Kampanie Google Ads

Zainwestuj w profesjonalne kampanie AdWords, które będą zarządzane przez najlepszych w swojej klasie! Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem oferującą kampanie reklamowe Google Ads, które pozwolą Ci osiągnąć nowy, wyższy poziom rozwoju Twojego biznesu. Wykorzystamy odpowiednie rodzaje kampanii reklamowych i stworzymy taką, która przyniesie oczekiwane przez Ciebie rezultaty. Skutecznie wykorzystamy Twój budżet przeznaczony na promocję, aby zrealizować założone cele kampanii reklamowej. Możemy także odświeżyć Twoją bieżącą kampanię, jeśli stała się już nieaktualna lub nie przynosi spodziewanych wyników. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami i już teraz dotrzyj do tysięcy potencjalnych klientów!
Zamów darmową wycenę!
kampanie Google

Kampania Google Ads co to jest?

Reklama w Google Ads (Google AdWords) jest formą marketingu w wyszukiwarce internetowej Google, które to pobiera opłatę od reklamodawcy za każdym razem, gdy użytkownik kliknie jedną z reklam. Reklamy płatne są zazwyczaj podzielone na tradycyjne reklamy w wyszukiwarkach (oparte na reklamach tekstowych) i reklamy displayowe (zazwyczaj oparte na banerach reklamowych lub reklamach graficznych).

Kampanie Google Ads mogą  być używane na wiele sposobów, od kierowania ruchu i przychodów do reklamowanej witryny, po zwiększanie świadomości marki, a nawet pomaganie w kształtowaniu opinii o promowanej firmie lub marce. Struktura kampanii, od początkowego wyświetlenia reklamy do końcowego kliknięcia strony docelowej jest określana przez jej cel końcowy i grupę docelową.

Jaki jest cel marketingowy reklamy Google Ads?

W zależności od rodzaju działalności można używać reklamy Google Ads w różny sposób i do różnych celów. Główne cele prowadzenia kampanii reklamowych to zwiększenie przychodów, generowanie wysokiej jakości leadów, zwiększenia świadomości marki.

Generowanie leadów i zwiększanie sprzedaży to dwa główne cele firm korzystających z reklamy Google Ads. W przypadku generowania leadów, kampania reklamowa będzie miała na celu zachęcenie konsumentów do zarejestrowania się w usłudze przy użyciu swoich danych kontaktowych. Ostatecznym celem sklepu internetowego byłoby dokonanie przez użytkowników zakupu online. Reklama Google Ads może być dochodowa, jeśli zostanie wykonywana poprawnie. Co więcej, można ją również dokładnie śledzić, dzięki czemu można dokładnie zobaczyć jaki jest zwrot z inwestycji.

Jak działa reklama Google Ads?

Zrozumienie, jak działają reklamy Google Ads ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia skuteczności kampanii i zwrotu z inwestycji (ROI). Firmy często narzekają, gdy nie uzyskują pożądanych wyników ze swoich kampanii, a wiedza o tym, jak skutecznie korzystać z Google Ads, daje lepsze szanse na generowanie przychodów i prowadzenie udanej kampanii.

Jeżeli chodzi o to ile kosztuje Google Ads i jakie środki przeznaczyć na ten rodzaj promocji, to musisz wiedzieć, że budżet w reklamie Google Ads ustalamy na początku współpracy, natomiast kwota, jaką zapłacisz za kliknięcie, będzie się różnić w zależności od tego jakie w Google Ads słowa kluczowe są używane i na które kierowane są reklamy, a także od poziomu konkurencji. Jeśli kilku innych reklamodawców konkuruje o to samo słowo kluczowe, kwota, jaką za nie zapłacisz, będzie znacznie wyższa. Przestrzeń reklamowa w wyszukiwarce Google jest ograniczona, co sprawia, że ​​wiele firm konkuruje o pierwsze miejsce. W tym miejscu rozpoczyna się proces licytacji.

Reklamodawcy często mają perspektywę wyświetlania swoich reklam w wyszukiwarce lub u partnerów reklamowych Google, gdzie wykorzystywane są reklamy displayowe.

Oferujemy najlepsze kampanie reklamowe Google Ads

Kampanie reklamowe AdWords nie są dla nas żadną tajemnicą i posiadamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Nasz unikalny styl oraz wyjątkowe podejście do każdej kampanii wyróżnia nas zdecydowanie na tle konkurencji, stąd też każda nasza kampania AdWords przynosi niesamowite efekty. Jedynym sposobem na odniesienie przez nas sukcesu są sukcesy naszych klientów. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę zwaną kampania reklamowa Google AdWords, czy też prowadzisz już jakieś działania, możemy pomóc Twojej firmie.

Jeżeli interesuje Cię Google Ads cena, to musisz wiedzieć, że tworzenie i prowadzenie świetnej kampanii reklamowej wymaga wiele nakładu pracy. Ponieważ przez lata przeprowadziliśmy wiele kampanii, jesteśmy jednymi z najlepszych w tej branży. Pozwól nam wykonać za Ciebie ciężką pracę, abyś mógł skupić się na prowadzeniu swojej firmy. Skontaktuj się z nami już dziś, aby omówić Twoje potrzeby związane z reklamami Google Ads.

Zwrot z nakładów na reklamę ROAS powyżej 5500%

Zwrot z wydatków na reklamę jest różnicą między kwotą, którą została wydana, a pieniędzmi zarobionymi na reklamach. Ten model pomiaru kampanii może oszacować, czy wydatki na reklamę osiągają oczekiwaną wartość szczególnie, gdy kampanie rozwijają się. Z perspektywy biznesowej zwrot z nakładów na reklamę (ROAS) jest prawdopodobnie najważniejszym wskaźnikiem tego, jak firma inwestuje w reklamę. Ponieważ sztuczna inteligencja i zautomatyzowane techniki marketingowe stają się coraz bardziej powszechne na rynku, może to znacząco wpłynąć na sukces kampanii.

