Audyt SEO

Chcesz poznać w łatwy i przejrzysty sposób mocne oraz słabe strony swojego serwisu? Przygotujemy kompleksowy audyt SEO strony internetowej lub sklepu, którym zarządzasz. Możesz oczekiwać szczegółowych spostrzeżeń i zaleceń z naszego wyczerpującego dokumentu, którym będzie przygotowana analiza SEO. Dane z audytu odkryją możliwości ulepszeń w każdym aspekcie Twojej witryny i pozwolą na wyprzedzenie konkurencji. Jesteś gotów, by poprawić wydajność swojej witryny, zapewnić lepszą widoczność i uzyskać swoje cele biznesowe? My jesteśmy gotowi na przygotowanie audytu!
Zamów darmową wycenę!
Audyt SEO Oferta

Sprawdź sklep oraz stronę internetową i dostosuj do standardów Google

Zapewniamy pełny audyt SEO, a nasza usługa obejmuje wszystko, co uzyskasz dzięki szybkiemu audytowi, ale także zagłębiamy się znacznie dalej, korzystając z wieloletniego doświadczenia i dokładniejszych narzędzi, dzięki temu w dokumencie znajdą się informacje oparte o standardy firmy Google. Innymi słowy, nasza SEO analiza serwisu zapewnia dogłębne badanie, która składa się z wielu różnych sekcji, a dokładna ich liczba różni się w zależności od serwisu i jego potrzeb.

Rozumiemy, że różnica między dobrym, a złym audytem jest wyraźna, dlatego my nigdy nie spieszymy się z tym procesem i dokładnie sprawdzamy wszystkie elementy serwisu internetowego, zanim wracamy do naszych klientów z dokumentem, opartym o sprawdzanie strony pod kątem SEO.

Co otrzymasz w Divloy w ramach audytu SEO?

sprawdzanie stron www

Sposoby na sprawdzanie stron www

Musisz wiedzieć, że istnieją dwa różne sposoby na sprawdzanie strony www. Obydwa mają swoje zalety i wady, dlatego można je wykorzystać do określonych celów. Po pierwsze, jest to szybki audyt strony pod kątem SEO, który zwykle trwa od 10 do 15 minut dla doświadczonego audytora i może trochę dłużej dla tych, którzy są nowicjuszami. Szybki audyt zazwyczaj wykorzystuje bezpłatne narzędzia online, gdzie taka analiza witryny pokazuje jedynie podstawowe informacje: domenę i autorytet strony, szybkość ładowania strony, nagłówki, opisy meta i inne, podstawowe kwestie. Warto wspomnieć, że większość agencji, które wykonują sprawdzanie stron internetowych lub audyt sklepu internetowego, sprzedaje właśnie tylko tego typu usługi, które są jedynie pięknie opakowane, co oznacza, że wybierając firmę, która przeprowadzi audyt SEO na stronie, należy zachować szczególną ostrożność.

Audyt ręcznie robiony, a nie automatyczny

Analiza strony internetowej, którą my realizujemy, jest przeprowadzana ręcznie bez wykorzystywania jakichkolwiek automatów, które generują automatyczne, szablonowe oraz mało wartościowe informacje. Korzystamy wyłącznie z oficjalnych narzędzi Google, a także Ahrefs czy Screaming Frog.

ekspercki audyt SEO
przejrzystość prac

SEO analiza strony i całkowita transparentność

Mało przyjazna opinia na temat branży SEO jest powszechnie znana. Czym różni się marka Divloy? Zapewniamy niespotykany poziom przejrzystości naszych prac, dzięki czemu możesz nam zaufać, że wykonamy zadanie w sposób, który sprosta Twoim oczekiwaniom. Przekazujemy raport i dzielimy się informacjami, jak sprawdzić stronę internetową samodzielnie.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Co zawiera nasz audyt SEO?

widoczność

Analiza Widoczności Witryny

kod strony

Identyfikacja Błędów Technicznych

słowa kluczowe

Badania Słów Kluczowych

urządzenie mobilne

Kompatybilność z Urządzeniami Mobilnymi

czas ładowania strony

Szybkość Ładowania Strony

treści

Sprawdzanie Treści na Stronie

struktura

Struktura Strony Internetowej

index

Ocena Indeksowania Serwisu

narzędzia google

Konfiguracja Narzędzi Google

Wybierz profesjonalny audyty SEO i wejdź na wyższy poziom

Audyt SEO to świetny początek wejścia na nowy poziom efektywności. Jeśli chcesz zamienić swoją witrynę w potężne narzędzie do prowadzenia biznesu udzielimy Ci profesjonalnego wsparcia. Przeprowadzimy kompleksowy test Twojego serwisu pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarek i zidentyfikujemy wszelkie odstępstwa od standardowych norm SEO. Otrzymasz od nas szczegółowy raport z analizy zawierający pełną listę zaleceń dotyczących rozwiązywania problemów i poprawy stanu Twojej witryny. Badanie to pomoże zwiększyć lojalność Twojego serwisu w oczach wyszukiwarek internetowych, przenosząc Cię na najwyższe pozycje, a tym samym zwiększając liczbę odwiedzin na stronie.

