Audyt SEO
Sprawdź sklep oraz stronę internetową i dostosuj do standardów Google
Zapewniamy pełny audyt SEO, a nasza usługa obejmuje wszystko, co uzyskasz dzięki szybkiemu audytowi, ale także zagłębiamy się znacznie dalej, korzystając z wieloletniego doświadczenia i dokładniejszych narzędzi, dzięki temu w dokumencie znajdą się informacje oparte o standardy firmy Google. Innymi słowy, nasza SEO analiza serwisu zapewnia dogłębne badanie, która składa się z wielu różnych sekcji, a dokładna ich liczba różni się w zależności od serwisu i jego potrzeb.
Rozumiemy, że różnica między dobrym, a złym audytem jest wyraźna, dlatego my nigdy nie spieszymy się z tym procesem i dokładnie sprawdzamy wszystkie elementy serwisu internetowego, zanim wracamy do naszych klientów z dokumentem, opartym o sprawdzanie strony pod kątem SEO.
Sposoby na sprawdzanie stron www
Musisz wiedzieć, że istnieją dwa różne sposoby na sprawdzanie strony www. Obydwa mają swoje zalety i wady, dlatego można je wykorzystać do określonych celów. Po pierwsze, jest to szybki audyt strony pod kątem SEO, który zwykle trwa od 10 do 15 minut dla doświadczonego audytora i może trochę dłużej dla tych, którzy są nowicjuszami. Szybki audyt zazwyczaj wykorzystuje bezpłatne narzędzia online, które analizują podstawowe informacje: domenę i autorytet strony, szybkość ładowania strony, nagłówki, opisy meta i inne, podstawowe kwestie. Warto wspomnieć, że większość agencji, które wykonują sprawdzanie stron internetowych lub audyt sklepu internetowego, sprzedaje właśnie tylko tego typu usługi, które są jedynie pięknie opakowane, co oznacza, że wybierając firmę, która przeprowadzi audyt SEO na stronie, należy zachować szczególną ostrożność.
Audyt ręcznie robiony, a nie automatyczny
Analiza strony internetowej, którą my realizujemy, jest przeprowadzana ręcznie bez wykorzystywania jakichkolwiek automatów, które generują automatyczne, szablonowe oraz mało wartościowe informacje. Korzystamy wyłącznie z oficjalnych narzędzi Google, a także Ahrefs czy Screaming Frog.
Całkowita transparentność
Mało przyjazna opinia na temat branży SEO jest powszechnie znana. Czym różni się marka Divloy? Zapewniamy niespotykany poziom przejrzystości naszych prac, dzięki czemu możesz nam zaufać, że wykonamy zadanie w sposób, który sprosta Twoim oczekiwaniom. Przekazujemy raport i dzielimy się informacjami, jak sprawdzić stronę internetową samodzielnie.
Zacznijmy współpracę!
Skontaktuj się teraz
Co zawiera nasz audyt SEO?
Analiza Widoczności Witryny
Identyfikacja Błędów Technicznych
Badania Słów Kluczowych
Kompatybilność z Urządzeniami Mobilnymi
Szybkość Ładowania Strony
Sprawdzanie Treści na Stronie
Struktura Strony Internetowej
Ocena Indeksowania Serwisu
Konfiguracja Narzędzi Google
Wybierz profesjonalny audyty SEO i wejdź na wyższy poziom
Audyt SEO to świetny początek wejścia na nowy poziom efektywności. Jeśli chcesz zamienić swoją witrynę w potężne narzędzie do prowadzenia biznesu udzielimy Ci profesjonalnego wsparcia. Przeprowadzimy kompleksowy test Twojego serwisu pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarek i zidentyfikujemy wszelkie odstępstwa od standardowych norm SEO. Otrzymasz od nas szczegółowy raport z analizy zawierający pełną listę zaleceń dotyczących rozwiązywania problemów i poprawy stanu Twojej witryny. Badanie to pomoże zwiększyć lojalność Twojego serwisu w oczach wyszukiwarek internetowych, przenosząc Cię na najwyższe pozycje, a tym samym zwiększając liczbę odwiedzin na stronie.
Przeanalizujemy Twoją witrynę nie tylko z punktu widzenia podstawowych wytycznych, jak robi to każda zwykła agencja realizująca szablonowe i toporne audyty stron internetowych. My zrobimy to wnikliwie, z perspektywy wytycznych Google oraz, co wyjątkowe w branży, także z punktu widzenia użytkownika końcowego, czyli prawdziwego człowieka. Niezależnie od tego czy ma to być audyt stron internetowych czy też audyt sklepów internetowych, dokument będzie zawierał wiele rzeczowych wytycznych.
Zacznijmy współpracę!
Skontaktuj się teraz
Zaawansowany audyt strony internetowej i sklepu online
Sprawdzimy jak zaprojektowana jest Twoja strona internetowa lub Twój sklep online. Przeprowadzimy analizę struktury, badanie nasycenia treścią oraz poprawność wykonania ze względu na elementy techniczne. Sprawdzimy czy wybrałeś układ, który jako pierwszy odzwierciedla Twoją markę i naprawdę podkreśla przesłanie tego, co oferujesz. Widzieliśmy i analizowaliśmy wszystkie typy witryn internetowych, a każda nasza analiza strony internetowej, która została wdrożona w życie to wiele udanych projektów zarówno w przypadku dużych korporacji, startupów oraz niewielkich i lokalnych przedsiębiorstw. Niezależnie od wielkości Twojej firmy i natężenia ruchu, jaki obecnie generuje Twoja witryna, audyt strony www wykonany zostanie w oparciu o standardy wyznaczone przez największą firmę informatyczną na świecie - Google!
