Pozycjonowanie Stron Internetowych

Jeśli szukasz firmy, która realizuje skuteczne pozycjonowanie stron internetowych i przeniesie Cię na nowy, wyższy poziom, nie szukaj dalej. Jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie! Tworzymy i wdrażamy skuteczne pozycjonowanie stron www dla klientów oczekujących realnych wyników. Pomożemy wzmocnić ruch w Twoim serwisie i jego widoczność w wynikach organicznych, który przekształci się w solidne leady i zwiększenie Twoich przychodów. Wyprzedź konkurencję i zacznij zarabiać coraz więcej dzięki współpracy z marką Divloy!
Zamów darmową wycenę!
Pozycjonowanie Stron

Czym jest pozycjonowanie strony internetowej?

Jak sama nazwa wskazuje, jest to proces, w którym ulepszana jest strona internetowa, jej zawartość i linki zwrotne, aby poprawić widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Im lepiej pozycjonowana jest Twoja witryna w SERP (strony wyników wyszukiwania), tym bardziej prawdopodobne jest, że przyciągniesz uwagę potencjalnego klienta.

Jak działają wyszukiwarki?

Wyszukiwarki internetowe takie jak Google, Bing czy Yahoo wykorzystują boty do indeksowania stron internetowych. Bot przekazuje następnie znalezione informacje do indeksu w tym treści, obrazy, hiperłącza, filmy i inne dane dotyczące witryny. Dane te są następnie przesyłane do algorytmu, który analizuje wszystkie te informacje, a także wiele innych czynników znajdujących się poza witryną. Następnie, gdy zostanie wprowadzone zapytanie, wyszukiwarka zapozna się z wynikami tego algorytmu i przedstawi wyniki w kolejności, którą uzna za najbardziej odpowiednią. Wyniki te nazywane są „wynikami wyszukiwania” lub SERP (strona wyników wyszukiwania).

Zrozumienie zasady działania wyników wyszukiwania jest pierwszym krokiem przy podejmowaniu decyzji, czy pozycjonowanie strony internetowej jest dla Ciebie realną strategią marketingową. Mówiąc najprościej, wyniki wyszukiwania w głównych wyszukiwarkach są zazwyczaj podzielone na dwie podstawowe kategorie, z dodatkowymi podkategoriami każdej z nich (w zależności od charakteru wyszukiwania). Pierwszym podstawowym typem wyniku wyszukiwania i najbardziej oczywistym jest wynik naturalny. Nazywane również wynikami organicznymi, w tym miejscu zobaczysz wszystkie strony internetowe w indeksie, które wyszukiwarka określiła jako odpowiednie dla Twojego zapytania.

Drugim podstawowym typem wyników wyszukiwania są sponsorowane wyniki wyszukiwania. Zazwyczaj znajdują się na górze strony, z dyskretnym oznaczeniem, że jest to reklama i te strony internetowe zapłaciły za wyświetlanie tego zapytania. Kolejność sponsorowanych wyników wyszukiwania jest często determinowana przez takie czynniki, jak:

  • kwota, jaką witryna jest skłonna zapłacić za kliknięcie (PPC)
  • wynik jakości strony docelowej
  • współczynniki klikalności reklamy (CTR)

Dlaczego pozycjonowanie stron pod kątem wyszukiwarek jest ważne?

Pozycjonowanie strony pod kątem wyszukiwarek jest najskuteczniejszym rodzajem marketingu, bez wyjątku. Jednak powiedzenie tego nie umniejsza innym kanałom, takim jak reklama płatna w wyszukiwarkach, telewizja, radio czy media społecznościowe. Pozycjonowanie stron jest wyjątkowe, ponieważ pozwala pozycjonować się przed klientem dokładnie w momencie, gdy szuka on produktu lub usługi, którą zapewniasz.

Mając to na uwadze, istnieją potencjalne wady pozycjonowania, które należy wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem takich działań. Po pierwsze, należy zrozumieć, że pozycjonowanie nie jest rozwiązaniem umożliwiającym generowanie większej sprzedaży z dnia na dzień. Proces może potrwać miesiące, a nawet lata, aby wygenerować zwrot z inwestycji, chociaż po około czterech miesiącach powinno być jasne, czy Twoja strategia działa.

Nasze techniki skutecznego pozycjonowania strony internetowej

działania on site

Działania On-Site

Pozycjonowanie to proces ciągły i długotrwały, który składa się z prac on-site, takich jak na przykład audyt i optymalizacja serwisu oraz rozwijanie treści w nim zawartych.
linkowanie

Działania Off-Site

Drugim elementem składowym procesu pozycjonowania są prace z kategorii off-site, gdzie można wyróżnić budowanie profilu linków prowadzących do strony.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Realizujemy działania On-Site

Optymalizacje pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacje pod kątem wyszukiwarek na stronie to zmiany, które można wprowadzić bezpośrednio w witrynie i które są pod naszą kontrolą. Obejmują one przede wszystkim elementy technicznego SEO, między innymi takie jak:

  • optymalizacja treści i danych meta
  • możliwość indeksowania Twojej domeny
  • poprawna implementacja targetowania międzynarodowego hreflang
  • optymalizacja szybkości strony
  • korekta błędów 404
  • optymalizacja przekierowań 301
  • optymalizacja map witryn XML i HTML
  • praca nad strukturą adresów URL
  • edycja zduplikowanej treści
  • i wiele więcej

Optymalizacja treści na stronie

Drugą stroną medalu dla SEO na stronie jest treść, która ma znaczący wpływ na pozycjonowanie stron www. Duża część tego, na czym polega działalność SEO, to badanie, tworzenie i optymalizacja treści. Wiele osób w branży argumentuje, że mniej uwagi poświęca się słowom kluczowym. Jeśli jednak nie ma adresu URL lub strony docelowej zoptymalizowanej pod kątem konkretnego słowa kluczowego (lub zestawu słów kluczowych), nie ma prawie żadnej szansy na wygenerowanie organicznego ruchu.

Kiedy opracowujemy treści, aby osiągnąć sukces w dłuższej perspektywie, patrzymy na całą domenę (tak jak robi to Google). Google jest wystarczająco zaawansowane, aby zrozumieć, czy strona docelowa jest bezpośrednio związana z tematami/tematami, które są objęte całą domeną. Nasza agencja od pozycjonowania strony w Google ma najlepszych ekspertów, którzy znajdują równowagę między optymalizacją treści, a doświadczeniem użytkownika.

Optymalizacja treści na stronie

Realizujemy działania Off-Site

linki do serwisu

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek poza witryną ma związek z tym, jak wiarygodna jest domena. Z uproszczonego punktu widzenia autorytet domeny zwiększa się dzięki linkom do strony internetowej. Jednak nie zależy to tylko od liczby posiadanych linków. Warto pomyśleć o tym jak o podziale na 3 elementy:

  1. Liczba połączeń domen z naszą domeną.
  2. Siła lub zaufanie tych połączonych domen z naszą domeną.
  3. Jak dobre są te domeny połączone z naszą domeną.

Świadczymy usługi budowania linków, które działają!

Aby zwiększyć autorytet witryny, zapewniamy usługi budowania linków, które przekierowują odpowiednie, wysokiej jakości linki do Twojej domeny. Zapytasz, jak można to osiągnąć?

W ramach naszej usługi pozycjonowanie stron www, łączymy elementy content marketingu, aby zwiększać pozyskiwanie linków. Wierzymy, że podstawą podejścia do SEO poza witryną jest tworzenie treści wysokiej jakości w połączeniu z silną strategią.