Nasza SEO analiza strony to gwarancja, że przeanalizujemy Twoją witrynę nie tylko z punktu widzenia podstawowych wytycznych, jak robi to każda zwykła agencja realizująca szablonowe i toporne audyty stron internetowych. My zrobimy to wnikliwie, z perspektywy wytycznych Google oraz, co wyjątkowe w branży, także z punktu widzenia użytkownika końcowego, czyli prawdziwego człowieka. Niezależnie od tego czy ma to być audyt stron internetowych czy też audyt sklepów internetowych, dokument będzie zawierał wiele rzeczowych wytycznych.

Zaawansowany audyt strony internetowej i sklepu online

Sprawdzimy jak zaprojektowana jest Twoja strona internetowa lub Twój sklep online. Przeprowadzimy audyt SEO sklepu i strony, którą zarządzasz i wykonamy analizę struktury, badanie nasycenia treścią oraz poprawność wykonania ze względu na elementy techniczne. Sprawdzimy czy wybrałeś układ, który jako pierwszy odzwierciedla Twoją markę i naprawdę podkreśla przesłanie tego, co oferujesz. Widzieliśmy i analizowaliśmy wszystkie typy witryn internetowych, a każda nasza analiza strony internetowej, która została wdrożona w życie to wiele udanych projektów zarówno w przypadku dużych korporacji, startupów oraz niewielkich i lokalnych przedsiębiorstw. Niezależnie od wielkości Twojej firmy i natężenia ruchu, jaki obecnie generuje Twoja witryna, audyt strony www wykonany zostanie w oparciu o standardy wyznaczone przez największą firmę informatyczną na świecie - Google!

Zaawansowany audyt strony
ocena treści serwisu

Analiza treści w serwisie

Świetna treść jest ważna, ale musi być zoptymalizowana w odpowiedni sposób, aby była skuteczna pod kątem SEO. Oznacza to, że słowo kluczowe znajduje się w tytule, w opisie meta, w kilku pierwszych zdaniach oraz w ostatnim zdaniu. Oprócz tego adres URL musi być czysty i zoptymalizowany, a zdjęcia muszą mieć tagi alt. Wreszcie, korzystaj z linkowania wewnętrznego, ale upewnij się, że jest ono wykonane prawidłowo. Zachęć użytkowników do przeczytania treści Twojej witryny, obejrzenia filmów, a nawet umieszczenia linków do Twojej witryny na ich kontach w mediach społecznościowych. Porządkowanie treści pomaga nie tylko w SEO, ale również pozwala przyciągnąć uwagę użytkowników. Istotne jest to, żeby treści w serwisie były oryginalne, napisane na zaawansowanym poziomie oraz przydatne i pouczające.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Analiza witryny oparta o kluczowe pytania

Podczas poruszania się po Twojej witrynie zadamy sobie wiele pytań, między innymi czy ma ona logiczną strukturę i przekazuje spójny oraz jasny przekaz, czy publikowana treść jest wysokiej jakości i bez błędów, czy każda z poszczególnych podstron ma odpowiednie tagi tytułu, meta opisy, nagłówki i słowa kluczowe.

To tylko niektóre z pytań, na podstawie których nasza firma oceni, jak przyjazna z punktu widzenia wyszukiwarek oraz użytkownika jest Twoja witryna i jak ją ulepszyć, aby uzyskać wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania. Dzięki temu wykraczamy poza zwykły audyt stron www oraz audyt SEO sklepu jakich pełno na rynku.

Analiza oparta o kluczowe pytania
szybkość strony

Audyt techniczny SEO i sprawdzanie szybkości strony

Analiza techniczna jest niezwykle ważna, ponieważ doświadczenie użytkownika strony internetowej ma duże znaczenie, jeśli chodzi o SEO. Czy Twoja witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy SSL jest poprawnie zainstalowany? Czy brakuje podstron lub przekierowań? To tylko zarysowanie kwestii technicznych, które są naprawdę ważne.

Przetestujemy szybkość ładowania Twojej witryny (powinna wynosić mniej niż 2 sekundy), sprawdzimy czy Google pobiera mapę witryny XML Twojego serwisu i zwrócimy uwagę na zduplikowane treści, w tym meta tagi.

