Audyt Google Ads

Nasz kompleksowy audyt AdWords odkryje przed Tobą zupełnie nowe możliwości Twojego konta reklamowego. Przeprowadziliśmy wiele analiz kont naszych klientów zaczynając od małych, przez średnie, aż po duże firmy krajowe i zagraniczne. Profesjonalna analiza Google Ads, którą dla Ciebie wykonamy pomoże zwiększyć wydajność Twoich kampanii, uzyskać niższy koszt pozyskania klienta, ograniczyć niepotrzebne wydatki i zwielokrotnić ilość konwersji. Jeśli czujesz, że zmagasz się z jednym z tych typowych problemów, daj nam znać, a chętnie pomożemy. Wybierz nasz audyt Google Ads i sięgnij po potencjał, który istnieje, a którego nie wykorzystujesz w tej chwili.
Zacznijmy współpracę!
Audyt-Google-A-d-s

Co to jest audyt konta Google Ads?

Audyt konta AdWords to rewelacyjny sposób na sprawdzenie konta Google Ads i zrozumienie, co tak naprawdę się na nim dzieje oraz jak ono obecnie funkcjonuje. Istnieje masa powodów, dla których dobrze jest przeprowadzić profesjonalny audyt Google Ads. Mogłeś na przykład przejąć konto od agencji, która nieskutecznie Cię promowała i fatalnie zarządzała Twoim kontem. Przeprowadzanie audytu pozwala upewnić się, że wszystko jest w porządku i nie marnujesz budżetu. Czujesz, że coś jest nie tak i chcesz poznać naszą opinię na temat tego, jak Twoim kontem zarządza aktualna agencja? Śmiało, skontaktuj się z nami, a chętnie podejmiemy współpracę!

Audyt kampanii AdWords

Ustawienia każdej kampanii są tak indywidualne, jak sama kampania. Zmiana jednego ustawienia może zamienić dochodową kampanię w taką, przez którą będziesz tracił pieniądze. Przygotujemy dla Ciebie raport z audytu Twojego konta Google Ads, który będzie zawierał pełne informacje z przeprowadzenia przeglądu Twojego konta od A do Z.

Raport przedstawi, w jaki sposób zorganizowane są Twoje obecne kampanie oraz treści reklam, słowa kluczowe i wybrane strony docelowe. Skupimy się na śledzonych konwersjach oraz poprawności ich zbierania. Zidentyfikujemy elementy, których optymalizacja pomoże w wyciśnięciu maksimum z Twoich reklam.

Proces audytu

Aby przeprowadzić audyt konta AdWords, musisz przyznać nam dostęp do swojego konta Google Ads. Nasze rekomendacje dadzą Ci obraz tego, jakich zmian należy dokonać lub używania, których nierentownych kampanii warto jednak zaprzestać. Oferujemy kompleksowy audyt Google AdWords, który pozwoli poprawić Twoją rentowność z kampanii reklamowych.

Konsultacje Google Ads

Zapewniamy niedrogi audyt AdWords bez względu na to, w jakiej branży działasz. Przeprowadzimy szczegółową analizę Twojego konta Google Ads, aby zidentyfikować obszary wymagające poprawy. Udzielimy wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Otrzymasz od nas jasny plan działania mający na celu poprawę skuteczności Twoich kampanii reklamowych.

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz

Co obejmuje audyt Google Ads?

Raport

Przyjrzymy się dokładnie danym z Twojego konta oraz przedstawimy przydatne informacje, które będziesz mógł wdrożyć, aby zwiększyć wydajność. Będziesz mógł również zobaczyć obszary, w których już radzisz sobie dobrze, a także co należy zoptymalizować w realizowanych kampaniach.

Zwrócimy także między innymi uwagę na takie kwestie, jak strategia ustalania stawek, struktura kampanii oraz słowa kluczowe i wskaźniki rentowności. Nasz audyt Google AdWords to doskonały sposób na zorientowanie się, co dzieje się na Twoim koncie. Będziesz pod wrażeniem spostrzeżeń i strategii, które zaproponujemy.

Aktualna struktura konta

Czy Twoje kampanie i grupy reklam, są pogrupowane w sposób zapewniający możliwie najlepszą optymalizację pod kątem wydajności?

Przegląd reklam

Czy reklamy są w trafne względem wszystkich słów kluczowych w każdej grupie reklam?
Czy reklamy zawierają atrakcyjny przekaz?
Czy reklamy zawierają wezwanie do działania?
Czy tekst reklamy prezentuje korzyści dla klienta?

Przegląd rozszerzeń reklam

Czy są skonfigurowane rozszerzenia połączeń?
Czy są skonfigurowane rozszerzenia lokalizacji?
Czy są skonfigurowane rozszerzenia linków do podstron?
Czy są skonfigurowane rozszerzenia objaśnień?
Czy są skonfigurowane rozszerzenia informacji w witrynie?