W ramach współpracy z nami przy realizacji usługi kampanie Google Ads możesz uzyskać zwrot ze swojej inwestycji w reklamę nawet w wysokości 5500%!

kampanie Google wyniki

Naszą wiarygodność, skuteczność i wysoką jakość potwierdzają certyfikaty i wyróżnienia oficjalnych partnerów

Divloy Partner Google

Divloy oficjalny Partner Google

Posiadamy oficjalny status Partnera Google, dzięki czemu mamy wczesny dostęp do funkcji beta platformy Google Ads oraz szkoleń, pomocy i materiałów, dzięki którym pomagamy naszym klientom osiągnąć sukces, a także rozwijać ich firmy i wyróżniać je na rynku. Status agencji partnerskiej jest przyznawany przez Google tylko agencjom, które z powodzeniem zarządzają dużymi budżetami Google Ads dla klientów i które mogą wykazać, że spełniły wszystkie wymagania Google dotyczące certyfikacji i wydajności.

Certyfikat Google potwierdzający skuteczność naszych reklam

Przyznając nam certyfikat Google Ads z kreacji, firma Google potwierdza, że potrafimy tworzyć skuteczne kreacje do kampanii wideo, kampanii w sieci reklamowej, kampanii promujących aplikacje oraz kampanii w sieci wyszukiwania, które opierają się na popartych badaniami wskazówkach Google. Potrafimy skutecznie wykorzystywać narzędzia i zasoby Google przez cały cykl życia kreacji reklamowej, a także zwiększać skuteczność kreacji dzięki eksperymentom.

Certyfikat reklam Google z kreacji
Certyfikowany ekspert reklam Google - wyszukiwarka

Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania

Otrzymany certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania poświadcza o naszej ogromnej wiedzy w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii w wyszukiwarce Google. Potwierdza również nasze umiejętności wykorzystywania zautomatyzowanych rozwiązań, które zwiększają skuteczność kampanii dla określonych celów marketingowych. Potrafimy efektywnie przekształć wizję marketingu internetowego marki w spójną strategię kampanii Google Ads mającą na celu zwiększenie sprzedaży, pozyskiwanie większej liczby potencjalnych klientów oraz ruchu w witrynie za pomocą wyszukiwarki Google.

Certyfikat Google Ads z reklamy produktowej

Google przyznając nam certyfikat z reklamy produktowej potwierdza naszą wiedzę na temat konfigurowania oraz optymalizowania reklam produktowych w celu zwiększenia sprzedaży naszych klientów. Certyfikat potwierdza, że wiemy, jak prowadzić kampanie produktowe, które skutecznie maksymalizują zasięg i liczbę konwersji.

Certyfikowany ekspert reklam Google - Zakupy
Certyfikowany ekspert reklam Google - Video

Certyfikat Google Ads z reklamy wideo

Posiadamy oficjalny certyfikat Google Ads z reklamy wideo, co potwierdza, że potrafimy uzyskiwać doskonałe wyniki dzięki rozwiązaniom reklamowym YouTube i Google Video. Tylko certyfikowani użytkownicy Google Ads to gwarancja uzyskiwania skutecznych wyników kampanii w celu zwiększania świadomości marki, rozważania zakupu za pomocą rozwiązań reklamowych YouTube i Google Video. YouTube to potężna platforma dla użytkowników, twórców i reklamodawców, której celem jest zwiększanie świadomości promowanej firmy, zainteresowania zakupem jej produktów i usługi.

Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji

Otrzymanie tego certyfikatu jest potwierdzeniem naszej zaawansowanej wiedzy, wysokich umiejętności oraz skuteczności w planowaniu, konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads, których celem jest promocja aplikacji mobilnych. Doskonale znamy zasady realizacji kampanii promujących aplikacje oraz złożone strategie wywierania wpływu na grupy docelowy.

Certyfikowany ekspert reklam Google - Aplikacje
Certyfikowany ekspert reklam Google - Display

Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej

Uzyskany oficjalny certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej potwierdza naszą wiedzę z Google Display oraz tego, że dostarczamy wyniki, które w pełni wykorzystają inwestycję w reklamę displayową naszych klientów. Wykazujemy się doskonałymi umiejętnościami opracowywania skutecznych strategii i kampanii w sieci reklamowej, które pozwalają osiągnąć określone cele marketingowe dla naszych klientów.

Certyfikat Google Analytics

Google Analytics to najbardziej znane i najczęściej używane oprogramowanie analityczne w marketingu internetowym. Otrzymanie certyfikatu potwierdza nasze zaawansowane umiejętności skutecznego korzystania z Google Analytics. Znamy się doskonale na zbieraniu oraz interpretacji danych, których wykorzystanie pozwala na maksymalizację efektywności realizowanych przez nas kampanii reklamowych Google Ads.

Certyfikowany ekspert Google Analytics

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz
strategia kampanii reklamowych w Google

Skuteczna strategia Google AdWords

Zanim zaczniemy, będziemy musieli omówić cele Twojej firmy. Niektóre firmy chcą zwiększyć rozpoznawalność marki. Niektórzy z naszych klientów chcą generować więcej potencjalnych nabywców. Niektórzy chcą zwiększyć ruch w swojej witrynie. Wspólnie ustalimy ścieżkę, którą będziemy podążać. Realizowana przez nas w systemie Google Ads kampania to doskonałe rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Wspólnie zadecydujemy, ile pieniędzy chcesz wydawać każdego miesiąca, tak aby koszt kampanii AdWords był możliwie jak najniższy. Skupimy się na promowaniu produktów lub usług, na których sprzedaży najbardziej Ci zależy. Określimy Twoje cele, skonfigurujemy wszystkie kampanie AdWords i będziemy nimi zarządzać.

Skuteczna reklama Google Ads, to dobre przekazy reklamowe

Im więcej wiemy o Twojej grupie docelowej, tym większa szansa, że będziemy działać jeszcze skuteczniej, aby reklama w Google Ads była dostosowana do Twoich potencjalnych klientów. Już dawno temu minęły czasy stosowania ogólnych tekstów reklamowych, co niestety nadal praktykują największe agencje, które w żadnym wypadku nie są wzorem do naśladowania.

My stworzymy teksty reklamowe, które pozwolą przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć liczbę kliknięć w Twojej witrynie. Bezpośrednie komunikaty pozwolą na generowanie konwersji oraz wysoki zwrot z Twojej inwestycji, którą reklama Google AdWords ma przynieść. Z nami masz pewność, że zarządzanie kampanią AdWords będzie realizowane z najwyższą starannością.