W Divloy podstawowym podejściem do pozyskiwania linków jest ich jakość, a nie ilość. Takie podejście do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek poza witryną umożliwia nam prowadzenie niezwykle wiarygodnych i trafnych linków zwrotnych zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów. Jesteśmy firmą typu WhiteHat SEO, co oznacza, że ​​wszystkie nasze techniki budowania linków będą miały trwały wpływ bez względu na to, ile zmian w algorytmie Google na przestrzeni czasu.

linki które działają

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Zapewniamy analizę i dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony firmowej

dobór słów kluczowych

Badanie słów kluczowych to proces ciągły, zwłaszcza że potrzeby konsumentów zmieniają się i ewoluują w czasie, a nadążanie za rosnącym rynkiem ma kluczowe znaczenie. W miarę jak Twoja marka będzie budowała swoją wartość i rozpoznawalność, nieustanne bycie świadomym nowych słów kluczowych zapewnia długowieczność Twojego sukcesu. W Divloy pracę nad projektem SEO zaczynamy od analizy ruchu w Twojej witrynie i jej rankingu w Google. Jeśli podczas analizy stwierdzimy, że Twoja strona internetowa zajmuje dobrą pozycję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google dla konkretnego słowa kluczowego, porównamy je z miesięcznym ruchem wyszukiwania.

Chcesz mieć zarówno korzystny ranking, jak i słowa kluczowe generujące duży ruch, ponieważ oznacza to, że frazy kluczowe generują ruch i przyciągają sporą liczbę użytkowników. Wiemy, że pozycjonowanie www jest bardzo ważne i dlatego podamy dane rankingowe dla każdego słowa kluczowego Twojej witryny i jego miesięczny współczynnik ruchu wraz z naszymi zaleceniami dotyczącymi modyfikowania, ulepszania lub zastępowania każdego słowa kluczowego. Ostatecznie naszym celem jest zwiększenie wartości, jaką każde słowo kluczowe dodaje do Twojej witryny.

Znamy wszystkie rodzaje słów kluczowych

Mówiąc ogólnie, istnieją dwa różne typy słów kluczowych, słowa kluczowe z krótkim ogonem i słowa kluczowe z długim ogonem "long tail". Słowa kluczowe z krótkim ogonem, są słowami o szerokim zakresie. Powinny zawierać nie więcej niż 3 słowa. Krótkie słowa kluczowe, takie jak „rower mtb”, są najbardziej konkurencyjnym rodzajem słów kluczowych, ponieważ są najczęściej wyszukiwane. Słowa kluczowe z długiego ogona są zbudowane z fraz składających się z 3 do 5 słów. Są to bardziej szczegółowe wyrażenia, takie jak „rower mtb trek 29” i są używane do kierowania niszowych wyników wyszukiwania. Słowa kluczowe z długim ogonem są wyszukiwane rzadziej niż z krótkim ogonem.

Słowa kluczowe można dalej kategoryzować na podstawie tego, jak odnoszą się do intencji wyszukiwania użytkownika. Główne intencje wyszukiwania obejmują:

  • informacyjne – informacyjne słowa kluczowe to słowa pytające. Są one wyszukiwane przez internautów, którzy chcą znaleźć konkretną odpowiedź na zapytanie – nie po to, by kupić produkt lub zarejestrować się w Twojej witrynie. Zapytania wyszukiwania informacji zwykle zaczynają się od „co”, „jak” lub „dlaczego”, na przykład „jak prać kołdrę”. Jeśli Twoja firma sprzedaje kołdry, to zdecydowanie warto umieścić wpis na blogu, który omówi to zagadnienie. Dzięki możliwości udzielenia odpowiedzi na te terminy Twoja witryna może również zostać sklasyfikowana w wyszukiwaniach informacyjnych. Chociaż nie prowadzi to bezpośrednio do konwersji, zwiększa świadomość o istnieniu marki. Gdy internauta rozpozna Twoją markę jako przydatne źródło informacji, może zwrócić się do Twojej witryny w poszukiwaniu produktów do zakupu w dalszej kolejności. Treści informacyjne są niezbędne, aby pomóc witrynie w osiągnieciu dobrej pozycji. Ten rodzaj treści przyczynia się do tego, że Twoi czytelnicy do zwracaja się do Ciebie jako do zaufanego źródła informacji.
  • komercyjne — słowa kluczowe związane z intencjami handlowymi mogą prowadzić do większej sprzedaży. Ogólnie rzecz biorąc, te słowa kluczowe są używane przez osoby, aby uzyskać więcej informacji na temat konkretnego produktu lub usługi. Mogą szukać recenzji usług, lub list porównujących produkty i usługi. Wyszukiwanie może wyglądać podobnie do „najlepszy projektant ogrodów” lub „10 najlepszych projektantów ogrodów”. Te typy wyszukiwania niekoniecznie oznaczają, że konwersje witryny są gwarantowane, ale sugerują, że użytkownik ma zamiar stricte komercyjny. Chcą dowiedzieć się, jaki produkt lub usługę kupić. Tworząc treści kierowane na komercyjne słowa kluczowe, możesz nastawić odwiedzającego witrynę na konwersję, polecając swój produkt lub usługę w artykule.
  • nawigacyjne – słowa kluczowe nawigacyjne odnoszą się do wyszukiwań dokonywanych przez użytkowników, którzy mają pewne oczekiwania, względem wyników. Wyszukiwania nawigacyjne sugerują, że internauta zna już markę, ale chce dowiedzieć się o niej czegoś konkretnego. W przeciwieństwie do innych typów słów kluczowych, z punktu widzenia pozycjonera niewiele można zrobić ze słowami kluczowymi nawigacyjnymi. O ile nie jesteś już znaną marką, istnieje niewielka szansa, że ​​będziesz w stanie osiągnąć stały ruch słów kluczowych związanych z nawigacją. Jednak w miarę tego jak Twoja marka staje się bardziej rozpoznawalna (dzięki udanej realizacji pozycjonowania) możesz zacząć otrzymywać ruch za pośrednictwem wyszukiwania nawigacyjnego.
  • transakcyjne – te słowa kluczowe dotyczą już w zasadzie wyłącznie konwersji. Słowo kluczowe transakcyjne oznacza, że ​​osoba wyszukująca jest gotowa do zakupu produktu lub usługi. Użytkownik zakończył już być może wyszukiwanie komercyjne i jest teraz gotowy do podjęcia działań na stronie internetowej i zakupu, rezerwacji, wysłania zapytania lub subskrypcji.

Pomożemy uniknąć kanibalizacji treści i słów kluczowych

Kanibalizacja ma miejsce wtedy, gdy w Twojej znajdują się dwa lub więcej podobnych artykułów konkurujących o te same słowa kluczowe lub optymalizujesz różnie podstrony serwisu pod kątem tego samego słowa kluczowego. Fachowo nazywa się to „kanibalizacją”, ponieważ prowadzi to do sytuacji, kiedy strony internetowe konkurują ze sobą i zasadniczo niszczy to szanse na wysokie miejsce w rankingu. Nawet jeśli słowa kluczowe są różne, wyraźne podobieństwo może również prowadzić do kanibalizacji. Na przykład słowa kluczowe „pozycjonowanie strony fotografa” i „SEO dla zakładu fotograficznego”, choć różne, nadal mogą prowadzić do kanibalizacji.

Zdecydowanie należy tego unikać, ponieważ Google wyświetli tylko 1-2 strony z każdej witryny w odpowiedzi na każde zapytanie. Nie zakładaj błędnie, że im więcej piszesz na ten sam temat, tym większe szanse na wysoką pozycję Twojej witryny. Kanibalizacja nie tylko prowadzi do konkurowania ze sobą podstron i fraz kluczowych, ale także wpływa na jakość linków zwrotnych i współczynnik klikalności. Kanibalizacja osłabia moc każdego z nich, prowadząc obie strony finalnie do uzyskania niższego rankingu.

