąć, Twój sklep powinien wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Z pomocą przychodzą wspominanie już moduły ułatwiające pozycjonowanie Prestashop, które jednak nie zawsze są dobrym rozwiązaniem pod kątem SEO i które nie zastąpią pracy eksperta od pozycjonowania.
Pozycjonowanie na WooCommerce (WordPress)
WooCommerce to wtyczka e-commerce dedykowana do platformy WordPress. Sprawia ona, że tworzenie oraz zarządzanie sklepem internetowym jest niesamowicie proste, wraz z wyjątkowo rozsądnym poziomem elastyczności, a także istotnymi funkcjami, takimi jak zarządzanie zapasami, podatkami, bezpieczne płatności, czy integracja metod wysyłki. WooCommerce jak widać oferuje użytkownikom na prawdę wiele przydatnych funkcji. Nie można zapomnieć, że WooCommerce obsługuje 99% wszystkich sklepów WordPress. Platforma jest łatwa w użyciu nawet dla początkujących właścicieli witryn.
Ponieważ jest to oprogramowanie typu open source, to oferuje praktyczne nieograniczone możliwości na pozycjonowanie WooCommerce. Platforma posiada tysiące darmowych oraz płatnych motywów i wtyczek, które pozwalają rozszerzać możliwości sklep niemalże w nieskończoność. Dzięki temu, że WooCommerce jest oprogramowaniem typu open source, to każdy programista może kontrolować, modyfikować lub rozszerzać kod źródłowy. CMS jest responsywny i działa dobrze na wszystkich urządzeniach.
WooCommerce - sklep internetowy pozycjonowanie
Pomimo wielu wtyczek do SEO (przykładowo Yoast SEO czy All in One SEO Pack), to pozycjonowanie WooCommerce tak jak każda inna platforma wymaga zaangażowania eksperta. Uruchomienie sklepu w oparciu o ładną oprawę graficzną nie da Ci gwarancji widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Można to osiągnąć za pomocą optymalizacji istotnych dla pozycjonowania sklepu elementów przede wszystkim dzię solidnej wiedzy o pozycjonowaniu sklepów online.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij briefPozycjonowanie Magento
Magneto to jedna bardziej popularnych platform e-commerce, zbudowana przy użyciu technologii open source. Takie rozwiązanie daje użytkownikom możliwość kontrolowania wyglądu sklepu Magento, jego funkcjonalności oraz zawartości ich sklepu internetowego celem maksymalizacji w nim zakupów. Magento udostępnia użytkownikom pokaźną liczbę przydatnych narzędzi i modułów. Obejmują one marketing, optymalizację pod kątem wyszukiwarek, czy narzędzia do zarządzania katalogiem produktów.
Platforma może obsłużyć sklep z dowolną ilością produktów i klientów. Niezależnie od tego, jak wielu klientów odwiedza sklep, to Magento oferuje zarówno bezpłatne jak i płatne funkcje, co oznacza, że platforma może rosnąć i ewoluować wraz z Twoją firmą, a musisz wiedzieć, że wiele razy firmy muszą zmieniać platformy w miarę rozwoju swojej marki i natężenia ruchu.
Pozycjonowanie sklepu internetowego Magento
Chociaż Magento to bardzo potężna platforma, jeśli korzystasz z domyślnych ustawień, to nie uzyskasz doskonałej wydajności SEO. Jeżeli chcesz zadbać o pozycjonowanie Magento, które ułatwi odnalezienie sklepu przez użytkowników, to powinieneś postawić na wiedzę eksperta, który zajmie się SEO sklepu, aby był on w jak najlepszym stanie. W Divloy doskonale wiemy jak pozycjonować sklep internetowy na tej platformie CMS.
Pozycjonowanie Shoper
Shoper jest platformą sklepową, która stanowi kompleksowe narzędzie dla właściciela sklepu online i jest zarazem przyjazne, jeżeli chodzi o pozycjonowanie sklepu online. Jest to rozwiązanie, które przypadnie do gustu laikom programowania, osobom zaczynającym swoją przygodę z ecommerce, a także małym przedsiębiorcom, czy start-up’om. CMS z pewnością przyda się zarówno średnim i dużym sklepom, które nie muszą stawiać na zindywidualizowane rozwiązania.