Skuteczne przekazy reklamowe Google
Testowanie nowych rozwiązań reklamowych Google

Testowanie nowych rozwiązań

Pamiętaj, że zawsze śledzimy dane oraz opieramy się na nich testując nowe rozwiązania dążąc do tego, aby Google reklama była jak najbardziej rentowna. Zawsze analizujemy każdą możliwą kombinację, aby znaleźć i wyselekcjonować możliwie jak najlepszą strategię dla Twojej firmy oraz realizowanego projektu.

Dane nie kłamią, a wręcz przeciwnie, pomagają realizować skutecznie działania, a to doprowadzi do uzyskania wysokiej ilości klientów i liczby konwersji.

Analityka i raportowanie

Otrzymasz od nas dostęp do cyklicznie aktualizowanych raportów, które będą przedstawiały używane słowa kluczowe, liczbę wyświetleń i kliknięć, współczynnik klikalności reklam, konwersje, miesięczny w Google Ads koszt reklamy i ogólną skuteczność, którą generuje prowadzona w Google AdWords kampania.

Będziemy śledzić wszystkie miejsca realizacji konwersji, formularze będą śledzone przy pomocy kodu, który zostanie dodany do witryny. Połączenia telefoniczne będą śledzone za pomocą numeru telefonu, który jest uruchamiany w witrynie tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę. Na tym między innymi polega skuteczna reklama Google Ads, którą właśnie my oferujemy.

Analityka i raportowanie
budżet reklam w Google

Budżet i harmonogram, a Google AdWords kampania

Będziemy kontrolować pory dnia, kiedy pojawia się Twoja kampania Google AdWords oraz jej reklamy i kierować na określone lokalizacje, zwiększając lub zmniejszając dzienny budżet AdWords i konkretnej kampanii w razie potrzeby.

Oferujemy elastyczne dostosowania budżetu i wydatków, dzięki czemu będziemy mogli szybko zatrzymywać i uruchamiać reklamy. Określimy kiedy reklama w Google Ads będzie wyświetlana i skąd chcesz pozyskać klientów. Zareklamujemy Cię tam gdzie będzie to dla Ciebie najbardziej opłacalne.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Jak kampania Google Ads może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy?

Kampanie Google Ads są opłacalne

Reklama Google Ads jest korzyścią dla każdej firmy o dowolnym budżecie. Jeżeli nie wiesz jak działają reklamy Google Ads to najlepszym rozwiązaniem będzie agencja Google Ads, właśnie taka jak Divloy, gdzie zadbamy o to, aby nawet przy niewielkim budżecie, Twoja firma odnotowała zwrot z inwestycji. Ciągłe monitorowanie kampanii jest najlepszym działaniem, jeśli Twoja firma nie ma dużych środków na reklamę sponsorowaną. Chociaż Google Ads jest opłacalne, trzeba dobrze zrozumieć działanie tej platformy reklamowej, aby zapobiec potencjalnej utracie wielu setek złotych przez Twoją firmę.

W pełni mierzalne wyniki

Niezliczone narzędzia analityczne mogą pomóc w ocenie skuteczności kampanii i określić, gdzie najlepiej przeznaczyć czas i zasoby. Jakie narzędzia są zalecane? Pomijając same dane dostępne w Google Ads, to narzędzie Google Analytics jest prawdopodobnie najlepszym narzędziem, które pomaga być na bieżąco z wynikami kampanii Google Ads. Korzystanie z tych danych pomaga podejmować świadome decyzje dotyczącą najlepszego sposobu wykorzystania budżetu.

Niesamowita precyzja kierowania reklam

Jednym z głównych pozytywów korzystania z reklamy Google Ads są fantastyczne opcje kierowania. Każda firma ma nadzieję, że będzie reklamować się dla docelowej grupy odbiorców. Platforma Google Ads pozwala kierować reklamy do potencjalnych klientów na podstawie wieku, płci, grupy demograficznej i lokalizacji.

Skuteczne budowanie świadomości marki

Kampania AadWords umożliwia dotarcie do konsumentów, którzy niekoniecznie znaleźliby Twoją firmę, co jest wspaniałe dla budowania świadomości marki i jej ekspozycji. Realizowanie reklam w Google Ads oznacza wykorzystanie ogromnej liczby odbiorców, którzy aktywnie korzystają z wyszukiwarki Google. Reklamy zwiększające świadomość marki nie mają na celu zwiększenia sprzedaży, ale informują odbiorców, kim jesteś. Można to łatwo osiągnąć za pomocą reklam graficznych i wideo.

Współpracując z Divloy otrzymasz kupon promocyjny Google Ads

Kupon na reklamę w Google

Kupon promocyjny 1200 zł na reklamę w Google

Jeżeli nie wiesz jak zdobyć w ramach rozpoczęcia kampanii Google Ads kupon promocyjny nawet do kwoty 1200 zł, to odpowiedź jest jedna. Podejmij współpracę z firmą, która posiada konto menedżera Google Ads, status Partnera Google, a także certyfikat Google Ads. Taką firmą jesteśmy właśnie my, czyli Divloy, a dzięki współpracy z nami będziesz mógł otrzymać nawet 1200 zł do wykorzystania w ramach reklamy Google Ads.

Kody promocyjne Google Ads to kody, które zapewniają bezpłatne środki do wykorzystania w Google Ads. Google przekazuje kody promocyjne samodzielnie, a reklamodawcy nie mogą prosić o takie kody. Większość kodów promocyjnych jest przyznawana nowym reklamodawcom, którzy mają konta nie starsze niż 21 dni, ponieważ celem jest zachęcenie ich do zwiększenia zasięgu reklam.

Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z tej platformy reklamowej i cennik Google Ads wydaje się zbyt wysoki, to wspomniane bonusowe 1200 zł z pewnością zmniejszy koszt Twojej inwestycji oraz może zapewnić świetny start, więc jest to bardzo pomocna promocji metoda dla małych firm.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Profesjonalnie zarządzane kampanie reklamowe Google AdWords i ocena skuteczności

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads. Zebraliśmy w tym czasie niezliczone godziny prac, opracowując strategie, które działają szybko i skutecznie, stosując jednocześnie partnerskie podejście do naszych klientów, co pozwala na odnoszenie wspólnych sukcesów.

