Pozycjonowanie Lokalne

Znaczna część obecnych wyszukiwań z wykorzystaniem wyszukiwarki Google dotyczy usług firm działających lokalnie. Właśnie dla takich firm idealnym rozwiązaniem jest inwestycja środków w pozycjonowanie lokalne strony. Dzięki tej strategii można skutecznie budować widoczność strony w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe, które są związane zarówno z biznesem oraz z konkretną lokalizacją.

W Divloy wiemy jak sprawić, aby Twój biznes stał się rozpoznawalny na lokalnym rynku dzięki pozycjonowaniu. Współpraca z nami pozwoli zwiększyć ruch w Twojej witrynie oraz generować znacznie więcej konwersji z oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.

Nie zwlekaj, wyprzedź konkurencję już teraz i zarabiaj więcej dzięki współpracy z Divloy!

Zamów darmową wycenę!
pozycjonowanie lokalne

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne polega na zwiększeniu widoczności wyszukiwania strony internetowej firmy, aby mogła ona zostać znaleziona przez osoby wyszukujące za pomocą wyszukiwarki Google i innych. Mogą to być firmy stacjonarne z fizycznymi lokalizacjami, przykładowo takie jak sklepy, gabinety kosmetyczne i fryzjerskie lub każda inna firma działająca na określonym obszarze geograficznym.

Pozycjonowanie lokalne strony to również praktyka optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia ruchu, potencjalnych klientów i świadomości marki z wyszukiwania lokalnego. Jest to świetna technika marketingowa, która pomaga lokalnym firmom poprawić ich widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania Google, a my wiemy jak robić to skutecznie.

Lokalne pozycjonowanie stron obejmuje wszystko, od zgłaszania praw do wizytówki firmy po upewnienie się, że lokalizacja pojawia się w lokalnym wyszukiwaniu w Google oraz innych wyszukiwarkach. Obejmuje również zarządzanie ocenami, recenzjami online i wiele więcej.

Jeśli chcesz sprzedawać produkty lub usługi konsumentom znajdującym się w określonym mieście, powinieneś zainwestować w pozycjonowanie lokalne strony z ekspertami Divloy.

Jak działa pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne Google działa jak normalna wyszukiwarka Google. Gdy ktoś przeprowadza wyszukiwanie, Google skanuje indeks, aby zapewnić najlepsze wyniki dla zapytania tej osoby. To, co sprawia, że lokalne SEO jest wyjątkowe, to fakt, że Google używa innego zestawu czynników rankingowych do uszeregowania lokalnych wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie regionalne posiada zestaw unikalnych sygnałów rankingowych, w tym:

  • lokalizacja, z której dana osoba wyszukuje
  • obecność wizytówki Profilu Firmy w Google (Google Moja Firma)
  • otrzymywane opinie
  • słowa kluczowe używane w Profilu Firmy w Google oraz opiniach
  • wizytówki NAP
  • udostępnia w mediach społecznościowych
  • liczba gwiazdek w Profilu Firmy w Google
pozycjonowanie lokalne

Tworzenie lokalnych cytatów

Cytaty lokalne to wzmianki o nazwie firmy, adresie, numerze telefonu i witrynie internetowej w witrynach innych firm, takich jak platformy do umieszczania recenzji czy katalogi biznesowe. Oprócz pomocy Google w weryfikacji niektórych informacji o Twojej firmie, możesz również uzyskać potencjalnie korzystny link zwrotny, który jeszcze bardziej zwiększy widoczność Twojej firmy w lokalnych wyszukiwarkach. Lokalne cytaty mogą również zwiększyć ruch w Twojej firmie.

Monitorowanie i wykorzystywanie zmian w Google

Google konsekwentnie wprowadza zmiany w swoich algorytmach wyszukiwania, często bez oficjalnego ostrzeżenia. Monitorowanie zmienności w wynikach wyszukiwania to świetny sposób, aby być na bieżąco z wszelkimi potencjalnymi aktualizacjami algorytmu. Wiele zmian w rankingu może sygnalizować, że coś się zmieniło, co oznacza, że może być konieczna zmiana strategii SEO. Współpracując z nami masz pewność, że trzymamy zawsze rękę na pulsie, wiemy o zmianach w algorytmach i potrafimy na nie reagować, zapewniając sukces Twojej witrynie w wynikach wyszukiwania.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest takie ważne?

