W profilu firmy w Google można umieścić szereg informacji, które pomogą potencjalnym klientom lepiej poznać Twoją firmę. Oto niektóre z nich:
- Nazwa firmy – oficjalna nazwa Twojej firmy.
- Adres – pełny adres firmy, wraz z kodem pocztowym.
- Numer telefonu – kontaktowy numer telefonu do firmy.
- Strona internetowa – link do oficjalnej strony internetowej firmy.
- Godziny otwarcia – aktualne godziny otwarcia oraz informacje o dniach, w których firma jest zamknięta.
- Opis firmy – krótki opis działalności firmy, misji oraz oferowanych usług lub produktów.
- Kategorie – branże, w których działa Twoja firma, co pomoże w lepszym zrozumieniu profilu działalności.
- Usługi/Produkty – lista najważniejszych usług lub produktów oferowanych przez firmę.
- Zdjęcia i filmy – wizualna prezentacja firmy, produktów lub usług, w tym zdjęcia wnętrz, zespołu, realizacji projektów itp.
- Opinie i oceny – sekcja, w której klienci mogą zostawiać opinie oraz oceniać Twoją firmę.
- Pytania i odpowiedzi – sekcja, w której użytkownicy mogą zadawać pytania, a Ty możesz na nie odpowiadać.
- Posty – miejsce, w którym możesz publikować aktualności, promocje czy wydarzenia związane z Twoją firmą.
- Atrybuty – dodatkowe informacje, takie jak dostępność WiFi, możliwość zaparkowania czy dostosowanie dla osób niepełnosprawnych.
- Wirtualny spacer – opcja dodania wirtualnego spaceru po Twojej firmie, co pozwoli klientom zobaczyć, jak wygląda wnętrze przed wizytą.
- Certyfikaty i nagrody – informacje o uzyskanych przez firmę certyfikatach, nagrodach czy wyróżnieniach.