Pomożemy stworzyć i przeprowadzić najlepsze kampanie Google Ads dla Twojej firmy ponieważ doskonale wiemy Google Ads co to jest i jak działa. Tam, gdzie nie radzą sobie i zawodzą zwykłe agencje, pojawiamy się my realizując zarządzanie kampanią AdWords na najwyższym poziomie. Współpracuj z Divloy, firmą która wie, jak zarządzać budżetem i zapewniać zwrot z inwestycji dla swoich klientów.

Jeśli zastanawiasz się, jakich kluczowych danych używamy do pomiaru sukcesu naszych kampanii lub reklam, to wymieniamy je poniżej.

wiedza o reklamach Google

Udział w wyświetleniach

Wyświetlenia pokazują, ile razy konsumenci widzą reklamy. Mimo że te informacje są praktyczne, nie wskazują, czy reklama była skuteczna. Aby uzyskać dokładny obraz skuteczności reklamy i porównania z konkurencją, trzeba spojrzeć na udział w wyświetleniach. Oblicza się go dzieląc liczbę uzyskanych wyświetleń przez liczbę dostępnych wyświetleń. Całkowita liczba dostępnych wyświetleń jest odejmowana przez początkową liczbę otrzymanych wyświetleń.

Współczynnik klikalności

Współczynnik klikalności (CTR) wskazuje, ilu użytkowników zobaczyło reklamę i ją kliknęło. CTR można łatwo obliczyć, dzieląc łączną liczbę wyświetleń przez łączną liczbę kliknięć reklamy. Treść i skuteczność reklamy można ocenić, badając CTR, który informuje, czy konsumenci klikają reklamy. CTR to nie jedyny czynnik brany pod uwagę przy ocenie sukcesu kampanii. Kampania reklamowa może uzyskać znakomity CTR, ale nie jest wystarczająco skuteczna, jeśli użytkownicy nie dokonują konwersji.

Konwersje

Konwersje są prawdopodobnie najważniejszym wskaźnikiem, który umożliwia natychmiastowe śledzenie, która reklama generuje przychody. Konwersje nie są jednak takie same dla każdej firmy, a wszystko zależy od branży i modelu biznesowego promowanej firmy. Konwersje mogą obejmować przesyłanie formularzy kontaktowego, rozmowy telefoniczne, instalacje aplikacji, zapisanie się na wydarzenie, czy zakupy dla sklepów online.

Realizujemy wszystkie typy kampanii i rodzaje reklam AdWords

Znamy wszystkie typy kampanii oraz formaty reklam Google Ads i bez względu na to czy są to podstawowe rodzaje, czy też jest to kampania Performance Max, Discovery, lokalna, reklama graficzna AdWords albo produktowa, inaczej określana jako PLA Google Ads to musisz wiedzieć, że jesteśmy ekspertami w pozyskiwaniu klientów i zapewniamy Ci odpowiednie kampanie Google Ads oraz zwycięskie strategie, które umożliwią osiągnąć zwrot z inwestycji.

Firmy odnoszące sukcesy mają jedną wspólną cechę. Wszystkie wiedzą jak ważna jest reklama strony w Google i posiadają skuteczną reklamę. W dzisiejszym cyfrowym świecie oznacza to efektywny sposób na zarządzanie Google AdWords. W przeciwieństwie do tradycyjnych agencji, dzięki nam nie tracisz czasu, próbując dowiedzieć się, co działa i jak działa kampania Google Ads, dlatego nie marnujesz swoich pieniędzy, wyświetlając nieskuteczne reklamy. Dzięki nam zobaczysz większy ruch, kliknięcia i konwersje oraz inteligentnie wydawany Twój budżet reklamowy. Dzięki odpowiednim strategiom ukierunkowanym na zwrot z inwestycji i wskazówkom Divloy, Twoje cele marketingowe będą w zasięgu ręki. Zadbamy również o to, aby koszt kampanii AdWords stale się zmniejszał.

sieć wyszukiwania

kampania sieci wyszukiwania

youtube

kampania wideo na YouTube

remarketing

kampania remarketingowa

produkt

kampania produktowa

display

kampania displayowa

kampanie inteligentne

kampania inteligentna

kampania performance max w Google

performance max

kampania lokalna w Google

kampania lokalna

kampania discovery w Google

kampania discovery

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Poznaj formaty reklam Google Ads

Kampanie w sieci wyszukiwania

Reklamy w wyszukiwarce są prawdopodobnie najbardziej znanymi kampaniami Google Ads i bez wątpienia je widziałeś nie raz. Znajdziesz je u góry bezpłatnych wyników wyszukiwania na stronie wyników wyszukiwania Google, co daje reklamodawcom szansę na kliknięcie.

Reklamy mogą być wyświetlane w wielu witrynach i aplikacjach związanych z wyszukiwaniem w sieci wyszukiwania Google. Reklamowanie się w sieci wyszukiwania umożliwia wyświetlenie reklamy obok organicznych wyników wyszukiwania, gdy użytkownik w swoim zapytaniu zastosuje jedno z stosowanych w reklamie słów kluczowych.

Kampanie w sieci reklamowej Google Ads

Reklama graficzna Google Ads, inaczej nazywana reklamą displayową, reklamuje produkty lub usługi konsumentom podczas przeglądania przez nich stron www. Jeśli chcesz, aby Twoja reklama pojawiała się przed docelowymi odbiorcami, którzy aktywnie poszukują powiązanego produktu lub usługi, najlepszym rozwiązaniem jest prowadzenie kampanii Google Ads z wykorzystaniem reklam typu display.

Kampania inteligentna Google Ads

Kampanie inteligentne opierają się na algorytmach Google i wykorzystują zasoby, takie jak nagłówki witryny, wszelkie obrazy, metadane itp., tworząc w ten sposób reklamy elastyczne Google Ads.