Strategia ustalania stawek i budżet w kampaniach

Czy nie masz w tle ustawionych strategii stawek, które mogłyby wpłynąć na kampanie?
Czy przeznaczasz wystarczający budżet reklamowy, aby konkurować w branży?
Czy budżet jest wykorzystywany we właściwy sposób?
Czy stosowany jest odpowiedni budżet w kampaniach, które przynoszą najlepsze wyniki?
Jak dużych zmian budżetowych w kampaniach dokonujesz oraz jak często?

strategia ustalania stawek google a-ds

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz
słowa kluczowe google a-ds

Przegląd słów kluczowych

Czy kierujesz reklamy na odpowiednie słowa kluczowe związane z ofertą?
Czy brakuje jakichkolwiek oczywistych słów kluczowych, na które można kierować reklamy?
Czy w grupach reklam występują powtarzające się słowa kluczowe?
Czy słowa kluczowe są z dopasowaniem przybliżonym, do wyrażenia czy ścisłym?
Czy stosujesz wykluczające słowa kluczowe?

Połączone konta i przegląd strony docelowej

Czy istnieją poprawne połączenia z platformami takimi jak Google Analytics, YouTube, Google Merchant Center?
Czy istnieją strony docelowe dedykowane dla reklam?
Czy strona docelowa jest trafna względem słów kluczowych oraz reklam?
Czy na stronie docelowej znajduje się atrakcyjna oferta?
Czy istnieje wezwanie do działania?
Czy na stronie docelowej są wymienione korzyści?
Czy na stronie docelowej są zaprezentowane referencje i opinie?

połączone konta google a-ds
konwersje google a-ds

Przegląd śledzenia konwersji

Czy jest wdrożone śledzenie konwersji?
Czy poprawnie skonfigurowano śledzenie konwersji?
Czy poprawnie skonfigurowano śledzenie konwersji telefonicznych w witrynie i w reklamach?
Czy cele Google Analytics są importowane do Google Ads?

Urządzenia mobilne

Czy stawki na urządzenia mobilne są odpowiednio dostosowane?
Czy stosujesz wykluczenia urządzeń mobilnych?
Czy posiadasz odpowiednie grafiki reklamowe wyświetlane w mobile?

urządzenia mobilne google a-ds
harmonogram reklam google a-ds

Harmonogram wyświetlania reklam i przegląd kierowania

Czy korzystasz z wyświetlania reklam o ustalonych porach?
Czy istnieją oddzielne kampanie w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej?
Czy reklamy są kierowane na ruch mobilny za pomocą mobilnej strony docelowej?
Czy jest ustawione kierowanie na odpowiednie regiony?

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz

Cykliczne audyty i optymalizacja konta Google Ads

Jak często powinieneś analizować i optymalizować swoje konto? Wszystko zależy od ruchu i budżetu, ale cykliczna analiza to prawdziwy must-have. Sugerujemy sprawdzanie prowadzonych kampanii kilka razy w tygodniu, a zwłaszcza nowych, w które trzeba być jeszcze bardziej zaangażowanym. Im więcej czasu spędzasz na koncie Google Ads, tym lepiej będzie ono działać, a takie podejście już dawno porzuciły tradycyjne i największe agencje, spędzając minimalną ilość czasu na analizie kont swoich klientów i zatracając się bezpowrotnie wyłącznie w liczeniu zysków z każdego klienta.

Pamiętaj, że my działamy zupełnie inaczej, poświęcamy mnóstwo czasu dla naszych klientów audytując ich konta i wracając do nich z feedbackiem. Oczywiście nie musisz wprowadzać większych zmian na swoim koncie kilka razy dziennie, ale dokładne jego obserwowanie zapewnia wgląd, którego potrzebujesz, aby uzyskać naprawdę świetne wyniki.

Nasz audyt AdWords rozwiązuje problemy tradycyjnych agencji

Tam gdzie większość zwykłych agencji nie traktuje klienta jako partnera i ma ogromne problemy ze zrozumieniem jego potrzeb, a w konsekwencji z zarządzaniem jego kontem Google Ads, my dajemy szansę naszym klientom na odniesienie sukcesu, wykonując audyt kampanii AdWords i naprawiając typowe błędy właśnie takich agencji.

Niezależnie od tego, czy chodzi o poprawne skonfigurowanie śledzenia konwersji, wyeliminowanie bezwartościowych słów kluczowych, stworzenie kompleksowej strategii, czy po prostu o rzucenie okiem na konto, nasz audyt pomoże pokonać problemy, z którymi się borykasz.

Jak możemy pomóc?

Sięgnij po bezpłatną konsultację lub wycenę dotyczącą Audytu Google Ads.