Audyt UX/UI

Odkryj moc doskonałego designu z naszym Audytem UX/UI! Chcesz zwiększyć konwersje, zadowolenie użytkowników i ogólną wydajność Twojej strony czy aplikacji? Nasz zespół ekspertów dokładnie przeanalizuje każdy element Twojego interfejsu, identyfikując słabe punkty i proponując skuteczne rozwiązania.

Mamy wieloletnie doświadczenie, a nasze podejście jest holistyczne. Nie patrzymy tylko na pojedyncze elementy, ale rozważamy całość doświadczenia użytkownika.

Wybierz naszą ofertę, skontaktuj się z nami i zainwestuj w sukces Twojego projektu!

Wypełnij brief i otrzymaj wycenę!
Audyt UX UI

Podnieś jakość swojej witryny z naszym audytem UX/UI

Przeprowadzamy audyty UX/UI, aby skutecznie zdefiniować problemy na stronie internetowej, w sklepie online i aplikacji mobilnej. Przygotowane zestawienie zaleceń UX i UI to ogromna szansa na podniesienie współczynnika konwersji oraz doświadczeń użytkownika.

Choć jest to czasochłonny i stosunkowo kosztowny proces, audyt UX/UI może radykalnie zmienić wydajność Twojej oferty, którą prezentujesz swoim potencjalnym klientom. Identyfikując słabe punkty doświadczenia i interfejsu użytkownika, które uniemożliwiają klientom podjęcie oczekiwanych działań pomagamy w ich eliminacji.

Nasz audyt UX/UI sprawi, że Twoi użytkownicy będą zadowoleni i chętniej wybiorą Twój produkt. Nasze spostrzeżenia i dokładne wdrożenie zasugerowanych rekomendacji może dosłownie przenieść Twój biznes na wyższy poziom. Jeśli potrzebujesz wsparcia w przeprowadzeniu audytu UX (User Experience) i UI (User Interface), szukasz zaufanej firmy, która pomoże przeprojektować Twoją ofertę, to po prostu napisz do nas.

Podpowiemy Ci, o co powinieneś zadbać, aby Twoja strona była jeszcze lepsza.

Czym jest audyt UX/UI?

Audyt UX/UI to proces oceny interfejsu strony internetowej lub aplikacji mobilnej, a także doświadczeń użytkownika. To przydatne rozwiązanie dla tych, którzy chcą identyfikować problemy użyteczności na swojej stronie internetowej lub witrynie e-commerce. Audyt User Experience i User Interface może również pomóc w wykryciu problematycznych obszarów, które powodują, że użytkownicy porzucają swoją podróż na Twojej stronie lub w aplikacji bez pozostawienie leada, na przykład w formie wysłania maila czy bez dokonania zakupu online.

Chociaż audyt UX/UI nie może bezpośrednio rozwiązać wszystkich problemów na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, można go wykorzystać do odpowiedzi na kilka głębokich pytań:

  • gdzie użytkownicy mają trudności ze zrozumieniem nawigacji lub funkcjonalności?
  • co dane mówią o zachowaniu użytkowników i ich potrzebach?
  • co potencjalnie można zmienić w witrynie lub aplikacji, aby poprawić jej wydajność UX?

Analiza User Experience oraz User Interface pomoże zdefiniować problemy w Twojej witrynie lub aplikacji mobilnej, które, jeśli zostaną rozwiązane, mogą zwiększyć współczynniki konwersji i ROAS.

zespół w firmie

Jako ekspercka agencja zajmująca się User Experience i User Interface pomogliśmy wielu firmom przeprowadzić ocenę UX/UI, aby zrozumieć, co powstrzymuje ich klientów przed konwersją.

Bazując na naszym doświadczeniu wiemy, że wystarczy już kilka testów UX/UI, aby wykryć 80% problemów z użytecznością.

Na przykład audyt UX/UI sklepu internetowego może ujawnić, że użytkownikom brakuje informacji o dostawie produktu. Może również pokazać, że opcje płatności są ograniczone, a użytkownicy nie wiedzą, jak zapłacić za zakup. Co więcej, jeśli strona koszyka lub finalizacji zakupu ładuje się w nieskończoność, użytkownicy najprawdopodobniej zamkną ją w ciągu kilku sekund. W rezultacie problemy te mogą prowadzić do wyższego wskaźnika porzucania koszyków w witrynie.

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief

Dlaczego warto przeprowadzać audyt UX/UI?

Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep internetowy, w którym sprzedajesz koszulki. Tysiące użytkowników codziennie przegląda Twoją witrynę w poszukiwaniu odpowiedniego produktu do kupienia. Sprawdzają oni dostępne opcje takie jak rozmiar, kolor czy materiał wykonania. Dodają do koszyka ulubione produkty, przechodzą do strony kasy, a następnie porzucają koszyk.

Zaczynasz się zastanawiać, dlaczego tak się dzieje. Czy czegoś brakuje lub jest niejasne dla potencjalnego klienta? Nie wiesz, czy Twoja witryna wymaga poprawy, a może zupełnego przeprojektowania.