Kampania Google Ads remarketing

Prowadzenie kampanii remarketingowej oznacza retargetowanie użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili witrynę. Ten rodzaj kampanii jest niezwykle skuteczny, ponieważ użytkownicy wyrazili zainteresowanie oferowanym produktem lub usługą. Celem kampanii remarketingowej jest ponowne zaangażowanie użytkowników, zwłaszcza wykorzystując remarketing dynamiczny Google Ads. Mogą to być osoby, które porzuciły koszyk zakupowy, dokonały subskrypcji w newsletterze, spędzili określoną ilość czasu w witrynie, ale niczego nie kupili.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (kampania DSA)

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce wykorzystują treść reklamowanej witryny do automatycznego generowania nagłówków reklam i stron docelowych, by odpowiadać na zapytania użytkowników. Prowadzi to do spójności między wyszukiwanymi hasłami, reklamą i stroną docelową. Firmy zajmujące się handlem elektronicznym zazwyczaj korzystają z dynamicznych reklam w wyszukiwarce, ponieważ mogą mieć setki lub tysiące stron. Na przykład, jeśli wyszukiwane przez użytkownika hasło to buty do biegania, Google dopasuje je do produktu na reklamowanej stronie.

Kampania produktowa Google Ads

Podobnie jak kampania w sieci wyszukiwania, kampania reklam produktowych umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce. Różnica polega na tym, że reklamy zakupowe zawierają zdjęcia sprzedawanych produktów, a także cenę, tytuł i opis. Sklepy online, które oferują produkty zamiast usług, będą korzystać z kampanii reklam produktowych do promowania swoich produktów, co jest fundamentem ich promocji.

Kampania produktowa może generować najwyższe przychody ze wszystkich reklam w kampanii Google Ads. Potencjalni klienci mają przed sobą wszystkie informacje, zdjęcie i cenę produktu, co szybko prowadzi do sprzedaży. Dlatego współczynnik konwersji dla reklamy produktowej jest dość wysoki oraz są wyjątkowo dochodowe.

Kampania lokalna Google Ads

Lokalne kampanie reklamowe Google Ads są kierowane do konsumentów w określonych obszarach i regionach. Pozwala to na wyświetlanie reklam dla określonych grup odbiorców. Główny cel jaki pełni kampania lokalna Google Ads  to kierowanie geograficzne i lokalne słowa kluczowe.

Zarządzanie lokalną kampanią Google Ads zajmuje dużo czasu, podobnie jak obsługa Google Ads na rzecz zarządzania każdą inną kampanią. Gdy reklama zostanie opublikowana, pomoże użytkownikom znaleźć reklamowaną firmę, wyświetlając jej adres, mapę i odległość do niej.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz
konfiguracja kampanii Google

Kampania Google Ads i elastyczna reklama displayowa

Nie rozpoczniemy kampanii reklamowej, dopóki nie zrozumiemy Twoich motywacji i potrzeb. Wspólnie ustalimy strategię działania, zaczniemy budować kampanie, tworzyć grupy reklam, dodawać słowa kluczowe i nie tylko. Niektóre tradycyjne agencje polegają na Google Ads Express, które to, co prawda pozwala na szybkie uruchomienie kampanii, ale w rzeczywistości nie przyniesie żadnych efektów, poza wykorzystaniem budżetu reklamowego. My mamy zdecydowanie bardziej wyrafinowaną metodę tworzenia kampanii dla Twojej firmy. Nasze reklamy elastyczne Google Ads oznaczają, że najlepsza reklama będzie wyświetlana przed najlepszymi odbiorcami.

Remarketingowa kampania Google AdWords i jej kierowanie

Jeśli nie reklamujesz się w Google, tracisz wielu klientów, a Twoi konkurenci używający Google Ads kierują reklamy właśnie na nich. Tworzenie odpowiednich reklam dla odpowiednich odbiorców, znajdowanie osób szukających tematów powiązanych z Twoją ofertą i stosowanie remarketingu jest kluczowe.

My i nasza reklama strony w Google skutecznie dotrzemy do Twoich potencjalnych klientów. Korzystamy z person, aby zidentyfikować właściwych odbiorców i opracować strategię kierowania tak, aby dotrzeć do osób, które będą najbardziej skłonne do konwersji.

remarketing kampanii Google
potencjał kampanii Google

Google Ads remarketing - wykorzystaj potencjał

Remarketing pozwala nam kierować reklamy i ponownie angażować potencjalnych klientów, którzy wcześniej odwiedzili Twój serwis. Możemy wyświetlać reklamy promujące ściśle określone produkty bądź usługi i segmentować odbiorców w oparciu o ich wcześniejszą interakcję z Twoją witryną.

W oparciu o poprzednie zachowanie w witrynie, ta niezwykle sprytna strategia spowoduje wyświetlanie reklam dostosowanych do tych osób, które będą najbardziej skłonne do konwersji.

Google Adwords remarketing - pamiętaj o tym

Wdrażamy skuteczne strategie remarketingowe, korzystając z naszej wiedzy na temat ich działania. Remarketing Google Ads powinien być kluczowym elementem strategii promocji firmy w sieci. Dzięki niemu możemy wielokrotnie docierać do potencjalnych klientów.

Wykorzystujemy również remarketing dynamiczny Adwords, który pozwala prezentować użytkownikom, którzy już weszli w interakcję z Twoją stroną, reklamy przedstawiające produkty, które wcześniej oglądali.

kampanie Google remarketing
kampanie produktowe w Google

Kampania produktowa AdWords (Reklamy PLA)

Korzystając z kampanii w Zakupach Google możemy umieścić Twoje produkty bezpośrednio przed potencjalnymi klientami. Kampania produktowa AdWords powoduje, że za każdym razem, gdy użytkownik szuka określonego produktu, który Ty oferujesz, Twoja lista produktów będzie wyświetlana u góry wyników wyszukiwania.

Pomyśl o korzyściach, które dają kampanie produktowe. Użytkownik nie będzie musiał przewijać w dół ani klikać Twojej witryny, aby zobaczyć oferowane przez Ciebie produkty. Stworzymy idealne reklamy, które skierują klientów bezpośrednio do Twoich produktów, a nie do oferty konkurencji.