Aby ocenić, czy Twojej witrynie doskwiera kanibalizacja, po prostu wpisz nazwę domeny w Google, a następnie odpowiednie słowa kluczowe. Jeśli zauważysz, że obie strony znajdują się daleko na liście wyników, najprawdopodobniej Twoja witryna jest dotknięta kanibalizacją.

Aby rozwiązać problem kanibalizacji, masz kilka opcji:

  • możesz ustawić stronę, którą uważasz za najważniejszą, jako stronę kanoniczną (przekierowanie canonical)
  • możesz połączyć dwie (lub więcej) strony w jedną, a jeśli jest możliwe połączenie dwóch w jedną bez obniżania jakości treści, zdecydowanie powinieneś to zrobić
  • możesz zwyczajnie usunąć słabszą z dwóch podstron

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Co wyróżnia Divloy na rynku pozycjonowania stron internetowych?

Wyjątkowa przejrzystość prac

Uważamy, że najlepszy klient to klient dobrze poinformowany. Wiemy jak polepszyć pozycjonowanie strony, dlatego zawsze chętnie dzielimy się osiąganymi wynikami, a nasze raporty i komunikacja są jasne oraz szczegółowe, dzięki czemu wiesz, jakiego rodzaju pracę wykonujemy i co mamy za cel osiągnąć.

Nasi klienci mogą zobaczyć wpływ naszych usług na rankingi wyszukiwarek. Divloy to firma pozycjonująca strony internetowe najlepiej na rynku i zawsze jesteśmy otwarci na Twój wkład, opinie, pytania i wszelkiego rodzaju wątpliwości.

przejrzystość prac
unikalne promowanie strony internetowej

Unikalne promowanie strony internetowej

Divloy to firma realizująca profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach z prawdziwą i merytoryczną wiedzą. Jesteśmy jedna z nielicznych firm, które raportują wyniki w czasie rzeczywistym, gdzie inne firmy pozycjonujące strony, przedstawiają raporty raz na kilka miesięcy, a dzięki naszemu podejściu możesz stale przeglądać osiągane rezultaty i reagować na nie, wykorzystując potencjał naszych prac. Możesz być pewien, że wspólnie z nami pozycjonowanie strony firmy, której jesteś właścicielem to niesamowita metoda na promocję marki w sieci.

Eksperckie podejście

Dzięki specjalistycznej wiedzy na ten, nie lady prosty temat jakim jest pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, oferujemy eksperckie podejście i specjalistyczne usługi obejmujące strategię, badanie słów kluczowych, optymalizację, wytyczne względem treści, a wszystko to z naciskiem na generowanie potencjalnych klientów i rozwój Twojej firmy. Współpracując z nami dowiesz się pozycjonowanie stron co to jest i jak działa, dlatego oczekuj ciągłej komunikacji z naszej strony oraz kompletnych, spersonalizowanych działań, przejrzystości w każdym aspekcie naszej pracy oraz precyzyjnego śledzenia i osiągania leadów.

Eksperckie podejście
relacje z klientami

Świetne relacje z klientami

Doskonale rozumiemy, że najlepsze pozycjonowanie stron w internecie obejmuje ciągłą komunikację i współpracę między dostawcą usług SEO, a jego klientami. Divloy kultywuje bliskie relacje z każdym klientem, które sprzyjają przyjemnej i długotrwałej więzi. Zdobywamy zaufanie, kładąc nacisk na przejrzystość i odpowiedzialność w raportowaniu i zarządzaniu kampaniami. Nie znajdziesz bardziej responsywnej firmy, która wie jak praktykować skuteczne pozycjonowanie strony w Google oraz w każdej innej wyszukiwarce. Divloy to profesjonalna firma pozycjonująca, która cieszy się coraz większą ilością pozytywnych opinii wśród klientów oraz specjalistów z branży.

Wyjątkowa wiedza techniczna o SEO

Techniczne SEO odnosi się do technicznych aspektów Twojej strony internetowej i ulepszeń, które można w niej wprowadzić. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oparte o techniczne SEO odnosi się do takich czynników rankingowych, jak szybkość strony, kody odpowiedzi witryny i przyjazność dla urządzeń mobilnych.

Prawidłowe pozycjonowanie ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej strony internetowej. Aby wyszukiwarki mogły skutecznie indeksować witrynę, strony internetowe muszą najpierw działać i być dobrze wykonane technicznie. Chcesz przecież maksymalnie ułatwić Google i innym wyszukiwarkom możliwość oceny Twojej witryny, a możesz to zrobić, czyniąc stronę dobrze wykonaną pod kątem technicznego SEO.

W przeciwieństwie do zwykłego pozycjonowania, nasze SEO techniczne poprawia wrażenia użytkownika dla odwiedzających witrynę. Przede wszystkim zadbamy o to, aby Twoja strona działała dobrze i była dobrze odbierana przez użytkowników. Krótkie czasy ładowania i łatwy dostęp na urządzeniach mobilnych zachęcą użytkowników do powrotu do Twojej witryny i zwiększą współczynniki konwersji.

Jeśli wyszukiwarka Google rozpozna techniczną poprawność Twojej strony internetowej, będzie chciała ją polecić internautom. Zrobi to, umieszczając ją wyżej w wynikach wyszukiwania.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Efektywne usługi pozycjonowania w Divloy

Marka Divloy opiera się na doświadczeniu zdobywanym od 2010 roku w branży pozycjonowania w sieci, branży dynamicznie zmieniającej się, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek przedtem. Nie da się ukryć, że kiedyś świat internetu był zupełnie inny. Mniej osób korzystało z sieci, a zdecydowanie mniej używało do tego smartfonów. Dziś strony internetowe pozycjonowanie to prawdziwa konieczność. W trackie wielu lat widzieliśmy wzloty i upadki firm, drastyczne zmiany w wynikach wyszukiwania, aktualizacje algorytmów, zmiany upodobań użytkowników, trendy i niepowodzenia oraz przełomowe momenty w branży, którą jest pozycjonowanie organiczne.

Znamy wiele przykładów, kiedy firmy próbują zarządzać pozycjonowaniem we własnym zakresie lub decydują się na współpracę z największymi i najbardziej znanymi agencjami, narażając się na duże ryzyko stosowania przestarzałych technik, marnując cenny czas i swoje pieniądze.

Bezpieczne usługi pozycjonowania

Aby wyprzedzić konkurencję w niezwykle konkurencyjnym świecie marketingu internetowego, potrzebujesz realizowania usługi pozycjonowania, która przechytrzy i wyprzedzi konkurencję. Znamy skuteczne strategie i kroki pozwalająca na odniesienie sukcesu. Wiemy, jak prognozować i planować z wyprzedzeniem, dlatego możesz nam zaufać. Odpowiadamy na potrzeby naszych klientów jak stać się bardziej widocznym w internecie.

Struktura serwisu i nagłówki najlepsze dla pozycjonowania strony

Głównym elementem, który wpływa na pozycjonowanie stron internetowych jest rzeczywista treść, ale innym równie wpływowym czynnikiem jest sposób prezentacji tej treści. Układ strony z przejrzystymi nagłówkami i strukturą jest kluczem do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Po pierwsze sprawia, że ​​jest on bardziej przyswajalny dla odwiedzających witrynę, a po drugie jest bardziej zrozumiały dla robotów wyszukiwarek. Nagłówki dają czytelnikowi naturalną przerwę między kolejnymi akapitami. To wystarczająco dużo czasu, aby przetworzyć informacje, które właśnie przeczytali, a także przygotować się do kolejnych akapitów, którą zamierzają przeczytać.

