Audyt Facebook Ads

Wybierając nasz audyt Facebook Ads otrzymasz szczegółową i łatwą do zrozumienia analizę, pokazującą, gdzie i jak warto ulepszyć konto, kampanie reklamowe oraz reklamy, aby zmaksymalizować zyski. Odkryjemy przed Tobą niewykorzystany potencjał realizowanych kampanii. Nasza analiza Facebook Ads to doskonała podstawa do podjęcia prac optymalizacyjnych na koncie w dążeniu do promocji Twojej marki oraz zwiększenia sprzedaży oferowanych produktów i usług. Nie trać czasu i już teraz zamów kompleksowy audyt swojego konta Facebook Ads!
Zacznijmy współpracę!
Audyt Facebook Ads Oferta

Przeprowadzimy audyt konta i Twoich kampanii reklamowych na Facebooku

Facebook jest główną siłą napędową wielu firm zwłaszcza, gdy chcą one rozwijać swój biznes na tej platformie społecznościowej. Planowanie audytu konta reklamowego na Facebooku jest rzeczą absolutnie niezbędną, aby firma prowadząca kampanię, mogła zebrać propozycje, pozwalające na jej usprawnienie. Wielu reklamodawcom brakuje optymalizacji kampanii, a już z pewnością optymalizacji, której decyzje będą podejmowane w oparciu o solidną analizę. W tym momencie pojawiamy się my i nasz audyt konta reklamowego na Facebooku, to dla Ciebie doskonała okazja, by ustawić swoje konto na właściwe tory.

Dzięki naszej analizie dowiesz się, jak dobrze sobie radzisz na platformie Facebook Ads, a także jak możesz poprawić swoje wyniki, zwiększając liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż przy możliwie jak najniższych kosztach. Zrealizowaliśmy całe mnóstwo kampanii, zarządzaliśmy zarówno małymi jak i bardzo dużymi budżetami, przeszkoliliśmy od podstaw naszych klientów. Robimy to wystarczająco długo, aby móc szybko wskazać błędy i pomysły na sposoby uzyskania lepszych wyników.

Co obejmuje audyt Facebook Ads?

konto reklamowe

Analiza konta

kampania

Analiza kampanii

konwersja

Analiza konwersji

analiza-r-eklama

Analiza reklam

klienci

Analiza odbiorców

landing page

Analiza Landing Page

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz

Co dokładnie zawiera nasz audyt Facebook Ads?

Starannie przeanalizujemy dane z Twojego konta, a później zaprezentujemy Ci wartościowe wskazówki, których implementacja pozwoli zwiększyć wydajność Twoich kampanii reklamowych. Ujrzysz obszary, gdzie działasz szczególnie dobrze oraz miejsca warte optymalizacji. Nasz audyt to pełen obraz tego, co dzieje się na analizowanym koncie reklamowym. Nasz raport wyjaśni między innymi jak zorganizowane jest Twoje konto, kampanie oraz aktywne reklam. Skupimy się na istotnych kwestiach, których usprawnienie pomoże osiągnąć maksimum z Twojego budżetu, który przeznaczasz na promocję w FB Ads.

Struktura konta

Dobrze zorganizowane konto pomaga zapobiegać problemom organizacyjnym i ułatwia tworzenie, raportowanie, mierzenie i ulepszanie działań reklamowych. Właściwie zbudowane konta Facebook Ads, są dużo łatwiejsze do zrozumienia i optymalizacji. Postawimy pytania:

  • Czy istnieje przejrzysta struktura kampanii na koncie?
  • Czy kampanie są grupowane według docelowych odbiorców?
  • Czy kampanie posiadają właściwe nazewnictwo?
struktura konta fb

Stosowane nazewnictwo

Właściwe nazewnictwo stosowane w menedżerze reklam FB ułatwia zarządzanie kontem, optymalizację i raportowanie. Spójne nazewnictwo powinno obejmować zmienne, takie jak cele, budżety, strategia ustalania stawek, kierowanie na odbiorców, miejsca docelowe, formaty i typy reklam.

Dobrze zaprojektowane nazewnictwo pomaga w sposób zdecydowany usprawnić zarządzanie kontem. Oceniamy stosowane nazewnictwo w kampaniach i zestawach reklam.

Strony docelowe

Strony docelowe to miejsce, do którego chcesz odesłać użytkownika po kliknięciu Twojej reklamy. Może to być strona internetowa, aplikacja mobilna, a nawet Facebook Messenger. Sprawdzimy:

  • Czy są używane właściwe strony docelowe?
  • Czy strony są bezpieczne?
  • Czy witryna jest szybka na komputerze i telefonie?
  • Czy testujesz różne odmiany stron?
  • Czy jakość strony jest odpowiednia?
lookalike FB

Lookalike i kierowanie na odbiorców

Lookalike to sposób na dotarcie do nowych osób, które mogą być zainteresowane Twoją firmą, ponieważ są podobne do Twoich obecnych klientów. Przeanalizujemy czy i jak utworzono Lookalike.