Analiza treści w serwisie
Świetna treść jest ważna, ale musi być zoptymalizowana w odpowiedni sposób, aby była skuteczna pod kątem SEO. Oznacza to, że słowo kluczowe znajduje się w tytule, w opisie meta, w kilku pierwszych zdaniach oraz w ostatnim zdaniu. Oprócz tego adres URL musi być czysty i zoptymalizowany, a zdjęcia muszą mieć tagi alt. Wreszcie, korzystaj z linkowania wewnętrznego, ale upewnij się, że jest ono wykonane prawidłowo. Zachęć użytkowników do przeczytania treści Twojej witryny, obejrzenia filmów, a nawet umieszczenia linków do Twojej witryny na ich kontach w mediach społecznościowych. Porządkowanie treści pomaga nie tylko w SEO, ale również pozwala przyciągnąć uwagę użytkowników. Istotne jest to, żeby treści w serwisie były oryginalne, napisane na zaawansowanym poziomie oraz przydatne i pouczające.
Analiza oparta o kluczowe pytania
Podczas poruszania się po Twojej witrynie zadamy sobie wiele pytań, między innymi czy ma ona logiczną strukturę i przekazuje spójny oraz jasny przekaz, czy publikowana treść jest wysokiej jakości i bez błędów, czy każda z poszczególnych podstron ma odpowiednie tagi tytułu, meta opisy, nagłówki i słowa kluczowe.
To tylko niektóre z pytań, na podstawie których nasza firma oceni, jak przyjazna z punktu widzenia wyszukiwarek oraz użytkownika jest Twoja witryna i jak ją ulepszyć, aby uzyskać wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania. Dzięki temu wykraczamy poza zwykły audyt stron www jakich pełno na rynku.
Audyt techniczny SEO i sprawdzanie szybkości strony
Analiza techniczna jest niezwykle ważna, ponieważ doświadczenie użytkownika strony internetowej ma duże znaczenie, jeśli chodzi o SEO. Czy Twoja witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy SSL jest poprawnie zainstalowany? Czy brakuje podstron lub przekierowań? To tylko zarysowanie kwestii technicznych, które są naprawdę ważne.
Przetestujemy szybkość ładowania Twojej witryny (powinna wynosić mniej niż 2 sekundy), sprawdzimy czy Google pobiera mapę witryny XML Twojego serwisu i zwrócimy uwagę na zduplikowane treści, w tym meta tagi.
Analiza słów kluczowych
Analiza strony www to również przeglądanie słów kluczowych, gdzie zwracamy uwagę na to jakie słowa kluczowe generują większość ruchu, do stosowania jakich słów kluczowych należy dążyć oraz jakie frazy kluczowe możesz dodać, aby mogły odegrać znaczącą rolę i tym samym zwiększyć ruch w Twoim serwisie.
Poszukamy słów kluczowych typu longtail, które mogą mieć znacznie mniejszy ruch, ale także znacznie mniejszą konkurencję, tym samym mogą być realnie lepszą szansą na promocję Twojej witryny w sieci.
Sprawdzenie strony www i jej nawigacji
Rozpoczynając sprawdzenie strony internetowej, najpierw sprawdzimy układ całej witryny, zaczynając od strony głównej, którą robisz pierwsze wrażenie na swoich klientach. Twoja witryna musi mieć strukturę umożliwiającą łatwą nawigację, a to dlatego, że Google śledzi, ile czasu każdy użytkownik spędza na każdej z Twoich podstron oraz ile razy naciskał przycisk wstecz. Łatwa nawigacja oznacza pomaganie użytkownikom w znajdowaniu tego, czego potrzebują i zachęcanie ich do pozostania w Twojej witrynie.
Badania dostępności serwisu
Sukces w wyszukiwaniu organicznym zależy od znalezienia, odczytania i oceny treści witryny przez wyszukiwarki internetowe. Jeśli dostępność do tej zawartości zostanie w jakikolwiek sposób utrudniony, może to zdecydowanie znacząco wpłynąć na Twoje wyniki organiczne. Dzięki naszemu audytowi SEO dowiesz się, które elementy ograniczają możliwości Twojego serwisu, a także jak je właściwie zmodyfikować, pozbywając się istniejących ograniczeń.
Regularny audyt SEO i jego cena
Regularny audyt SEO jest bardzo ważny
Aby zapewnić powodzenie swojego projektu, musisz znać wszelkie błędy techniczne, nawigacyjne i te dotyczące treści, które mogą utrudniać rozwój witryny, zmniejszać jej widoczność lub natężenie ruchu. Przeprowadzanie regularnych audytów jest konieczne, aby stale wdrażać zmiany niezbędne do przyciągnięcia uwagi odwiedzających i pozyskania nowych klientów.
Audyt zaprezentuje to, co przyciąga i zatrzymuje uwagę użytkownika. Dowiedz się, co sprawi, że wyprzedzisz konkurencję i wskaże sposób na osiągnięcie przewagi nad nimi.
Audyt SEO – czym jest i jaka jest jego cena?
Wiele osób do końca nie wie co to jest audyt SEO, na czym polega i jak wygląda jego przygotowanie. Audyt witryny SEO to ocena strony internetowej, która służy do przygotowania listy słabych punktów i działań, których podjęcie może pomóc w przezwyciężeniu zaobserwowanych słabości witryny. Audyt na stronie jest używany do zbierania konkretnych i szczegółów informacji potrzebnych do wprowadzenia zmian w serwisie i uzyskania lepszych wyników. Koszt audytu jest ściśle uzależniony od tego jakiego rodzaju serwis jest poddawany badaniu i jakie są oczekiwania klienta.