Dla dużej większości właścicielu sklepów online, Shoper jest wręcz strzałem w dziesiątkę, gdyż jest to jeden z bardziej znanych i chwalonych rozwiązań do obsługi procesu zakupowego zaczynając od dodania produktu do asortymentu sklepu, wystawienia go na sprzedaż, poprzez przyjęcie zamówienia, wysyłkę towaru do klienta oraz rozliczenie transakcji.
Shoper pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie sklepu internetowego Shoper ma wiele zalet. Jest to platforma łatwa w obsłudze, oferując mnóstwo możliwość integracji z dedykowanymi wieloma aplikacjami. Pozwala również na implementację optymalizacji SEO, tak aby dostosować sklep do zaleceń wyszukiwarek online w podstawowym zakresie. Większość modyfikacji wymaga jednak posiadania odpowiedniej wiedzy programistycznej, a z punktu widzenia pozycjonowania dla osób korzystających z tej platformy prawdziwym must have jest współpraca z ekspertem, dla którego pozycjonowanie Shoper nie stanowi żadnej zagadki, a więc właśnie dla Divloy.
Pozycjonowanie IdoSell
Platforma ecommerce Idosell zbudowana jest w oparciu o technologię SaaS. Idosell jest dobrym rozwiązaniem zarówno dla małych jak i średnich sklepów. CMS pozwala także na prowadzenie sprzedaży hurtowej w oparciu o model B2B. Pozycjonowanie IdoSell jest nieco łatwiejsze niż w przypadku innych platform typu SaaS i ma to znaczenie w budowaniu widoczności sklepu.
Warto zwrócić uwagę na dosyć sprawne działania sklepów, które są postawione na Idosell, a także szereg funkcji przyjaznych dla SEO sklepu. Skupiając uwagę na pozycjonowaniu IdoSell trzeba wyróżnić możliwość globalnych ustawień chociażby w meta title i description, jednak jak zrobić to właściwie niezbędna jest tutaj wiedza doświadczonego SEOwca. Idosell posiada wbudowane moduły do Google Analytics oraz Google Search Console.
Z pewnością istotnym ograniczeniem IdoSell jest jednak zamknięty silnik sklepu, co nie pozwala na dowolność we wprowadzaniu zmian w kodzie sklepu. Zmiany w kodzie są wyceniane dodatkowo przez zespół wsparcia Idosell.
Pozycjonowanie RedCart
Platforma sklepowa RedCart, oparta jest na modelu SaaS. Sklepy, które korzystają z tego CMS nie wymagają instalacji na swoim serwerze, natomiast wszelkie funkcjonalności dodawane są na bieżąco, w ramach comiesięcznego abonamentu. Platforma RedCart jest bezproblemowa w codziennej obsłudze, a korzystanie z niej nie wymaga specjalistycznej wiedzy, dzięki czemu może to być rozwiązanie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z handlem online.
CMS RedCart posiada intuicyjny panel administracyjny, który pozwala na integrację z usługami e-commerce. Takie rozwiązanie wpływa korzystnie na realizację zamówień oraz skuteczną promocję sklepu online. Platforma jest cyklicznie wzbogacana o nowe funkcjonalności, a to sprawia, że spełnia istotne wymagania rynku e-commerce, który cechuje się dużą częstotliwością zmian.
Z punktu widzenia SEO sklep internetowy RedCart jest dobrze przygotowany do przeprowadzenia podstawowej optymalizacji, którą możesz wykonać samodzielnie. Zaawansowane zmiany jak chociażby optymalizacja struktury sklepu muszą być już jednak dokonywane przeprowadzane przez wsparcie techniczne.
Pozycjonowanie sklepów internetowych RedCart
Pozycjonowanie RedCart w Divloy obejmuje zaawansowane działania onsite (na stronie) i offsite (poza stroną). Dzięki naszej wieloletniej wiedzy z zakresu SEO RedCart i współpracy z nami przy pozycjonowaniu Twojego sklepu opartego o CMS RedCart zapewniamy Ci szybki efekt dostosowania Twojego sklepu do wytycznych wyszukiwarek internetowych. Nasze działania zagwarantują Ci wzrostu ruchu w Twoim sklepie i uzyskanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie SkyShop
Platforma sklepowa SkyShop umożliwia jednocześnie prowadzenie sklepu internetowego oraz sprzedaż produktów na Allegro czy eBay. Pomimo dość sporej liczby ograniczeń patrząc na pozycjonowanie SkyShop, platforma sprawdzi się jako rozwiązanie dla średnich i dużych sklepów online. Rozwiązanie posiada w sobie sporo ciekawych rozwiązań, wymienić należy automatyczne integracje z hurtowniami, wspomnianymi już wcześniej zewnętrznymi platformami sprzedażowymi (Allegro, eBay), system płatności i dostawy.