Wyszukiwanie lokalne stanowi ogromną część SEO. A jeśli uda Ci się przedstawić swoją firmę w lokalnych wynikach wyszukiwania to istnieje duża szansa, że za chwilę do Twoich drzwi zapukają potencjalni klienci.

Dlaczego Twoja firma potrzebuje pozycjonowania lokalnego?

Istotna część przychodu jest generowana przez punkty stacjonarne firm, co czyni je ważnym elementem biznesowym. Lokalizacje firm są często wyszukiwane i odkrywane za pomocą lokalnych wyszukiwań w Google i Mapach Google. Ponad połowa użytkowników przeprowadzających wyszukiwanie lokalne odwiedza punkty stacjonarny firm w ciągu 24 godzin. Dlatego też lokalne pozycjonowanie stron, które ma na celu optymalizację Twojej pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania, stanowi istotny element każdej dobrej strategii rozwoju biznesu, którą właśnie my potrafimy zapewnić.

Jakie zalety ma pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne zwiększa widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania firm. Dlatego jest to bardzo pomocne, jeśli chcesz dotrzeć do większej liczby osób w Twojej okolicy, przyciągnąć więcej ruchu, zwiększyć liczbę konwersji, zbudować swoją reputację i rozwijać swój biznes.

odbiorcy

Dotrzyj do większej liczby osób

Lepsza widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania oznacza, że więcej osób może odkryć Twoją firmę. Z tego miejsca osoba wyszukująca może przejść do Twojej witryny, zadzwonić do Ciebie lub zdecydować się na osobiste odwiedzenie Twojej firmy.

Zwiększ liczbę konwersji

Podjęcie działań mających na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarce lokalnej w naturalny sposób doprowadzi do tego, że więcej osób odwiedzi witrynę Twojej firmy, a większy ruch w sieci może skutkować większą liczbą konwersji, takich jak sprzedaż, subskrypcje lub zapytania o usługi.

Ponieważ konsumenci online często mogą znaleźć potrzebne informacje w wynikach wyszukiwania, nie zawsze będą musieli odwiedzać Twoją witrynę.

Osoba wyszukująca może uzyskać wskazówki dojazdu do firmy i zadzwonić bez opuszczania wyszukiwarki Google. Mogą również zobaczyć godziny otwarcia i inne szczegóły dotyczące firmy.

Wzrost sprzedaży
opinie klientów

Popraw swoją reputację

Niezależnie od rodzaju działalności, pozytywna reputacja jest warunkiem wstępnym długoterminowego sukcesu. Prowadzenie lokalnego SEO w wyszukiwarkach może pomóc w budowaniu pozytywnego profilu firmy.

Regularne zdobywanie nowych recenzji jest jednym z najważniejszych aspektów Twojej reputacji w promowaniu biznesu za pomocą pozycjonowania lokalnego, ponieważ odgrywa ono ważną rolę w podejmowaniu decyzji przez konsumentów. Stały napływ nowych recenzji jest również sprawdzonym lokalnym czynnikiem rankingowym SEO, dzięki czemu jest to działanie korzystne dla wszystkich.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Zadbamy o dobre pozycjonowanie lokalne Twojego biznesu

Aby przeprowadzić pozycjonowanie dla Twojego lokalnego biznesu wykonamy szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności w lokalnych wyszukiwarkach. Pomogą one Twojej firmie lepiej wyświetlać się w lokalnych bezpłatnych wynikach i na Mapach Google. Aby zwiększyć ruch, trzeba zwiększyć liczbę wyświetleń informacji o firmie. Realizowane przez nas pozycjonowanie lokalne strony przekłada się na zwiększoną liczbę wyświetleń, co również poprawi pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google. Pomożemy zoptymalizować informacje o Twojej firmie, dodając treści zawierające odpowiednie słowa kluczowe.

Zoptymalizujemy Twoją stronę w Mapach Google

Ranking wizytówek w Google Maps jest nieodzownym elementem strategii SEO dla firm działających lokalnie. Współpraca z Divloy pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu na optymalizacji swojej strony oraz wizytówki Google, a także pozwoli prześcignąć konkurencję w wynikach wyszukiwania i w Mapach Google.