Kierowanie na odbiorców to możliwość wyświetlania reklam określonym grupom osób na Facebooku i Instagramie. Taka grupa użytkowników jest oparta na ich wspólnych zainteresowaniach, danych demograficznych i zachowaniach. Sprawdzimy czy masz kampanie z reklamami kierowanymi na wystarczająco dużą grupę odbiorców.

Stosowanie UTM-ów

Śledzenie UTM może być używane do raportowania konwersji w Google Analytics i porównywania z tymi na Facebooku, chociaż należy pamiętać, że liczby nigdy nie będą takie same. Postawimy pytania:

  • Czy parametry UTM są używane właściwie?
  • Czy parametry UTM są konsekwentnie stosowane?

Cele reklamowe

Porównamy ustawienia konta z Twoimi celami i ofertą. Nasza analiza obejmie zarówno mocne, jak i słabe strony obecnej konfiguracji.

Reguły automatyczne

Zautomatyzowane reguły wykonują powtarzalne zadania z określonym czasem lub w oparciu o określone zdarzenia, dzięki czemu znacząco zmniejszają czas niezbędny na podejmowanie działań manualnych. Zbadamy czy skonfigurowano jakieś reguły automatyczne.

Atrybucja

Ustawienia atrybucji Facebooka określają, w jaki sposób Facebook mierzy działania powodujące konwersję wynikające z reklam. Omówimy obecną konfigurację i w razie konieczności przedstawiamy konkretne zalecenia zmian.

Miejsca docelowe

Facebook umożliwia wybór miejsc docelowych z niesamowicie szerokiej listy, w których Twoje reklamy mogą być wyświetlane. Jest to oczywiscie platforma Facebook, a także Instagramie, Audience Network oraz Messenger. W ramach audytu sprawdzimy:

  • Czy reklamy obejmują wszystkie miejsca docelowe?
  • Czy są jakieś miejsca docelowe, na które należy kierować reklamy?
  • Czy wybrano kierowanie na automatyczne miejsca docelowe lub ręczne miejsca docelowe?
miejsca docelowe FB

Harmonogram reklam

Harmonogram reklam umożliwia wyświetlanie reklam o określonych porach dnia. Postawimy pytania:

  • Czy harmonogram jest używany, a jeśli tak, to czy we wszystkich kampaniach?
  • Czy Twoje konto może skorzystać na wyświetlaniu reklam o różnych porach dnia?

Czas trwania kampanii

Niektóre kampanie mogą mieć ustawioną datę zakończenia, ale jeśli tak będzie, upewnimy się, że konfiguracja odzwierciedla Twoje plany i założenia.

Budżet i cele kampanii

Na podstawie określonego przez Ciebie celu przejrzymy i sprawdzimy, czy najskuteczniejsze kampanie mają wystarczająco wysoki budżet, aby osiągnąć Twoje założenia, a także czy budżet w konkretnych kampaniach jest odpowiedni?

Cele kampanii są tworzone dla określonych zdarzeń na różnych etapach lejka sprzedażowego. Pierwszym ejst świadomość, drugim zainteresowanie, trzecim generowanie konwersji. Postawimy pytania:

  • Jakie cele są realizowane?
  • Czy realizowanie działania odpowiadają Twoim celom?
  • Czy istnieje lejek sprzedażowy?
testowanie fb

Testowanie reklam

Testowanie wielu odmian reklam gwarantuje, że odbiorcy zobaczą zawsze świeże materiały, dzięki czemu Twoje reklamy nie zestarzeją się. Reklamy muszą być często aktualizowane, aby Twoi odbiorcy nie byli nimi zmęczeni. Sprawdzimy:

  • Czy zestaw reklam zawiera więcej niż jedną aktywną reklamę?
  • Czy masz strategię testowania reklam?
  • Ile reklam jest w zestawie reklam?
  • Czy testowane są duże różnice?
  • Czy regularnie tworzone są nowe reklamy?

Śledzenie konwersji

Piksel Facebooka pozwala rejestrować konwersje, takie jak na przykład sprzedaż. Sprawdzimy:

  • Czy są jakieś błędy podczas testowania za pomocą Facebook Pixel Helper?
  • Czy śledzisz najważniejsze czynności, jakie może wykonać odwiedzający - np. rejestracje leadów, formularze kontaktowe, zakupy?
zdarzenia FB

Formaty reklam

Facebook dosyć często aktualizuje typy reklam, umożliwiając wybór spośród wielu opcji, takich jak wideo, obraz, karuzela, pokaz slajdów i wiele innych. Sprawdzimy:

  • Czy do osiągnięcia celów używane są odpowiednie typy reklam?
  • Czy są używane różne formaty reklam?

Akceptacja reklam

Zdarza się, że Facebook czasami odrzuca reklamy z przeróżnych powodów. Sprawdzimy:

  • Czy są jakieś reklamy oznaczone jako odrzucone?
  • Czy łatwo je szybko naprawić?

Jak możemy pomóc?

Sięgnij po bezpłatną konsultację lub wycenę dotyczącą Audytu Facebook Ads.