SkyShop oferuje wyłącznie podstawowe elementy stworzone pod optymalizację SEO. CMS umożliwia edycję tytułów i meta opisów, publikację treści w kategoriach, generowania mapy strony, czy utworzenia pliku robots.txt. Warto dodać również sposobność wprowadzania altów grafik, czy edycję nagłówków.
Pozycjonowanie sklepów www SkyShop
Ograniczeniem z punktu widzenia SEO może być z pewnością brak możliwości optymalizacji szybkości sklepu poprzez panel, który swoją drogą może wymagać nieco dopracowania. Do wprowadzenia dużo bardziej zaawansowanych zmian SEO z pewnością niezbędna będzie pomoc eksperta z odpowiednią wiedzą.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij brief
Pozycjonowanie sklepów internetowych, które zwiększa zamówienia
Pozycjonowanie sklepów www to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie ruchu w witrynie, a dzięki naszym usługom SEO dla sklepów online możesz je wykorzystać nie tylko do zwiększenia ruchu, ale także przychodów ze sprzedaży. Dzięki wskaźnikowi utrzymania klientów na poziomie 90% oraz ich rekomendacjom, śmiało stwierdzamy, że jesteśmy zaufaną agencją, która realizuje niesamowicie skuteczne pozycjonowanie sklepu online.
Współpracuj z Divloy w zakresie pozycjonowania, a dzięki naszym usługom Twoja witryna będzie miała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania dla słów kluczowych, których używają Twoi potencjalni klienci, co doprowadzi do większego ruchu, konwersji i przychodów. Zacznij rozwijać swój biznes online dzięki naszej agencji już dziś.
Divloy nie jest typową agencją SEO jakich wiele na rynku. Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksowo marketingiem internetowym i z pasją podchodzimy do tego, co robimy. Widać to w opiniach o nas, którymi dzielą się nasi klienci z różnych branż.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oferujemy prawdziwą wiedzę biznesową. Nasze szerokie kompetencje zapewniają doskonałe wyniki oraz pozwalają nam na dostosowywanie się do szybkich zmian w branży, gwarantując naszym klientom najlepsze efekty, od zwiększonych przychodów po lepsze rankingi sklepów w wynikach wyszukiwania.
Narzędzia wykorzystywane do pozycjonowania sklepu
W procesie pozycjonowania sklepu internetowego korzystamy z najlepszych dostępnych na rynku narzędzi, a najważniejsze z nich wymieniamy poniżej.
Co zyskasz w ramach pozycjonowania sklepu internetowego z Divloy?
Zwiększysz widoczność swojej marki
E-handel to dynamiczna i konkurencyjna branża. Aby konkurować, musisz przyjąć innowacyjne podejście do marketingu. Działalność eCommerce to opłacalny sposób na dotarcie do klientów docelowych i wygenerowanie wyższego zwrotu z inwestycji (ROI). To jedna z najszybszych metod budowania i podnoszenia świadomości marki. Eksperci przewidują, że do 2040 r. Około 95% wszystkich zakupów będzie odbywać się za pośrednictwem platform eCommerce. Promuj swoje produkty i usługi z pomocą zaufanej firmy Divloy, zajmującej się pozycjonowaniem sklepów w internecie.
Przyciągniesz nowych klientów
Wraz postępem technologicznym potrzeby konsumentów szybko się zmieniają. Klienci wolą coraz to szybsze i łatwiejsze sposoby dokonywania zakupów tego, czego potrzebują, przy jednoczesnym prowadzeniu aktywnego stylu życia, gdzie czas odgrywa znaczącą rolę. W Polsce mamy 28,2 mln internautów i ponad 72% z nich kupuje w e-sklepach, a to głównie ze względu na to, że zakupy online zapewniają wygodę i oszczędność czasu, czego tradycyjne sklepy nie mogą zaoferować. Oznacza to, że usługi pozycjonowania sklepów www stają się koniecznością dla wielu sprzedawców.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij brief
Pozycjonowanie sklepów z ekspertami, którzy osiągają realne wyniki
Jeśli Twoim celem jest zwiększenie obecności Twojej marki w internecie oraz zwiększenie ruchu organicznego w sklepie, to nie ma lepszego sposobu niż pozycjonowanie sklepu online. Ale nie wystarczy tylko znaleźć się na pierwszej stronie w Google, aby przyciągnąć więcej odwiedzających do sklepu internetowego. Ostatecznie potrzebujesz zakupów, a to oznacza posiadanie odpowiedniej strategii SEO, która zamienia ruch w realne przychody.