Ogólnie rzecz biorąc, internauci nie chcą czytać ogromnych bloków tekstu bez śladu wcięcia lub podziału. Za każdym razem, gdy trafiają na stronę, która nie ma poczucia struktury, bardziej prawdopodobne jest, że się odbiją, niż pozostaną i rozszyfrują zawarty na takiej stronie tekst. Internauci szukają szybkich i łatwych do odczytania odpowiedzi na swoje zapytania, a nie długich i skomplikowanych wyjaśnień. Gdy wyszukiwarka zauważy wysoki współczynnik odrzuceń, ukarze stronę, obniżając jej pozycję w rankingu.

Każdy nagłówek działa jak kotwica dla tekstu. Pozwala nie tylko na wygodne czytanie, ale także jest pozytywnym sygnałem dla robotów indeksujących.

Skuteczne pozycjonowanie stron poprzez linkowanie

Po wykonaniu wysokiej jakości treści warto wykonać dodawanie linków wewnętrznych między poszczególnymi stronami internetowymi. Przemyślane linkowanie, to świetny sposób na budowanie autorytetu i sugerowanie Google, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie.

Linki wewnętrzne przenoszą odwiedzających z jednej części witryny do drugiej. Różnią się one od linków zewnętrznych, ponieważ pozostają wyłącznie w obrębie Twojej witryny. Na przykład, jeśli w artykule na temat pozycjonowania salonu fryzjerskiego wspominasz o tym czym jest audyt techniczny SEO, powinieneś podać wewnętrzny link do jednej ze swoich stron internetowych, która jest związana z tym zagadnieniem.

W ten sposób pomagasz botom wyszukiwarek w zrozumieniu powiązań między określonymi tematami i w ich obrębie. Boty poruszają się między stronami internetowymi za pomocą linków, co ​​przyspieszasz proces indeksowania podstron, które bot może śledzić. Wydłużasz także w ten sposób czas przebywania odwiedzających w Twojej witrynie, oferując inne treści, które mogą ich również zainteresować.

Konkurencyjne ceny pozycjonowania stron internetowych w Divloy

Konkurencyjne ceny pozycjonowania stron internetowych

Każda duża agencja, która oferuje pozycjonowanie w wyszukiwarkach ma ściśle określone szablony oferowanej usługi, a realizacja działań w takiej formie i zamykanie się w ustalonych ramach odbija się na braku skuteczności. W Divloy kierujemy swoje zasoby na generowanie leadów istotnych dla klienta i oferujemy konkurencyjne, ale nie okazyjne ceny, aby spełniać postawione cele. Uważaj na firmy, które mają nad wyraz atrakcyjny cennik pozycjonowania, pobierając zbyt niskie opłaty miesięczne.

Niska opłata miesięczna może wydawać się bardzo atrakcyjna, ale kiedy spojrzysz na mizerny zakres oferowanych prac, sporadyczny kontakt oraz szeroki i bardzo kosztowny wachlarz usług dodatkowych, które powinny być standardem, to zorientujesz się, że całkowity koszt pozycjonowania strony internetowej nie jest już taki atrakcyjny.

Koszt usługi różni się w zależności od tego, co obejmuje, dlatego jest szacowany w zależności od zakresu projektu. Pamiętaj, że przy niewielkiej inwestycji nie dajesz sobie szans na sukces, a niskobudżetowe pozycjonowanie strony firmy prawie zawsze zawiedzie. Zastanawiasz się, ile kosztuje dobre pozycjonowanie w internecie? Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i poznać ofertę!

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Typy pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie lokalne, ogólnokrajowe, zagraniczne

Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa lokalnie, ogólnokrajowo czy też świadczysz usługi za granicą albo prowadzisz sklep, oferujemy szeroki zakres działań do uzyskania najlepszych wyników. Nasz efektywny i ekspercki proces, którym jest pozycjonowanie strony w internecie okazał się skuteczny dla małych, średnich i dużych firm. Koncentrujemy się na działaniach o dużej wartości dla klienta, a nie na przestarzałych i nieskutecznych procesach. Stale ulepszamy oferowane przez nas profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Google naszych klientów, dążąc do generowanie kwalifikowanego ruchu w witrynie oraz pozyskiwaniu potencjalnych klientów.

To właśnie sprawia, że jesteśmy firmą, której usługa pozycjonowania jest tak skuteczna. Musisz wiedzieć, że bez względu na to, jakie rynki obsługujesz, jesteśmy w stanie zaoferować wiele technik na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej, które zapewnią przewagę nad konkurencją. Obejmują one między innymi analizę słów kluczowych, audyt, optymalizację, analizę ruchu oraz budowanie linków.

Możemy ukształtować realizację projektu pozycjonowania strony tak, aby był on skierowany do odpowiednich klientów lokalnych, krajowych czy międzynarodowych.

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych w Divloy

Lokalne SEO polega na pozycjonowaniu strony internetowej celem zwiększenia w niej ruchu i potencjalnych klientów, a także świadomości marki dzięki wyszukiwaniu lokalnemu. Zadania związane z pozycjonowaniem lokalnym obejmują między innymi optymalizację strony pod kątem lokalnych słów kluczowych, czy promowanie firmy za pośrednictwem profilu firmy w wizytówce Google Moja Firma.

Wyszukiwanie lokalne jest niesamowicie przydatne dla małych firm, które działają w konkretnym obszarze. W Divloy zadbamy o to, aby Twoja firma mogła zostać znaleziona w wyszukiwarce internetowej. Jeżeli prowadzisz firmę stacjonarną z fizyczną lokalizacją to pozycjonowanie lokalne jest w sam raz dla Ciebie.

W ramach pozycjonowania lokalnego oferujemy:

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie krajowe i międzynarodowe

Pozycjonowanie krajowe jest jednym z najczęstszych typów SEO. Z tego powodu krajowe SEO jest znacznie bardziej konkurencyjne niż lokalne. Obejmuje podstawowe taktyki SEO, w tym badanie słów kluczowych i budowanie linków zwrotnych.

Międzynarodowe pozycjonowanie przenosi pozycjonowanie krajowe na wyższy poziom, ponieważ trzeba tworzyć treści skierowane do kilku krajów jednocześnie. Oznacza to nie tylko, że trzeba zintensyfikować badania słów kluczowych, budowanie linków zwrotnych oraz ilość czasu i wysiłku włożonego w projekt, ale także wprowadzanie zupełnie nowych taktyk.

Wyłącznie bezpieczne techniki pozycjonowania

Musisz wiedzieć, że istnieje niezliczona ilość podejść na pozycjonowanie stron w internecie, ale nie wszystkie są zalecane. Chociaż istnieją sposoby na osiągnięcie szybkich współczynników klikalności i wysokich pozycji z dnia na dzień, większość tych metod nie jest zgodna z najlepszymi praktykami Google. Wdrażanie takich rozwiązań może zakończyć się odwrotnym skutkiem i nieodwołalnie zniszczyć wiarygodność Twojej witryny oraz jej rankingi.

Ogólnie rzecz biorąc, istnieją techniki typu White Hat SEO i podejścia typu Black Hat SEO. Podejście White Hat odnosi się do wszelkich działań, które wykonuje firma pozycjonująca strony internetowe i które są zgodne z najlepszymi praktykami Google oraz nie łamią żadnych zasad.

Z drugiej strony Black Hat jest to odpowiedź na to jak szybko wypozycjonować stronę w Google, natomiast jest to rozwiązanie sprzeczne z przyjętymi standardami określonymi przez Google i przyjmuje nieetyczne podejście do pozycjonowania.