Reklama produktowa AdWords to ogromna szansę na zwiększenie sprzedaży dla sklepów, które pragną rozwijać swoją markę i pozyskiwać coraz więcej klientów.

Kampania produktowa Google Ads i skuteczne strategie

Na początku zaczynamy od utworzenia bądź aktualizacji Twojego pliku danych, aby upewnić się, że jest dokładny i aktualny. Właśnie z tego pliku, Google pobiera dane podczas tworzenia reklam produktowych. Będziemy utrzymywać wysokiej jakości plik danych, który dokładnie przedstawia dostępne w Twojej ofercie produkty. Po uporządkowaniu pliku danych produktów zaczniemy tworzyć kampanie zakupowe i reklamy produktów. Trzeba tutaj dodać, że kampanie zakupowe to prawdziwy fundament promowania sklepów online. Tworzymy reklamy adekwatne do Twoich produktów, celów firmy i Twojego budżetu oraz co ważne, możemy je zmienić w dowolnym momencie. Kiedy kampania Google AdWords zostanie uruchomiona, będziemy obserwować skuteczność reklam. Będziemy je na bieżąco aktualizować i modyfikować. Pozwoli to nam na odnalezienie niewykorzystanych możliwości.

strategie kampanii produktowych w Google

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz
kampanie Google na YouTube

Poznaj siłę wideo dzięki reklamom Google Ads YouTube

YouTube, to druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa. Dobrze jest przebywać tam, gdzie potencjalni klienci spędzają swój czas. Kampania YouTube Ads to strategia marketingu cyfrowego z ogromnym potencjałem, która pozwoli pokonać Twoją konkurencję. Przy ponad jednej trzeciej aktywnych użytkowników miesięcznie z całego Internetu (około 1,5 miliarda), to właśnie YouTube pozwala na to, aby kampania reklamowa AdWords była kluczowym elementem udanej płatnej kampanii reklamowej. Jesteśmy ekspertami w projektowaniu i wdrażaniu skutecznych reklam YouTube.

Kierowanie reklam w YouTube

Musisz wiedzieć, że nigdy nie dotrzesz do wszystkich 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie i nie powinieneś nawet tego próbować. Zamiast tego proponujemy skoncentrowane się i ukierunkowane podejście, które spowoduje wyświetlanie reklam w YouTube wobec użytkowników, którzy w największym stopniu podejmą działanie i dokonają konwersji.

Pozwoli to na właściwe ulokowanie budżetu reklamowego bez obaw o jego niewłaściwe wykorzystanie.

Kierowanie kampanii Google w YouTube

Kampanie Google Ads i rozszerzenia reklam

Rozszerzenia reklam od niedawne określane przez Google jako komponenty, to fragmenty tekstu i grafiki, które pojawiają się nad, pod lub obok typowych reklam Google Ads. Korzystanie z rozszerzeń reklam poprawia współczynnik klikalności (CTR), zwiększając rozmiar reklamy i dostarczając potencjalnym klientom odpowiednich informacji o reklamowanej firmie, co sprawia, że ​​chcą kliknąć taką reklamę. Divloy to profesjonalna agencja Google Ads, gdzie wiemy jak skutecznie korzystać z rozszerzeń reklam.

Oto przykład różnych typów rozszerzeń reklam:

  • rozszerzenia objaśnień
  • rozszerzenia informacji o witrynie
  • rozszerzenia połączeń
  • rozszerzenia lokalizacji
  • rozszerzenia cen
  • rozszerzenia promocji
  • rozszerzenia linków do podstron
  • rozszerzenia grafik
  • rozszerzenia aplikacji
  • rozszerzenia formularza kontaktowego

Istnieją dwie podstawowe formy rozszerzeń reklam: ręczne i automatyczne. Masz kontrolę nad ręcznym wyborem kierowanych rozszerzeń reklam, a wyszukiwarki mogą je automatycznie generować. Zaletą stosowania rozszerzeń reklam jest to, że zwiększają one współczynnik klikalności reklamy, ponieważ takie reklamy są bardziej widoczne, a przez to bardziej zauważalne na stronach wyników wyszukiwania.

Rozszerzenia objaśnień

Objaśnienia to dodatkowa linia tekstu wyświetlana wraz z reklamą. Możesz dodać dowolną liczbę objaśnień, a każde objaśnienie składa się z maksymalnie 25 znaków. Pozwalają one reklamom zawierać dodatkowe informacje o firmie lub jej produktach i usługach.

Rozszerzenia połączeń

Reklamodawcy korzystający z rozszerzeń połączeń mogą umieszczać w reklamach numery telefonów, co zapewnia wyższe współczynniki klikalności. Użytkownicy mogą kontaktować się bezpośrednio z firmą, klikając jedno z rozszerzeń numeru telefonu. Zaletą jest to, że firma wydaje się bardziej wiarygodna dzięki możliwości bezpośredniego kontaktu z nią. Rozszerzenie połączeń jest jednym z najpopularniejszych i najczęściej stosowanych rozszerzeń w Google Ads.

Rozszerzenia lokalizacji

Rozszerzenia lokalizacji są dobrym rozwiązaniem dla firmy z adresem fizycznym. Google dostarcza rozszerzenia lokalizacji, które pokazują adres firmy. Reklamowana firma musi utworzyć i połączyć konto Google Ads z Profilem Firmy w Google.

Rozszerzenia cen

Cena jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych czynników przy dokonywaniu zakupu. Czy istnieje skuteczniejszy sposób odpowiedzi na istotne zapytanie niż podanie ceny? Korzystanie z rozszerzenia cen Google, to świetny sposób na zachęcenie użytkowników do kliknięcia reklamy, pokazując im z góry koszt. Są one wyświetlane jako zestaw kart, które użytkownicy mogą przeglądać, aby zobaczyć różne opcje i ceny. Z menu cenowego użytkownicy mogą przejść bezpośrednio do interesującego ich elementu w promowanej witrynie.

Rozszerzenia promocji

Rozszerzenie promocji umożliwia firmom prezentowanie swoich aktualnych wyprzedaży lub ofert specjalnych. Użytkownicy uzyskują dostęp do strony promocyjnej, po prostu klikając reklamę z ofertą promocyjną. Rozszerzenie promocji to pozycja obowiązkowa dla wszystkich firm, zwłaszcza tych oferujących sezonowe promocje i wyprzedaże.