Wiemy, że nie jest łatwo stworzyć niestandardową strategię SEO, która zwiększy sprzedaż i świadomość marki. Dlatego potrzebujesz naszego zespołu doświadczonych ekspertów SEO po swojej stronie. Nasze niestandardowe strategie na pozycjonowanie sklepów www są doskonale ukierunkowane oraz skoncentrowane na celach naszych klientów. Pomagamy naszym klientom zmaksymalizować zasięg względem każdego potencjalnego klienta, który szuka tego, co sprzedają nasi klienci w swoich sklepach.
Jeśli chcesz zmienić sezonową sprzedaż w całoroczny wzrost lub pokonać konkurentów w rankingach Google, zrealizujemy to dzięki naszej wiedzy jak pozycjonować sklep internetowy. Nasz fantastyczny zespół pomógł małym i średnim sklepom generować większe przychody, zwiększać ruch organiczny i wspinać się w rankingach. Jesteśmy firmą zajmującą się SEO sklep internetowego, której możesz zaufać, aby wygrać z konkurencją w wynikach wyszukiwania dzięki precyzyjnie dobranej strategii.
Idealnie pasujemy do Twojego projektu
Nieustannie doskonalimy nasze rzemiosło, co oznacza po prostu, że przy współpracy z nami, zawsze będziesz uzyskiwać coraz to lepsze wyniki! Naszą pasją jest nieustanna znajomość zmieniających się trendów. Innowacje, są nieodłączną częścią naszego modelu biznesowego. Gwarantujemy skuteczne wyszukiwanie Twojego sklepu. Zbudujemy zaufanie do niego, a także zwiększamy liczbę konwersji. Współpraca z nami to dla Ciebie:
- Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w Google i innych wyszukiwarkach
- Większa widoczność i wyższe rankingi w wyszukiwarkach takich jak na przykład Google
- Zwiększony ruch i ilość potencjalnych klientów
- Zwiększony zwrot z inwestycji
Oferujemy sprawdzone strategie na pozycjonowanie sklepów zwiększające sprzedaż i rozwijające Twój biznes
Pozycjonowanie sklepu internetowego to specjalistyczna i wymagająca sztuka. Wszystko sprowadza się do zbudowania solidnej strategii, która sprawi, że Twoja witryna eCommerce będzie pracowała ciężej dla Ciebie, zwiększając liczbę i wartość dokonywanych w niej transakcji.
Jednak sprawy się komplikują w dążeniu do zdobycia wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Musisz znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, aby zwiększyć ruch w swoim sklepie i zaimplementować je w taki sposób, który nie zaszkodzi wrażeniu użytkownika. Ponadto musisz mieć odpowiedni tytuł każdej strony oraz opisy produktów. Powinieneś mieć pod kontrolą niedziałające linki, zwiększyć szybkość działania sklepu i wyeliminować zduplikowane treści, aby nie zaszkodzić swoim rankingom. Więcej produktów, to więcej stron, co może oznaczać więcej bałaganu, chyba że współpracujesz z zespołem Divloy.
Nasze pozycjonowanie sklepów online jest skoncentrowane na sprzedaży, obejmując wszystkie fundamenty SEO, od budowania linków, optymalizacji na stronie, po analizę konkurencji, optymalizację struktury witryny oraz tworzenie wysokiej jakości treści. Łączymy naszą wiedzę na pozycjonowanie strony sklepu internetowego z Twoją wizją, aby osiągnąć najwyższe cele, które zwiększą sprzedaż.