Wyszukiwarki dokładają wszelkich starań, aby w jak największym stopniu ograniczyć nielegalne techniki, aby zapewnić, że witryny zajmujące najwyższe pozycje w rankingu przestrzegają zasad. Jednak nadal stosuje się techniki z Black Hat.

Podczas pracy nad tym jak stać się bardziej widocznym w internecie poprzez pozycjonowanie www nieoceniona jest znajomość i umiejętność identyfikowania najlepszych praktyk, które w Divloy znamy doskonale.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Stawiamy na White Hat SEO

White Hat SEO zdecydowanie wymaga najwięcej wysiłku ze wszystkich popularnych podejść SEO, jednak bez wątpienia oferuje najlepszy efekt. Nie tylko oferuje długoterminowe wyniki w rankingach wyszukiwarek, ale jest jedynym sposobem, aby być postrzeganym w oczach Google jako witryna dobrej jakości. Jeśli chcesz postawić na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych i znaleźć się wysoki na stronie wyników wyszukiwania (SERP) oraz tam pozostać, konieczne jest przestrzeganie podejścia „White Hat SEO”, co w Divloy praktykujemy od zawsze.

Niezastosowanie się do tego może spowodować ukaranie witryny, a w gorszych przypadkach całkowitą utratę wszystkich pozycji w rankingu. Gdy zostaniesz ukarany przez Google, nie ma znaczenia, jak silne są Twoje treści, przyjazność dla urządzeń mobilnych lub linki zwrotne. Powrót na wysoką pozycję jest prawie niemożliwy.

Podejścia White Hat SEO kosztują więcej niż nielegalne działania i wymagają więcej wysiłku, ale oferują zdecydowanie długoterminowe korzyści. Jeśli chcesz stać się renomowaną, wiarygodną firmą lub źródłem informacji, musisz przestrzegać technik White Hat SEO.

Główne elementy White Hat SEO

Treści wysokiej jakości

To oczywiste, ale jako właściciel witryny powinieneś zawsze dążyć do tego, aby zapewnić odwiedzającym treści najwyższej jakości. Chociaż ważne jest, aby skonstruować tę treść w sposób zrozumiały dla robota wyszukiwarki, Twoim głównym celem powinno być dostarczenie czytelnikom treści, które są pouczające i warte ich czasu.

Wszystko, co umieścisz na swojej stronie, powinno być oryginalne, aktualne i jak najdokładniejsze. Publikowanie treści zawierających słowa kluczowe, które nie tylko pasują do intencji wyszukiwania, ale także odpowiadają bezpośrednio na pytanie, to doskonały przykład treści typu White Hat SEO.

Twoja treść powinna być również przyzwoitej długości (Google preferuje artykuły zawierające minimum 1000 słów), dobrze wypunktowana i podzielona na akapity dla zachowania czytelności. Dużo przestrzeni wokół tekstu jest nie tylko korzystne dla czytelnika, ale także sprawia, że ​​treść jest bardziej przyswajalna dla robotów indeksujących. Użycie pogrubienia w celu podkreślenia ważnych fragmentów może również pomóc zarówno czytelnikowi, jak i botowi.

Tworzenie długich treści

Im dłuższa treść, tym lepsze promowanie strony w Google i większa szansa, że ​​Twoja witryna dotrze na najwyższą pozycję. Więcej znaków treści oznacza więcej słów kluczowych i więcej przydatnych informacji, które mogą odpowiadać na zapytania użytkowników. Zawsze warto sprawdzić, ile słów zawierają strony konkurencji i spróbować dopasować się do tego, a jeszcze lepiej przygotować dłuższe treści.

Badanie słów kluczowych

Badanie słów kluczowych i prawidłowe używanie słów kluczowych to ogromna część White Hat SEO. Aby Twoja witryna pojawiała się w wynikach wyszukiwania, Twoje artykuły muszą zawierać słowa kluczowe pasujące do intencji wyszukiwania. Należy je równomiernie rozłożyć między treściami, opisami meta, tekstem zakotwiczenia i tytułami, aby w pełni zoptymalizować stronę.

Logiczna struktura strony

Aby zwiększyć swoje pozycje w wyszukiwarkach, trzeba tworzyć strony internetowe o logicznym układzie. Z punktu widzenia odwiedzających witrynę, nie chcą oni tracić czasu na odkrywanie niekończących się rozwijanych menu i klikanie kilku linków, aby znaleźć to, czego szukają.

Prosty układ zmniejsza współczynnik odrzuceń, a nawet może zachęcić użytkowników do powrotu do Twojej witryny. Zgodnie z ogólną zasadą, żadna strona nie powinna znajdować się dalej niż 3 kliknięcia od strony głównej, więc nie ma potrzeby tworzenia podkategorii podrzędnych dla każdej z głównych kategorii. Płaska architektura witryny jest znacznie bardziej preferowana zarówno dla Google, jak i dla czytelników.

Wysoki współczynnik odrzuceń to wyraźny wskaźnik, że coś może być nie tak z Twoją witryną. Google prawdopodobnie zinterpretuje to jako znak, że masz treści niskiej jakości lub że układ witryny jest nielogiczny. Dodatkowo dobrze zorganizowana strona internetowa ułatwia pracę bota Google.

Tworzenie organicznych linków przychodzących

Autorytet jest jednym z głównych aspektów wysokiej pozycji strony internetowej. Jeśli Google nie uważa, że ​​Twoja witryna jest wystarczająco dobra w dziedzinie wiedzy specjalistycznej, na którą jest kierowana, nie oceni Twojej witryny tak wysoko, jak inne. Najlepszym sposobem na zdobycie autorytetu w oczach Google jest powiększanie liczby wysokiej jakości linków przychodzących poprzez link building.

Linki przychodzące, nazywane również linkami zwrotnymi, to linki, które prowadzą z innej witryny do Twojej, co ma bardzo znaczący wpływ na pozycjonowanie stron w internecie. Im lepsza jest witryna, z której pochodzą linki zwrotne, tym lepsza jest reputacja linkowanej strony.

Niestety, pozyskiwanie linków zwrotnych wymaga czasu i jeżeli nie masz miesięcznego budżetu w skali kilkunastu tysięcy złotych, to nie możesz zrobić za wiele, aby przyspieszyć ten proces. Nie daj się pladze naciągaczy i agencji, które mówią o pozyskiwaniu kilkunastu, kilkudziesięciu czy nawet kilkuset linków miesięcznie za grosze. W 99% takie linki będą linkami niskiej jakości, pochodzącymi z serwisów, których nie widzi wyszukiwarka Google, a na dodatek po zakończeniu współpracy zostaną usunięte.