Rozszerzenia linków do podstron

Wielu reklamodawcom trudno jest poprawić swój CTR, zwłaszcza gdy wielokrotnie edytowali treść reklamy z małym powodzeniem. Rozszerzenie linków do podstron to strategia, która znacząco poprawia współczynnik klikalności reklamy. Samo dodanie rozszerzenia linków do podstron może potencjalnie zwiększyć współczynnik klikalności reklamy już o klika procent. Rozszerzenie linków do podstron umożliwia reklamodawcom umieszczanie linków bezpośrednio do stron, które chcą wyświetlać klientom.

Rozszerzenia aplikacji

Jedną z wyjątkowych funkcji oferowanych przez Google są rozszerzenia aplikacji. To rozszerzenie jest bardziej odpowiednie dla firm, które chcą zachęcać do pobierania swoich aplikacji i zaangażowania użytkowników.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Kampania w Google AdWords i strony docelowe

strony docelowy w kampaniach Google

Tworzenie i projektowanie świetnych reklam, jak chociażby reklamy tekstowe czy reklamy graficzne Google Ads, to tylko pierwszy krok do sprzedaży oferowanych produktów i usług. Musisz również posiadać świetną stronę docelową, którą po kliknięciu w reklamę zobaczy Twój potencjalny klient. Skupiając się na budowie strony docelowej i jej sukcesie należy pamiętać o kilku kwestiach.

  • Strona musi odpowiadać temu, czego szuka Twój klient
  • Strona musi być łatwa w obsłudze i intuicyjna w nawigacji
  • Strona musi być zdecydowanie przejrzysta i czytelna
  • Strona musi być szybka i responsywna
  • Strona musi posiadać wartościowe treści

Dobrze wykonane strony docelowe pasujące do Twoich reklam sprawią, że użytkownicy staną się Twoimi klientami. Mamy doświadczenie w tym, jak powinny wyglądać strony docelowe na potrzeby kampanii reklamowych bez względu na stosowane rodzaje reklam Google Ads.

W Dvloy doradzimy jak przygotować taką stronę lub ją za Ciebie wykonamy, użyjemy wielu kombinacji testów A/B, różnych nagłówków oraz tekstów, aby znaleźć możliwe jak najskuteczniejszą stronę docelową na potrzeby kampanii Google Ads, którą dla Ciebie poprowadzimy.

Landing page to najskuteczniejszy sposób konwersji

Konwersja Google Ads jest głównym celem prowadzenia kampanii, natomiast strony docelowe (landing page) to najskuteczniejszy sposób konwersji użytkowników, ponieważ dostarczają informacji o konkretnej ofercie lub produkcie. Uproszczenie witryny poprzez zastosowanie landing page zapobiega rozpraszaniu użytkowników przez wiele linków, które nie służą celowi strony docelowej.

Niezawodna strona docelowa, będąca punktem końcowym podróży użytkownika, może potencjalnie zmienić odwiedzających w konsumentów, gdy reklama wyświetla konkretną ofertę.

Stron docelowe, które mogą pomóc w kampanii Google Ads

Głównym celem landing page jest zbieranie leadów za pomocą formularza. Strony docelowe mogą być używane w dowolnym momencie cyklu sprzedaży, ale są znacznie bardziej skuteczne, gdy konsumenci są w połowie oceny promowanych produktów lub usług, aby sfinalizować zakup lub przejść do umowy. Zawarty na stronie docelowej przekaz wyraźnie definiuje prośbę oraz potencjalną nagrodę dla użytkownika. Nagroda odnosi się do konkretnej oferty, która jest reklamowana w celu pozyskania potencjalnych klientów, a prośba łączy się z danymi, o które prosisz w swoim formularzu. Prośba i nagroda muszą być do siebie proporcjonalne. Bez względu na to, jakie usługi lub produkty sprzedaje reklamowana firma, lepiej, aby kupujący dostarczył swoje dane, aby można było je dodać do swojej listy mailingowej.

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

 

Poznaj marki, które nam zaufały

greenlab logomalve logokorona nieruchomosci logomedfuture logo
top brand logoelajo logomont-brand-logopharmashop24-logo
ekiddo-logokancelaria-mediacyjna-logodla-smaku-logokurpiasz-logo

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Najczęściej zadawane pytania na temat reklamy w Google Ads

Gdzie i kiedy pojawiają się reklamy Google Ads?

Twoja reklama Google AdWords będzie wyświetlana po prawej stronie lub nad wynikami wyszukiwania, a także w innych witrynach partnerskich (jeśli dotyczy Twojej kampanii).

Reklamy pojawiają się, gdy potencjalni klienci wyszukują słowa kluczowe zawarte w Twojej kampanii. Każde słowo kluczowe ma swoją cenę dołączoną do jego popularności . Za każdym razem, gdy reklama w Google Ads zostanie kliknięta, właściciel reklamy zapłaci odpowiednią cenę za kliknięcie. Pozycja Twojej reklamy będzie zależeć od tego, ile chcesz zapłacić za kliknięcie.

Kampanie zakupowe natomiast będą mogły wyświetlać się w specjalnej sekcji wyszukiwarki Google, którą są Zakupy Google.

Jakie są korzyści z reklamy Google Ads?

Korzystanie z reklam Google Ads ma wiele zalet. Przede wszystkim będziesz w stanie osiągnąć swoje cele marketingowe, a liczne funkcje i formaty pomogą wykonać idealną reklamę. Po drugie, korzystając z Google Ads możesz dostosowywać reklamy na podstawie potencjalnych odbiorców.

Czy tworzymy różne reklamy w Google Ads?

W realizowanych przez nas kampaniach Google Ads używamy wielu wariantów reklam opartych na różnych kombinacjach nagłówków, tekstów reklamowych, grafik czy wideo.

Chciałbym wprowadzać samodzielnie zmiany na koncie Google Ads. Czy to koliduje z kampaniami, które realizuje dla mnie Divloy?