Nasz zespół to eksperci, którzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy, uwielbiający pracę z wyszukiwarką Google. Od technicznych aspektów optymalizacji witryny, po kreatywne strategie pozycjonowania sklepów internetowych w celu przechwytywania użytkowników gotowych do zakupu, bez względu na to, z jakiej platformy eCommerce korzystasz. Zapewniamy sklepom naszych klientów najlepszą pozycję do odniesienia sukcesu. Przygotuj się na uwolnienie swojego potencjału sprzedaży i zdobądź przewagę nad konkurencją dzięki naszym najwyższej klasy usługom pozycjonowanie sklepu internetowego w Google.
Certyfikat Google Analytics potwierdzający umiejętności analityczne Divloy
Narzędzie Google Analytics to zdecydowanie najbardziej znane, a także najczęściej wykorzystywane narzędzie analityczne w marketingu online. Posiadanie oficjalnego certyfikatu potwierdza nasze zaawansowane umiejętności skutecznego posługiwania się Google Analytics. Umiemy skutecznie gromadzić, a także interpretować dane z ruchu w witrynie internetowej, które wykorzystujemy w planowaniu strategii w procesie pozycjonowania sklepu internetowego.
Sprawdź opinie naszych klientów
Poznaj marki, które nam zaufały
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij brief
45 czynników wpływających na pozycjonowanie sklepu
1. Tytuł
Tagi tytułu są bardzo ważne, jeśli chodzi o rankingi SEO sklep. Są one wyświetlane w wynikach wyszukiwania (SERP) i powinny komunikować o zawartości strony.
2. Tagi alt grafik
Tagi obrazu alt są bardzo ważne, ponieważ pomagają, gdy użytkownik szuka obrazów w wyszukiwarce. Nawet jeśli obraz może się nie pojawić tag alt obrazu zostanie odzwierciedlony w wynikach wyszukiwania.
3. Słowo kluczowe w tytule
Widoczność serwisu w Google zależy również od tego, jak zostały w nim użyte słowa kluczowe.
4. Treść
Słynne stwierdzenie „Content is king”, mówiąc o rankingu Google. Obejmuje to nagłówki, tagi tytułowe, treści itp. Nie tylko jakość treści, ale także jej długość mają istotne dla pozycjonowania sklepu znaczenie. W idealnym przypadku jeden artykuł na blogu powinien zawierać około 2000 słów lub więcej, aby uzyskać naturalność w oczach wyszukiwarek. Twoje treści również muszą stanowić wartość dla czytelnika, zatem nie może to być tak zwane „lanie wody”.
5. Nadmierna ilość słów kluczowych
Google może nabrać podejrzeń, jeśli te same słowa kluczowe są używane w dużej ilości w obrębie jednej podstrony, zwłaszcza jeżeli znajduje się na niej mało treści.
6. Ukryta treść lub link
Jeśli podczas indeksowania Twojej strony Google znajdzie ukrytą treść lub link, Twoja witryna może zostać ukarana. Zmiana rozmiaru czcionki niektórych tekstów na 0 i zmiana koloru czcionki na biały może prowadzić do kary.
7. Adresy URL
Adresy URL są niezwykle istotne, ponieważ pokazują hierarchię stron serwisu, a także dostarczają użytkownikowi odpowiednich informacji o serwisie. Unikaj a adresach URL używania losowych wartości, przykładowo a721ab127fa. Adres URL jest również ważny z punktu widzenia tekstu kotwicy. Tekst zakotwiczenia to tekst, który można kliknąć w hiperłączu.
8. Lokalizacja serwera
Lokalizacja serwera i otoczenia domen, które się na nim znajdują również bardzo pomaga w pozycjonowaniu.
9. Wiek domeny
Google preferuje domeny, które mają co najmniej rok.
10. Historia domeny
Jeśli domena przeszła jakąkolwiek karę w przeszłości, może to wpłynąć na jej pozycje.
11. Mapa strony XML
Mapa witryny w formacie XML pomaga wyszukiwarce indeksować wszystkie wewnętrzne strony w witrynie.
12. Mapa strony HTML
Mapa witryny HTML pomaga wyszukiwarce również indeksować wszystkie strony witryny, a także jest ułatwienie w poruszaniu się dla użytkowników.
13. Ranking strony
Autorytet strony z linkami jest również istotnym czynnikiem rankingowym Google, co same linki zwrotne.
14. Wyskakujące okienka
Google chce, aby każde doświadczenie użytkownika było coraz wygodniejsze - niezależnie od tego, czy jest to na urządzeniu mobilnym, czy na komputerze. W związku z tym witryny z wyskakującymi okienkami, które obejmują maksymalną szerokość okna, są postrzegane przez Google jako negatywnie. Ten rodzaj wyskakujących okienek w witrynie nie działa najlepiej, chcąc uzyskać lepszą pozycję w rankingu wyszukiwarek.