Dlaczego Divloy to najlepsze rozwiązanie do pozycjonowania strony?

oferta

Profesjonalna Firma i Najlepsza Oferta Pozycjonowania Stron

Za każdym razem wychodzimy z założenia, że dobra i wydajna praca wynika z utrzymywania wyłącznie najwyższych standardów, dlatego też dostarczamy najwyższej jakości usługę dla naszych klientów. Mamy na swoim koncie całe mnóstwo skutecznie zrealizowanych oraz udanych projektów, dzięki czemu nasi klienci posiadają obecnie strony internetowe, które przekształcają ruch w faktyczne zyski.
raporty

Spersonalizowane Raporty Stworzone Specjalnie dla Ciebie

Jeśli podejmujesz jakiekolwiek decyzje lub próbujesz ocenić postępy jakiegoś procesu bez dostępu do danych, robisz to po omacku. Musisz wiedzieć ile razy Twoja witryna została kliknięta na liście wyników wyszukiwania w określonym przedziale czasu. Jak zmienia się jej widoczność? Jaki jest współczynnik konwersji? Jedynym sposobem oceny na to, jest wykorzystanie danych. Nasze usługi obejmują dostęp do szczegółowych raportów.
ranking

Pierwsza Pozycja w Google to nie Wszystko

Dla wielu nieświadomych klientów sensem na promowanie strony w Google jest wyłącznie zajęcie pierwszego miejsca na stronach wyników wyszukiwania Google. Samo pierwsze miejsce jest nic warte, jeśli użytkownik nie klika Twojej witryny. Nasza usługa, to coś więcej niż lepsze rankingi wyszukiwania. Nasze profesjonalne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google, to więcej użytkowników, którzy staną się Twoimi klientami.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Narzędzia wykorzystywane do pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron w internecie pod kątem wyszukiwarek jest ogromnym przedsięwzięciem z wieloma specyficznymi aspektami, które wymagają poświęcenia dużej ilości czasu, energii i zasobów. Zaczynając od procesu badania słów kluczowych po tworzenie treści, niezwykle trudno byłoby wykonać odpowiednie zadania bez użycia odpowiednich narzędzi SEO.

Każda ceniąca się firma pozycjonująca strony internetowe powinna korzystać z dostępnych na rynku narzędzi, aby realizować na prawdę profesjonalne pozycjonowanie stron. Koszt niektórych narzędzi SEO w skali miesiąca to nawet kilka tysięcy złotych, natomiast chcąc oferować wysokiej jakości usługę prawdziwym must have są takie inwestycje.

Strony, które obecnie pojawiają się na szczycie wyników wyszukiwania, nie osiągnęły tych najwyższych miejsc ot tak. Posiadają w pełni zoptymalizowane strony, prawdopodobnie z wykorzystaniem najnowocześniejszych dostępnych obecnie narzędzi SEO.

Profesjonalne narzędzia do pozycjonowania pomagają między innymi w badaniu słów kluczowych, analizie duplikacji treści, czy wykazie błędów technicznych.

Poniżej wyróżniliśmy płatne i bezpłatne narzędzia SEO, z których korzystamy codziennie na potrzeby realizowania usługi pozycjonowania stron internetowych.

Google AnalyticsGoogle Search ConsoleahrefsSemrush
GTMScreaming FrogSenuto
mozGTMetrixserpstat

Screaming Frog SEO Spider

Narzędzie, które wykonuje pracę, którą wykonują roboty wyszukiwarek internetowych, pomagając zidentyfikować obszary, które należy poprawić w witrynie. W szczególności Screaming Frog specjalizuje się w identyfikowaniu uszkodzonych linków, określaniu, czy wprowadzono poprawne przekierowania, pomaganiu w generowaniu map witryn XML i analizowaniu plików.

Przykłady błędów, które są często wskazywane przez Screaming Frog, to brakujące opisy meta, źle umieszczone przekierowania i zduplikowane tagi tytułu.

Copyscape

Płatne narzędzie do analizy duplikacji treści. Aby użyć Copyscape, wystarczy skopiować i wkleić adres strony do paska wyszukiwania witryny lub skopiować i wkleić cały tekst ze sprawdzanej strony.

W ciągu zaledwie kilku sekund Copyscape wyświetli wszelkie wykryte przypadki treści stanowiących kopię. Jeśli zostanie zidentyfikowana duplikacja, możesz kliknąć każdy pojedynczy link i odwiedzić witrynę za pośrednictwem Copyscape, gdzie będą podświetlone przypadki duplikacji.

SEMrush

Idealne narzędzie do skutecznego pozycjonowania. Może przeanalizować strategię content marketingową konkurencji i dostarczyć wskazówek, jak ich wyprzedzić. SEMrush identyfikuje również słowa kluczowe konkurencji, znajduje możliwości linkowania zwrotnego i przeprowadza audyty SEO badanej witryny.

Ułatwia zrozumienie różnic między badanym serwisem, a konkurencją, co pomaga określić, dlaczego konkurencja zajmuje wyższą pozycję w rankingu niż Ty. Doskonale nadaje się do rozszerzenia puli słów kluczowych.

Google Search Console

Całkowicie darmowe narzędzie od Google i zdecydowanie warto skorzystać z tej usługi. Daje przegląd tego, w jaki sposób internauci wchodzą w interakcję ze stroną internetową w wyszukiwarce Google. Prezentuje liczbę kliknięć, wyświetleń, osiągane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Na podstawie danych z Google Search Console można ustalić błędy witryny i obszary wymagające optymalizacji. Narzędzie może również pomóc w identyfikacji problemów związanych z bezpieczeństwem, takich jak włamania i złośliwe oprogramowanie, błędy serwera, a także problemy z czasem wczytywania witryny.

Może określić, jak dobrze witryna działa na komputerach i urządzeniach mobilnych, co pozwala lepiej zrozumieć, skąd pochodzą wyszukiwania. Za pomocą tego narzędzia można zidentyfikować słowa kluczowe używane w wyszukiwarkach internetowych do znalezienia badanej witryny. Pomoże to we właściwym dostosowaniu użycia słów kluczowych.

Google Analytics (Google Analytics 4)

Usługa analityki internetowej, która zapewnia statystyki i podstawowe narzędzia analityczne do pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych oraz celów marketingowych. Usługa jest częścią narzędzi Google i jest dostępna bezpłatnie dla każdego, kto ma konto Google.

Google Analytics służy do śledzenia wydajności witryny i zbierania informacji o użytkownikach. Może pomóc w określeniu źródeł ruchu użytkowników, śledzeniu realizacji celów (takich jak zakupy, dodawanie produktów do koszyka, wysłanie formularza) oraz uzyskiwaniu innych informacji o odwiedzających, takich jak dane demograficzne i geograficzne.

Ahrefs

To przede wszystkim narzędzie do sprawdzania linków zwrotnych, które prowadzą do analizowanego serwisu. Pomaga ulepszyć pozycjonowanie strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, a czyni to, dostarczając dane i informacje również na temat wydajności witryny, uzyskiwanych pozycji w wynikach wyszukiwania, liczbie odwiedzających, czy słowach kluczowych, których ludzie używają, aby znaleźć witrynę. Ahrefs oferuje również narzędzia do badania słów kluczowych i analizy konkurencji.

Majestic

Narzędzie, które pozwala analizować linki zwrotne w witrynie i witrynach konkurencji. Dostarcza danych, które pomagają opracować skuteczną strategię budowania linków dla witryny internetowej, zwiększając w ten sposób jej pozycję w wyszukiwarkach.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Szukasz firmy na skuteczne pozycjonowanie strony www? Zdominuj rynek lokalny i krajowy dzięki nam!

Przestań szukać - trafiłeś we właściwe miejsce! W Divloy oferujemy szereg usług na pozycjonowanie naturalne, które poprowadzą Twoją firmę we właściwym kierunku. A jeśli myślisz, że Twoja obecna agencja, z którą współpracujesz, tak naprawdę nie wie jak poprawić pozycjonowanie strony i czujesz, że prowadzi Cię na manowce, pomożemy Ci zmienić ten kurs. Z Divloy będziesz na najlepszej drodze do realizacji Twoich celów, a zawarta z nami umowa na pozycjonowanie będzie przejrzysta i zrozumiała. Nasze profesjonalne usługi są ustrukturyzowane, starannie skoordynowane i energicznie wdrażane.

Sprawdzona struktura pozycjonowania

Struktura zapewniająca podjęcie wszelkich niezbędnych kroków w celu uzyskania założonych wyników.

Skuteczność wdrożeń optymalizacji

Skuteczne wdrożenia pomagają nam osiągnąć najwyższą możliwą jakość pracy.