Wszystkie zmiany, które mają wpływ na realizowane kampanie AdWords najlepiej konsultować wcześniej z Divloy, dzięki temu Twoja reklama w Google Ads będzie odpowiednio optymalizowana.

Jak wygląda prowadzenie kampanii AdWords?

Jak to działa? Ty płacisz za reklamy, a my tworzymy kampanię w oparciu o Twoje cele. Twój miesięczny budżet reklamowy jest podzielony na liczbę dni, w których reklamy mają być wyświetlane (wybrane dni, dni powszednie, weekendy lub cały miesiąc). Po wyczerpaniu budżetu, reklamy przestają się wyświetlać, a jeśli potrzebujesz jeszcze więcej klientów to po prostu zwiększ budżet reklamowy i bądź dalej widoczny.

Czego możesz od nas oczekiwać na początku prac?

Zanim utworzymy pierwszą kampanię, pierwszą rzeczą, którą zrobimy, będzie zbadanie Twojej branży, firmy i oferowanych produktów bądź usług, aby uzyskać pełne zrozumienie Twojego modelu biznesowego. Następnie, jeśli są, to ocenimy Twoje istniejące kampanie w celu znalezienia brakujących elementów. Przez lata zdobywania doświadczeń wiemy, że czas przeznaczony na zrozumienie i zdobycie większej wiedzy o naszym kliencie spowoduje, że możemy zapewnić lepsze wyniki.

Kampania AdWords cennik, czyli ile faktycznie to kosztuje?

Użytkownicy, którzy wpisują w wyniki wyszukiwania takie zapytania, jak na przykład kampania AdWords cena, kampania Google AdWords cennik, Google Ads koszt, czy reklama Google Ads koszt, są z reguły osobami, które nigdy wcześniej nie miały styczności z taką formą promocji swojego biznesu, dlatego taka droga zasięgnięcia informacji jest jak najbardziej zasadna. Niestety, nie ma łatwej odpowiedzi na to pytanie, a najczęstszą i zarazem irytującą odpowiedzią jest powtarzane jak mantra „to zależy”. To dlatego, że tak naprawdę koszt prowadzenia kampanii Google Ads jest uzależniony od zbyt wielu zmiennych.

My ze swojej strony gwarantujemy unikanie marnowania Twoich pieniędzy na nierentowne reklamy. Jeśli kampania AdWords będzie odnosiła duży sukces i będziesz chciał zwiększyć natężenie ruchu to będziesz musiał zwiększyć swój budżet reklamowy. Możesz wydać tyle, ile dokładnie chcesz oraz ile sobie zaplanujesz. Wszystko będzie uzależnione od tego, ile chcesz zanotować miesięcznej sprzedaży, jak często chcesz wyświetlać reklamy czy też jak bardzo konkurencyjna jest Twoja branża i jaki jest koszt kliknięcia reklamy.

Kampanie Google Adwords co to jest?

Odpowiadając na często zadawane pytanie, Google AdWords co to jest wyjaśniamy, że kampanie Google Ads (obecna nazwa), pierwotnie nazywane właśnie Google AdWords to coś więcej niż tylko czekanie na wyniki. Samo siedzenie i czekanie na kliknięcia nie będzie efektywne. Aby uzyskać najlepsze wyniki, wymagane jest zdecydowanie proaktywne podejście. Reklama Google AdWords musi być wyświetlana odpowiednim odbiorcom.

Nie powinieneś również płacić zbyt dużo za znajdujące się w Google Ads słowa kluczowe, jeśli nie zapewniają one odpowiedniego zwrotu z inwestycji. Google Ads oferuje ogromną różnorodność formatów reklam od reklam graficznych po reklamy produktowe i wideo, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Od jakiego budżetu zaczynamy, czyli ile kosztuje reklama w Google Ads na początku?

Zazwyczaj sugerujemy rozpoczęcie od budżetu Google Ads, który jest ściśle określony od branży, w której działasz. Miesięczny budżet jest wpłacany bezpośrednio do Google i z którego otrzymujemy płatne kliknięcia.

Budżet w reklamie Google Ads ustalamy już na samym początku. Trzeba jednak pamiętać, że średnia liczba dni w miesiącu to 30,4. Dzieląc budżet reklamowy, przykładowo w kwocie 1000 zł, wychodzi nie więcej niż 32 zł na dzień. Możesz nie mieć konkurencji w swojej branży, ale nie oznacza to, że jej nie ma w sieci i że stawki za kliknięcie reklamy CPC są niskie. Jeżeli konkurencji jest duża i istnieje od bardzo dawna to stawki będą zdecydowanie wyższe. Startowanie z niskim budżetem i takie podejście to bardzo częsty błąd reklamowania się w Google Ads.

Idąc dalej analizując budżet AdWords, jeżeli koszt kliknięcia przyjmijmy będzie w okolicach 2 zł, to uzyskasz jedynie 16 kliknięć dziennie. Przyjmując pozytywny scenariusz, jeżeli współczynnik konwersji wyniesie 10%, to dziennie możliwe jest uzyskanie maksymalnie 2 konwersji i to nawet niecałych, bo dokładnie licząc byłoby to 1,6 konwersji.

Już po pierwszych miesiącach będziemy dysponować danymi, które pozwolą nam dokładniej określić wymagania budżetowe i będziemy mogli zalecić zmianę miesięcznego budżetu. Wszystkie wyniki są dokumentowane, dzięki czemu możesz wydawać tyle, ile chcesz, i zobaczysz, co działa najlepiej. Zarządzamy kampanią w taki sposób, aby uzyskać najlepszej jakości kliknięcia przy możliwie jak najniższym koszcie.

Google AdWords cena obsługi na jakim poziomie?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na zapytanie Google Ads cena obsługi, to wyjaśniamy, że kampania Google, której w ramach naszych usług jest realizowana zawsze jest dostosowana do potrzeb i promowanego biznesu. Przy każdej wycenie określamy cele kampanii reklamowej, tak abyś mógł uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji, a wynikające z realizowanej kampanii Google przychody pozwoliły Ci na kolejne inwestycje. To ile kosztuje reklama w Google Ads wynika w ogromny stopniu z branży w jakiej działa reklamowana firma.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usługi Google Ads. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.