15. Struktura strony
Struktura Twojej witryny powinna być prosta i łatwa w nawigacji dla użytkownika. Szczególnie istotne w przypadku pozycjonowanie sklepów online z wieloma kategoriami produktowymi.
16. Adres IP
Upewnij się, że Twój adres IP nie jest oznaczony jako spam, ponieważ wpłynie to na Twój ranking. W Internecie dostępne są różne narzędzia do sprawdzania adresów IP, które pomogą Ci dowiedzieć się, czy Twój adres IP znajduje się na czarnej liście, czy nie.
17. Sekcja kontakt
Dokument jakości Google zawsze przypisuje więcej wartości witrynom, które mają stronę oferującą możliwość skontaktowania się.
18. Nadmierna optymalizacja witryny
Jeśli dobra strategia optymalizacji może pomóc Ci poprawić pozycję w Google, to nadgorliwa optymalizacja witryny może doprowadzić do obniżenia Twojej pozycji w Google.
19. Dobra czytelność
Utrzymywanie wysokiego poziomu czytelności informacji zawartych w sklepie powinna być w zgodzie z odbiorcami, co zwiększy jakość treści, a tym samym ranking.
20. Wiek domeny, z której pochodzą linki
Linki zwrotne ze starszych domen zwykle działają lepiej niż nowe.
21. Liczba stron z linkami
Duża liczba linkujących stron z tej samej domeny również może utrudnić wzrost widoczności w Google.
22. Nagły napływ linków
Nagły wzrost nowych linków może sprawić, że dla Google stanie się bardzo podejrzane, co prosi się o karę.
23. Sprzedaż linków
Jeśli sprzedajesz linki w swojej witrynie, możesz wpaść w poważne kłopoty i obniżenie widoczności Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania.
24. Linki zwrotne niskiej jakości
Niskiej jakości linki zwrotne z katalogów, for, blogów mogą wpływać negatywnie na ranking strony w Google.
25. Złe linki
Linki ze stron internetowych, które według Google są uważane za niskiej jakości lub nieetyczne, mogą utrudnić pozycjonowanie sklepów internetowych.
26. Lokalizacja linku
Linki umieszczone na początku treści mają większy wpływ na SEO serwisu niż linki umieszczone na końcu.
27. Uszkodzone linki
Dużo linków, które pochodzą ze strony błędu 404, utrudnia budowanie widoczności.
28. Długość adresu URL
Aby uzyskać dobrą widoczność w Google, upewnij się, że adres URL Twojej strony jest maksymalnie krótki. Pozytywna długość adresu URL to około 60.
29. Liczba odwiedzin
Wizyty z wyszukiwarek są bardzo ważne i są bezpośrednio związane z rankingami. Im większa liczba odwiedzin strony, tym wyższa pozycja w Google.
30. Współczynnik odrzuceń
Współczynnik odrzuceń ma miejsce, gdy użytkownik odwiedza witrynę, może nie uznać jej za interesującą i natychmiast ją opuszcza. Współczynnik odrzuceń musi być bardzo niski, ponieważ może to wpłynąć na rankingi serwisu.
31. Odsłony
Odsłony pomagają mierzyć natężenie ruchu w witrynie. To również jest korzystne dla rankingu Google.
22. Czas na stronie
Ilość czasu, jaki użytkownik spędza na stronie musi być duża.
33. Wysokie zaangażowanie
Polubienia, komentarze na stronie i udostępnienia jej zawartości sprzyjają wysokim pozycjom.
34. Powracanie odwiedzających
Jest bardzo ważne, ponieważ wskazuje, że Twoje treści mają wysoką wartość i ponownie przyciągają użytkowników.
35. Wersja mobilna
Upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych pod kątem indeksowania i samych użytkowników. Z każdym rokiem coraz więcej internautów preferuje telefony komórkowe do przeglądania internetu. Dlatego witryny zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych poprawią widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.
36. Szybkość strony
Szybkość strony musi być wysoka, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia użytkownika.