Właściwa koordynacja prac SEO

Skrupulatna koordynacja prowadzonych przez nas prac i właściwa wiedza, jak szybko wypozycjonować stronę www jest 100% gwarancją, że wszystkie realizowane kroki, są podejmowane we właściwej kolejności, dzięki czemu w przeciwieństwie do innych firm,  pozwala to nam skutecznie zapobiec istnieniu zbędnych, opóźniających procesów i niepotrzebnym nieefektywnościom.

Certyfikat Google Analytics potwierdzający nasze umiejętności analityczne

Certyfikowany ekspert Google Analytics

Google Analytics to zdecydowanie najbardziej znane oraz najczęściej wykorzystywane narzędzie analityczne w marketingu online. Posiadany przez nas oficjalny certyfikat potwierdza nasze zaawansowane umiejętności skutecznego korzystania z narzędzia Google Analytics. Potrafimy skutecznie gromadzić oraz interpretować dane z ruchu w witrynie internetowej, które wykorzystujemy w planowaniu strategii w procesie pozycjonowania strony internetowej.

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

 

Poznaj marki, które nam zaufały

greenlab logomalve logokorona nieruchomosci logomedfuture logo
top brand logoelajo logomont-brand-logopharmashop24-logo
ekiddo-logokancelaria-mediacyjna-logodla-smaku-logokurpiasz-logo

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Ważne pojęcia SEO

Algorytm Google - jest to system, który służ do pobierania danych z indeksu wyszukiwania, a następnie natychmiastowego dostarczania najbardziej wartościowych dla użytkownika wyników wyszukiwania. Wyszukiwarka internetowa wykorzystuje kombinację licznych czynników rankingowych celem wyświetlania witryn internetowych, które są uszeregowane według trafności w SERPach.

Audyt strony internetowej (Audyt SEO) - to proces analizy, który sprawdza jak dobrze badana strona internetowa wygląda względem najlepszych praktyk. Jest to pierwszy i bardzo ważny krok w działaniach pozycjonowania strony internetowej.

Bot – robot wyszukiwarki internetowej, który przegląda i indeksuje strony www.

CMS (Content Management System) – system zarządzania treścią (oprogramowanie), które pomaga użytkownikom tworzyć, zarządzać i modyfikować treści na stronie internetowej bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej. Jednym z bardziej popularnych CMS jest WordPress.

Duplicate content – zduplikowana treść, która jest podobna lub stanowi dokładną kopię treści w innych witrynach internetowych lub na różnych podstronach w tej samej witrynie. Posiadanie bardzo dużej ilości zduplikowanych treści na stronie internetowej może negatywnie wpłynąć na rankingi Google takiej strony.

Exact match anchor text - tekst widoczny i klikalny w formie linku, inaczej nazywany jako tekst kotwicy Mogą one oferować istotne informacje zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarkom na temat zawartości linkowanej strony.

Filtr – jest to kara, która nakłada na konkretną stronę internetową Google z powodu stosowania na takiej stronie niedozwolonych przez Google metod pozycjonowania.

Google Analyticsnarzędzie do analityki internetowej, które może być wykorzystywane do śledzenia i analizowania wydajności witryny internetowej lub aplikacji.

Google Analytics 4 (GA4) - najnowsza usługa analityczna od firmy Google i następca Google Analytics. Pozwala mierzyć zarówno ruch, jak i zaangażowanie w podpiętej do narzędzia witrynie internetowej oraz wszelkich aplikacjach. Analizy można wykorzystać do wpływania na rozwój marki, zapewniając odpowiednią optymalizację. GA4 będzie domyślną i jedyną opcją śledzenia od 1 lipca 2023 r.

Google Search Console (Google Webmaster Tools) - zestaw narzędzi firmy Google, które pomagają śledzić wydajność strony wwwy, znajdować w niej pojawiające się problemy oraz poprawiać pozycję takiej witryny w Google.

Profil Firmy w Google (Google Moja Firma, Google My Business)bezpłatne narzędzie internetowe, którego celem jest promowanie strony w Google i pomoc firmom lokalnym w osiągnięciu jak najlepszej widoczności w wyszukiwarce Google w kontekście odpowiednich zapytań lokalnych.

Google PageSpeed ​​Insights - narzędzie Google, które mierzy czas ładowania konkretnego adresu URL. Oblicza wynik i analizuje stronę pod kątem potencjalnych ulepszeń.

Hiperłączetekst lub ikona, którą można kliknąć, aby przejść do innej witryny. Tekst, do którego prowadzi łącze, to tak zwany tekst zakotwiczenia.

.htaccess – plik .htaccess jest plikiem konfiguracyjnym serwera. Można użyć pliku .htaccess, aby ustawić konfiguracje serwera dla określonego katalogu.

Keyword Research – badanie słów kluczowych stosowane do identyfikacji słów i fraz najbardziej odpowiednich do kierowania na stronię, w celu wygenerowania widoczności marki i przyciągnięcia użytkowników.

Kanoniczny adres URL (Canonical)adres, który Google postrzega jako „główną” wersję zestawu zduplikowanych lub prawie zduplikowanych podstron serwisu internetowego.

Long tail (Długi ogon) – długie słowa kluczowe, które służą celom wyszukiwania. Mają zazwyczaj małą liczbę wyszukiwań, niską konkurencję i wysokie współczynniki konwersji.

Link dofollowlink, który pomaga w procesie pozycjonowania strony internetowej, przekazując autorytet witryny źródłowej do witryny docelowej. Pozyskiwanie linków zwrotnych dofollow pomaga poprawić autorytet witryny.

Linki zwrotne (Backlinki)linki prowadzące z jednej strony witrynie do drugiej.

Mapa strony XML (Site Mapa) - specjalny dokument, który zawiera listę wszystkich stron w witrynie i jest przeznaczony dla wyszukiwarek internetowych.

Meta descriptionelement HTML witryny, służćacy do opisywania i podsumowywania jej zawartości, z korzyścią zarówno dla wyszukiwarek, jak i samych użytkowników. Meta opis składa się z krótkiego streszczenia, o czym jest konkretne strona internetowa, zachęcając czytelników do kliknięcia linku.

Meta keywordsrodzaj metatagów w kodzie źródłowym HTML strony internetowej, które nie mają już żadnego znaczenia dla zrozumienia strony przez wyszukiwarkę i dlatego nie mogą wpływać na rankingi organiczne.

NAP (Name, Address, Phone Number) - oznacza nazwę (nazwa firmy), adres, numer telefonu. Spójność profilu NAP zwiększy widoczność serwisu w lokalnych wyszukiwaniach Google.

Nawigacja okruszkowa (Breadcrumbs, Ścieżka dostępu)to dodatkowy system nawigacji, który pokazuje lokalizację użytkownika w witrynie lub aplikacji internetowej.

Nagłówek H1 – H6 - frazy na początku sekcji, które wyjaśniają, co zawierają. Prawidłowe użycie nagłówków na stronie zapewnia odpowiednią hierarchię i pomaga w pozycjonowaniu strony www.

Nofollowatrybut HTML, który mówi robotom wyszukiwarek, aby nie korzystały z hiperłącza i nie używały go do obliczania rankingu strony.

Noindexatrybut używany w kodzie HTML strony internetowej, za pomocą którego informuje się boty wyszukiwarek podczas indeksowania witryny, że nie powinny uwzględniać jej w indeksie.

Optymalizacja SEO – optymalizacja witryny to zestaw działań, które znacząco pomagają w poprawię wrażenia użytkownika, ruch i konwersje w Twojej witrynie i budowania jej widoczności w rankingach wyszukiwarek.