Analiza słów kluczowych

Analiza strony www to również przeglądanie słów kluczowych, gdzie zwracamy uwagę na to jakie słowa kluczowe generują większość ruchu, do stosowania jakich słów kluczowych należy dążyć oraz jakie frazy kluczowe możesz dodać, aby mogły odegrać znaczącą rolę i tym samym zwiększyć ruch w Twoim serwisie.

Poszukamy słów kluczowych typu longtail, które mogą mieć znacznie mniejszy ruch, ale także znacznie mniejszą konkurencję, tym samym mogą być realnie lepszą szansą na promocję Twojej witryny w sieci.

dobór słów kluczowych
Sprawdzenie strony www

Sprawdzenie strony www i jej nawigacji

Rozpoczynając sprawdzenie strony internetowej, najpierw sprawdzimy układ całej witryny, zaczynając od strony głównej, którą robisz pierwsze wrażenie na swoich klientach. Twoja witryna musi mieć strukturę umożliwiającą łatwą nawigację, a to dlatego, że Google śledzi, ile czasu każdy użytkownik spędza na każdej z Twoich podstron oraz ile razy naciskał przycisk wstecz. Łatwa nawigacja oznacza pomaganie użytkownikom w znajdowaniu tego, czego potrzebują i zachęcanie ich do pozostania w witrynie, a nasza analiza strony pokaże jak to się ma do Twojego serwisu.

Badania dostępności serwisu

Sukces w wyszukiwaniu organicznym zależy od znalezienia, odczytania i oceny treści witryny przez wyszukiwarki internetowe. Jeśli dostępność do tej zawartości zostanie w jakikolwiek sposób utrudniony, może to zdecydowanie znacząco wpłynąć na Twoje wyniki organiczne. Dzięki naszemu audytowi SEO dowiesz się, które elementy ograniczają możliwości Twojego serwisu, a także jak je właściwie zmodyfikować, pozbywając się istniejących ograniczeń.

Badania dostępności serwisu

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

Poznaj marki, które nam zaufały

greenlab logomalve logokorona nieruchomosci logomedfuture logo
top brand logoelajo logomont-brand-logopharmashop24-logo
ekiddo-logokancelaria-mediacyjna-logodla-smaku-logokurpiasz-logo

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Najczęściej zadawane pytania na temat audytu SEO

Czy regularny audyt SEO jest bardzo ważny?

Aby zapewnić powodzenie swojego projektu, musisz znać wszelkie błędy techniczne, nawigacyjne i te dotyczące treści, które mogą utrudniać rozwój witryny, zmniejszać jej widoczność lub natężenie ruchu. Przeprowadzanie regularnych audytów jest konieczne, aby stale wdrażać zmiany niezbędne do przyciągnięcia uwagi odwiedzających i pozyskania nowych klientów.

Audyt zaprezentuje to, co przyciąga i zatrzymuje uwagę użytkownika. Dowiedz się, co sprawi, że wyprzedzisz konkurencję i wskaże sposób na osiągnięcie przewagi nad nimi.

Audyt SEO cena – co się składa na kwotę wykonania?

Wiele osób do końca nie wie co to jest audyt SEO, na czym polega i jak wygląda jego przygotowanie. Audyt witryny SEO to ocena strony internetowej, która służy do przygotowania listy słabych punktów i działań, których podjęcie może pomóc w przezwyciężeniu zaobserwowanych słabości witryny. Audyt na stronie jest używany do zbierania konkretnych i szczegółów informacji potrzebnych do wprowadzenia zmian w serwisie i uzyskania lepszych wyników. Koszt audytu jest ściśle uzależniony od tego jakiego rodzaju serwis jest poddawany badaniu i jakie są oczekiwania klienta.

Dlaczego darmowy audyt SEO to strata czasu?

Audyt SEO, aby był wartościowy musi opierać się o manualną analizę witryny internetowej, jej elementów technicznych czy treści. Czas przygotowywania audytu SEO wymaga co jest oczywiste przeznaczenia odpowiednich zasobów czasowych i nikt absolutnie nie zrobi tego za darmo, a jeżeli tak to analiza witryny wykonana w taki sposób, będzie praktycznie bezużyteczna.

Czy powinienem wykonać audyt SEO strony internetowej, którą posiadam?

Właściwej odpowiedzi na tak postawione pytanie udzieli ekspert SEO po indywidualnej konsultacji i wstępnej analizie Twojej witryny. Zazwyczaj już pierwsze spojrzenie na stronę pozwala ocenić istotę wykonania audytu SEO. Jeżeli więc zastanawiasz się, czy przypadku Twojej strony wykonanie audytu będzie zasadne, skontaktuj się z nami, a my udzielimy Ci odpowiedzi.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usługi audyt SEO. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.