37. Certyfikat SSL
HTTPS jest bezpieczniejszy i bardziej godny zaufania niż HTTP. Twoja witryna powinna zdecydowanie korzystać z certyfikatu SSL, zwłaszcza jeżeli użytkownicy podają w niej swoje dane, a więc w przypadku dokonywania zamówień w sklepie online.
38. Linki do złych stron internetowych
Umieszczanie linków do podejrzanych stron internetowych może wpłynąć na ranking strony i prowadzić do kar.
39. Linki wychodzące
Przekierowania do innych witryn mogą wpływać niekorzystnie na ranking strony.
40. Nieaktywne przyciski
W niektórych przypadkach programiści celowo wyłączają funkcję przycisku „zamknij”, aby wydłużyć czas sesji na stronie internetowej. Takiego rozwiązania Google nie lubi szczególnie.
41. Google Search Console
Połączenie Twojej witryny z narzędziem Google Search Console, które sprawdza jej jakość i wiarygodność pomaga poprawić pozycje.
42. Strony z atakami hakerskimi
Zaatakowane witryny mogą zostać usunięte z wyników wyszukiwania. Dbaj o dostęp do swojej strony i zawsze posiadaj aktualne wtyczki.
43.Pogrubianie fraz i wypunktowania treści
Pogrubienia fragmentów treści oraz list w postaci wypunktowań, mają wpływ na odbiór strony przez roboty indeksujące wyszukiwarek oraz przez użytkowników. Odpowiednio stosowane zwiększają przejrzystość contentu na stronie.
44. Rozmiar plików graficznych
Bardzo duże grafiki, które spowalniają wczytywanie strony nie są dobrze odbierane przez Google. Stosuj dobrze skompresowane grafiki, które nie będą powodowały długiego czasu ładowania strony.
45. Hreflangi
Brak odpowiedniego stosowania hreflangów w kodzie strony w przypadku wersji językowych serwisu bardzo utrudnia proces pozycjonowania.
Zamów darmową wycenę!
Wypełnij briefNajczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania sklepów internetowych
Jak w Divloy skutecznie identyfikujemy i rozwiązujemy problemy sklepów?
Czy realizujemy badania użytkowników sklepu?
Dokładnie przeanalizujemy użytkowników, chcąc zrozumieć, w jaki sposób korzystają z wyszukiwarek, aby Cię odnaleźć w sieci. Zoptymalizujemy Twoją witrynę w oparciu o rzeczywiste potrzeby Twoich klientów, stawiając nie tylko na potrzeby wynikające z pozycjonowania, ale również na funkcjonalność i estetykę Twojej witryny.
Czy realizujemy badanie konkurencji sklepu?
Poświęcimy wiele godzin na badanie konkurentów poznając czynniki, które sprawiają, że odnoszą sukcesy. Dzięki temu dowiemy się, co musimy zrobić, aby ich pokonać. Sprawimy, że będziesz przed nimi, gdy użytkownicy będą szukać tego, co oferujesz. Zwiększymy ruch Twojej witryny, a Ty zwiększysz swoją sprzedaż.
W jaki sposób pozycjonowanie sklepu online może pomóc właśnie Twojemu sklepowi?
Wyszukiwarki internetowe bez wątpienia nadal są głównym kanałem ruchu i biznesu w Internecie. Jeśli prowadzisz sklep e commerce, pozycjonowanie sklepu pomoże zidentyfikować słowa kluczowe związane z zakupem i sprzedażą Twoich produktów. Jesteśmy przekonani, że sklepy internetowe, niezależnie od branży, w której działają, absolutnie potrzebują ciągłego udoskonalania i stałej opieki, aby wyróżniać się wśród konkurencji.
Jaki jest koszt pozycjonowania sklepu internetowego?
Jeżeli chcesz wiedzieć ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego w Google, to na początku wyjaśniamy, że nasze podejście oraz zalecenia dotyczące konkretnych projektów zawsze będą się różnić, dlatego też wycenę realizacji naszej usługi pozycjonowania sklepu, wyznaczamy w oparciu o to, czego dokładnie dana firma potrzebuje. Nasi klienci zawsze mogą wybrać to, co najlepiej pasuje do ich budżetu oraz celu, a my szukamy obszarów, które zaoferują maksymalne możliwości do uzyskania korzyści przez naszego klienta. Jeżeli interesuje Cię tanie pozycjonowanie sklepów internetowych, to wszystko zależy tak na prawdę od skali i liczby produktów, które oferujesz swoim klientom.
Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę
Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.