Prędkość ładowania strony (Page Speed)czas potrzebny do wyświetlenia całej zawartości określonej strony internetowej.

Page Title (Tytuł strony) - tytuł strony deklarowany w kodzie HTML. Jest on wyświetlany na kartach przeglądarki i w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie lokalne (Local SEO)taktyka optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek, która pomaga firmie stać się bardziej widocznym w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Przekierowanie 301 (Redirect 301) - kod, który informuje wyszukiwarki i użytkowników, że strona została przeniesiona na stałe, na inną stronę.

Robots.txtplik tekstowy z instrukcjami dla robotów wyszukiwarek, które mówią im, które strony mogą, a których nie mogą indeksować.

SERP (Search Engine Results Page) - strony internetowe, które są wyświetlane przez wyszukiwarkę w wynikach wyszukiwania.

Słowa kluczowe (Keyword) - słowa lub wyrażenia, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkach, aby znaleźć odpowiednią treść dla swoich zapytań.

Techniczne SEOto prace optymalizacyjne nad stronę, takie jak poprawa jej szybkości, linków wewnętrznych, które pomagają robotom indeksującym i użytkownikom sieci lepiej korzystać i rozumieć Twoją witrynę, co może prowadzić do wyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Tekst kotwicy (Anchor text)tekst, który można kliknąć i który łączy ze sobą dwie strony internetowe.

Tekst alternatywny (Atrybut Alt) - ma na celu zapewnienie alternatywnego tekstu w przypadku, gdy obraz nie jest widoczny.

WordPress - aplikacja, która pozwala w łatwy sposób budować strony internetowe i publikować treści online.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania stron internetowych

Dlaczego skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest ważne dla małych firm?

Ponieważ może pomóc Ci w pozyskaniu potencjalnych klientów, którzy są gotowi kupić Twoje produkty lub usługi, często tego samego dnia, w którym znajdą Twoją stronę. Wielu właścicieli firm, z którymi współpracujemy, mówi nam, że w przeszłości zdobywali klientów dzięki rekomendacjom. Pozycjonowanie strony www to szansa na wzrost widoczności strony w rankingach wyszukiwarek internetowych, a co za tym idzie dotarcie do osób, które nigdy wcześniej o Tobie nie słyszały.

Jakie są podstawowe taktyki pozycjonowania strony?

  • badanie słów kluczowych
  • cykliczny audyt strony i optymalizacja
  • rozwijanie treści w serwisie
  • pozyskiwanie wartościowych linków zwrotnych
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych

Jak mogą pomóc w pozycjonowaniu strony opinie w Google Moje Firma?

Regularnie widzimy firmy, które mają mniejszą lub gorszą pozycję w rankingu razem wraz z małą liczbą opinii w swojej wizytówce Google Moja Firma. Ogólnie opinie pomagają w procesie pozycjonowania, kiedy recenzenci wspominają o Tobie z wykorzystaniem słów kluczowych. Gdy masz powyżej 5 recenzji, zaczynasz się częściej i wyżej pojawiać, co prawdopodobnie może sprawić, że więcej osób kliknie w Twoją stronę niż w konkurencję, która nie ma opinii. Możesz wysłać swoim klientom link do swojej mapki Google, aby poprosić o opinie.

Z jakich powodów pozycjonowanie strony może nie działać?

  • brak prac nad wdrażaniem zaleceń optymalizacyjnych
  • bardzo powolne wdrażanie zaleceń z audytu
  • brak inwestycji w treści do serwisu
  • brak inwestycji w linkowaniem strony internetowej

Czy powinienem zatrudnić kogoś, kto zajmie się pozycjonowaniem strony internetowej, którą posiadam?

Jeśli nauka pozycjonowania przyprawia Cię o zawrót głowy, zleć tę usługę na zewnątrz. Nie leczysz sam sobie bolącego zęba, tylko idziesz do dentysty. Nie naprawiasz sam swojego auta, tylko oddajesz je do mechanika. Tak samo nie musisz samodzielnie pozycjonować swojej strony, a zlecić to zadanie specjalistom i aby daleko nie szukać, takimi jesteśmy my – Divloy. Zaplanuj swoje zaangażowanie w projekt, ponieważ znasz swoją branżę lepiej niż ekspert SEO. Powinieneś być gotowy do współpracy przy rozwijaniu swojej strony.

Co to jest budowanie linków i dlaczego jest ważne dla pozycjonowania stron internetowych?

Budowanie linków to proces polegający na tym, że inne witryny internetowe łączą się z Twoją. Linki są jednym z 3 najważniejszych czynników rankingowych Google, przy czym działają one jako głos zaufania jednej witryny do drugiej. Nie wszystkie linki są równe i nie wszystkie są wysokiej jakości. Niektóre linki są uważane za nienaturalne i szkodliwe. Skoncentruj swoje wysiłki na zdobywaniu linków ze stron internetowych, które są tematycznie powiązane z Twoimi i które mają dobre rankingi.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Bardzo często spotykamy się z pytaniami w stylu pozycjonowanie stron internetowych co to jest tak na prawdę albo pozycjonowanie organiczne na czym polega,. Wiesz z pewnością bardzo dużo o zaletach, które daje skuteczne pozycjonowanie stron w internecie oraz co zrobić żeby strona była widoczna w Google, ale jeśli nie rozumiesz w pełni terminologii, to nie jesteś sam. Pozycjonowanie stron Google jest to proces uzyskiwania ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing, Yahoo czy DuckDuckGo. Wyszukiwarki oceniają Twoją witrynę, a jej pozycjonowanie ma sprawić, że będzie ona wartościowa dla odwiedzających, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Wydaje nam się, że jest to najkrótszy, a zarazem najlepszy opis tej definicji.

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Klienci, którzy do nas przychodzą, są bardzo często zdezorientowani i sfrustrowani, gdy otrzymują oferty od dużych i najbardziej znanych firm, które zaciemniają swój przekaz branżowym żargonem, nie potrafiąc w oczywisty sposób wyjaśniać najprostszych definicji. Rozumiemy, że możesz znajdować się na początku swojej przygody z pozycjonowaniem i potrzebujesz nieco więcej wskazówek, aby dotrzeć do wyznaczonego sobie celu. Ponieważ uważamy, że najlepszym klientem jest klient dobrze poinformowany i wyedukowany, wyjaśniamy nasze usługi i propozycje, jak sam widzisz niezwykle prostym językiem.

Ile czasu trwa pozycjonowanie strony?

Należy rozumieć, że profesjonalne pozycjonowanie stron w internecie to zdecydowanie inwestycja długoterminowa, a nie krótkoterminowy i jednorazowy wydatek. Oczkując natychmiastowej widoczności i pozyskiwania klientów należy stanąć przed pytaniem „pozycjonowanie czy Google Ads?”. Oferujemy nasze usługi Google Ads, aby klienci mogli zacząć pozyskiwać kliknięcia od razu, dopóki pozycjonowanie nabierze właściwego kształtu.

Kiedy zobaczysz pierwsze efekty?

Wiemy doskonale co to jest pozycjonowanie stron oraz jak szybko wypozycjonować stronę w Google, jednak osiągane wyniki oraz ich tempo mogą się różnić w zależności od bardzo wielu czynników. Zwykle widzimy różnicę w organicznych rankingach w ciągu pierwszych 3-4 miesięcy po rozpoczęciu prac nad serwisem, jeśli działamy zgodnie z przyjętą strategią i zaleceniami. Witryny nowe, ukarane lub istniejące na szczególnie konkurencyjnych rynkach mogą potrzebować nieco więcej czasu, aby zobaczyć zmiany w wynikach wyszukiwania.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usługi pozycjonowania strony internetowej. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.