Optymalizacje pod kątem wyszukiwarek
raport

Zapewniamy raporty z lokalnego SEO

Jeśli jesteś właścicielem firmy działającej lokalnie z pewnością powinieneś znać statystyki rentowności swojej strony. Tworzenie raportów dokumentujących jej wyniki jest niezbędne. Przy współpracy z Divloy masz pewność, że tworzone raporty będą zawierać kluczowe dane, takie jak ruch, współczynnik konwersji, rankingi wyszukiwania, czy współczynnik odrzuceń. Nasze trafne i szczegółowe raporty, pomogą uzyskać fantastyczne informacje, które udowodnią wartość realizowanego przez nas lokalnego pozycjonowania strony.

Zarządzanie i optymalizacja profilu Twojej firmy w Google

Posiadanie Profilu Firmy w Google to ważny element każdej udanej strategii na pozycjonowanie lokalne. Jeśli firma nie posiada wizytówki Google, to nie będzie można jej promować skutecznie w lokalnych wynikach wyszukiwania ani w Mapach Google. Po skonfigurowaniu profilu należy wykonać prace optymalizacyjne, takie jak dodanie zdjęć i napisanie opisu firmy zoptymalizowanego pod kątem słów kluczowych. Regularne monitorowanie oraz optymalizacja wizytówki opiera się natomiast na aktualizowania informacji, dodawanie nowych zdjęć i filmów, czy odpowiadania na opinie.

Zarządzanie i optymalizacja

Zoptymalizujemy Twoją stronę pod pozycjonowanie lokalne

Optymalizacja witryny pod kątem lokalnego algorytmu wyszukiwania jest niezbędna. Aby to zrobić, warto:

  • tworzyć wartościowe treści
  • budować właściwie linki wewnętrzne
  • optymalizować metadane
  • zapewniać pozytywne wrażenia użytkownika
optymalizacja pozycjonowanie lokalne

Stworzymy wartościowe treści

Tworzenie wysokiej jakości, odpowiednich treści dla Twojej witryny jest kluczowym elementem w ramach działań na rzecz lokalne pozycjonowanie stron. Twoje treści mogą przybierać różne formy, takie jak posty na blogu, filmy, podcasty i inne. Powinny być one przydatne dla Twoich odbiorców, dlatego warto najpierw przeprowadzić badania dotyczące słów kluczowych i dobrze zrozumieć, czego oni oczekują. Świetne treści pomogą Ci również generować linki przychodzące do Twojej witryny, co jest kolejnym czynnikiem rankingowym wyszukiwania lokalnego, a my o to zadbamy.

Zbudujemy skutecznie linkowanie wewnętrzne

Tworzenie linków wewnętrznych w witrynie to istotna czynność, którą łatwo zaniedbać. Linki wewnętrzne to te, które prowadzą z jednej części witryny do drugiej. Pomagają Google lepiej zrozumieć Twoją witrynę, ułatwiając jej dokładne przedstawianie na lokalnych stronach wyników wyszukiwania. Dodając odpowiednie linki wewnętrzne, zadbamy o to, aby każdy link prowadził do odpowiedniej strony Twojej witryny z rozsądnym tekstem zakotwiczenia.

Zadbamy o optymalizację metadanych

Używanie atrakcyjnych obrazów sprawia, że Twoja witryna jest świetna wizualnie. Oprócz wybierania wysokiej jakości, odpowiednich obrazów, należy zawsze optymalizować obrazy pod kątem wyszukiwania. Optymalizacja obrazu polega na użyciu słów kluczowych w nazwie pliku, a także dodaniu pomocnego tekstu alternatywnego i opisu. To znacząco ułatwia znajdowanie w wyszukiwarce Twoich grafik. Metadane pomagają wyjaśnić wyszukiwarkom zawartość witryny. Wiąże się to z użyciem atrybutów, takich jak tagi tytułu i metaopisy. Współpracując z Divloy masz pewność, że posiadasz dobrze zoptymalizowane obrazy i treść.

Postawimy na pozytywne doświadczenia użytkownika

Zapewnienie pozytywnego doświadczenia użytkownika powinno leżeć u podstaw wszystkiego, co robisz w swojej witrynie. Jest to korzystne nie tylko ze względu na pozycjonowanie lokalne Google. Jeśli ktoś nie może znaleźć tego, czego szuka w Twojej witrynie, ponieważ układ jest mylący, prawie na pewno wróci do wyników wyszukiwania i zamiast tego odwiedzi konkurencję. Wybierając współpracę z nami wiesz, że będziemy analizować także pozytywne wrażenia odbioru Twojej witryny przez potencjalnego klienta.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych z Divloy

Lokalne SEO polega na pozycjonowaniu strony internetowej celem zwiększenia w niej ruchu i potencjalnych klientów, a także świadomości marki dzięki wyszukiwaniu lokalnemu. Zadania związane z pozycjonowaniem lokalnym obejmują między innymi optymalizację strony pod kątem lokalnych słów kluczowych, czy promowanie firmy za pośrednictwem profilu firmy w wizytówce Google Moja Firma.

Wyszukiwanie lokalne jest niesamowicie przydatne dla małych firm, które działają w konkretnym obszarze. W Divloy zadbamy o to, aby Twoja firma mogła zostać znaleziona w wyszukiwarce internetowej. Jeżeli prowadzisz firmę stacjonarną z fizyczną lokalizacją to pozycjonowanie lokalne jest w sam raz dla Ciebie.

W ramach pozycjonowania lokalnego oferujemy:

rozwój marki

Korzystamy z zaawansowanych narzędzi SEO

Google AnalyticsGoogle Search ConsoleahrefsSemrush
GTMScreaming FrogSenuto
mozGTMetrixserpstat

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

 

Poznaj marki, które nam zaufały

greenlab logomalve logokorona nieruchomosci logomedfuture logo
top brand logoelajo logomont-brand-logopharmashop24-logo
ekiddo-logokancelaria-mediacyjna-logodla-smaku-logokurpiasz-logo

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowanie lokalne

W jakich branżach pozycjonowanie lokalne sprawdza się najlepiej?

Pośród branż, dla których pozycjonowanie lokalne będzie najlepszym rozwiązaniem warto wymienić:

  • branża motoryzacyjna (m. in. klimatyzacja, wulkanizatorzy, mechanicy)
  • branża budowlana (m.in. wykończenia wnętrz, hydraulicy, malarze)
  • branża lekarska (m.in. dentyści, ginekolodzy, logopedzi)
  • branża beauty (m.in. salony fryzjerskie, salony kosmetyczne, salony masażu, barberzy, studia tatuażu)
  • branża gastronomiczna (m.in. puby, restauracje, kawiarnie, pizzerie, domy weselne)
  • branża fashion (m.in. salony sukien ślubnych, sklepy z odzieżą używaną)
  • branża prawnicza (m.in. radcy prawni, adwokaci, notariusze)
  • branża hotelarska (m.in. hotele, schroniska turystyczne)
  • branża sportowa (m.in. baseny, siłownie, aquaparki)

Jeżeli prowadzisz na przykład firmę z branży beauty z pewnością warto zajrzeć do naszego wpisu pozycjonowanie salonu fryzjerskiego i kosmetycznego w prosty sposób.

Czy wizytówki NAP są ważne i dlaczego?

NAP to wizytówka firmy w internecie (w skrócie Name, Address, Phone Number). Są to dane teleadresowe firmy. Wykorzystując wizytówki NAP użytkownicy mogą zidentyfikować oraz zlokalizować konkretną firmę. Wizytówki NAP mogą zawierać również takie dane firmowe jak e-mail, adres strony internetowej, czy opis działalności.

Właściwie wykonane wizytówki NAP, mogą okazać się doskonałym sposobem na linkowanie zewnętrzne pozycjonowanej strony. Obecność firmy w portalach o wysokiej renomie, przełoży się pozytywnie na wiarygodność marki z punktu widzenia samych użytkowników.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne strony?

Na cenę usługi pozycjonowanie lokalne strony wpływa głównie lokalizacja firmy, branża w której działa firma, jej konkurencja, czy aktualny stan strony internetowej. Czasami skuteczne pozycjonowanie strony lokalnie można wykonywać za 600 zł miesięcznie, a czasami powyżej 3000 zł. Więcej o cenach mówimy w naszej publikacji pozycjonowanie stron cennik.

Ile czasu trwa pozycjonowanie lokalne strony?

Warto mieć świadomość, że lokalne pozycjonowanie strony jest procesem długotrwałym, dlatego nie można spodziewać się natychmiastowych efektów, a często zdarza się, że trzeba na nie nieco poczekać. Jeżeli strona internetowa jest właściwie przygotowana do pozycjonowania, to trzeba poczekać co najmniej pół roku na pierwsze solidne zmiany w wynikach wyszukiwania.  O tym ile czasu trwa pozycjonowanie strony decyduje wiele czynników, dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami, aby omówić przybliżony termin pierwszych efektów.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usługi pozycjonowanie lokalne strony internetowej. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.