Właśnie tych odpowiedzi udzieli Ci nasza ekspercka analiza User Experience/User Interface.

sklep internetowy
Badania serwisu

Jaka jest wartość biznesowa audytu UX/UI?

Oferowane przez nas badania UX/UI mogą radykalnie poprawić wydajność Twojego biznesu, co może otworzyć nowe możliwości dla Twojej marki. Chociaż badanie UX i UI nie jest magicznym lekarstwem na każdą wadę, to jest to fundament do dalszych prac.

Audyt UX/UI poprawia funkcjonalność serwisu i aplikacji mobilnej. Podnosi poziom zadowolenia klientów, dzięki czemu użytkownicy nie doświadczają już frustracji. Z biznesowego punktu widzenia, zadowolony użytkownik to wyższy współczynnik konwersji i lepsza sprzedaż.

Badania UX/UI i decyzje oparte na otrzymanych zaleceniach pomagają firmie obniżyć koszty obsługi i pozyskiwania klientów oraz zwiększyć całkowitą wartość klienta. Audyt UX/UI pozwala odkryć, czego dokładnie chcą Twoi użytkownicy i jak można zaspokoić ich potrzeby.

Klienci z pewnością docenią, że dbasz o nich. Dobre UX/UI sprawi, że poczują się wdzięczni i zwiększą poziom lojalności wobec Twojej marki. Dlatego dbanie o użyteczność przyczynia się do realizacji celów biznesowych i daje ogromną przewagę konkurencyjną.

Kiedy wykonać audyt UX/UI?

Załóżmy, że chcesz dowiedzieć się więcej o swoich użytkownikach i szybciej rozwijać swoją firmę. W takim przypadku skorzystasz na audycie, niezależnie od tego, kiedy zostanie on przeprowadzony. Audyt UX/UI można przeprowadzić na dowolnym etapie cyklu życia projektu, aby zidentyfikować bieżące problemy z wydajnością i obszary wymagające poprawy. Analiza pomoże ocenić istniejące przepływy użytkowników, wykryć problemy i zakłócenia, które uniemożliwiają użytkownikom podjęcie pożądanych przez Ciebie działań.

Jeśli planujesz rozwijać i wdrażać nowe funkcjonalności, to audyt UX/UI pomoże Ci zrozumieć, czy nowa funkcjonalność jest wartościowym dodatkiem oraz czy użytkownicy jej potrzebują. Poza tym dowiesz się również, czy funkcjonalność ta jest dobrze odbierana przez użytkowników i czy napotykają oni ewentualne trudności.

Audyt UX i UI jest stosowany nie tylko wtedy, gdy masz już istniejący produkt bądź usługę. Może być wdrożony również, aby zweryfikować nowy projekt przed jego opracowaniem. W tym momencie nadal możesz elastycznie wprowadzać zmiany, które nie spowodują znacznych strat czasowych i budżetowych.

audyt

Jaki jest wynik audytu UX/UI?

Tworzymy, udostępniamy i przedstawiamy naszym partnerom raport z audytu User Experience/User Interface, który zawiera cenne spostrzeżenia. Wyniki audytu są zwykle ułożone w formie raportu, który zawiera:

  • opis projektu i główne cele audytu UX/UI
  • przeprowadzenie kompleksowej analizy UX/UI
  • może obejmować analizę konkurencji, mapowanie podróży klienta
  • opisane szczegółowo wyniki, podkreślając główne problemy i potencjalne obszary do poprawy
  • identyfikowanie wszelkich zakłóceń, których użytkownik może doświadczyć podczas interakcji z Twoją stroną lub aplikacją
  • stworzenie wytycznych optymalizacji UX/UI w celu osiągnięcia pożądanego poziomu konwersji
  • priorytety rekomendacji i sugestii, które mogą poprawić użyteczność, a także zmaksymalizować zwrot z inwestycji (ROAS)
ludzie w biurze

Dostarczamy przejrzysty, czytelny i kompleksowy raport z wynikami audytu, zrzutami ekranowymi pokazującymi obszary do optymalizacji oraz naszymi rekomendacjami.

Istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatów, podczas których przedstawimy nasze kluczowe ustalenia z audytu i odpowiemy na wszelkie pytania.

Ile kosztuje audyt UX/UI?

Koszty audytu UX i UI w dużym stopniu zależą od zakresu, złożoności pracy oraz czasu trwania audytu. Jeśli chcesz zlecić audyt na zewnątrz i zatrudnić zewnętrznych ekspertów, przygotuj się na zainwestowanie co najmniej 2000 PLN. Za tę kwotę możesz otrzymać listę kontrolną z wymienionymi i wyjaśnionymi problemami UX/UI.

Szeroko zakrojony audyt użyteczności może trwać 2 - 4 tygodnie, oferując praktyczne kroki w celu poprawy wydajności.

W Divloy pomagamy naszym partnerom biznesowym lepiej zrozumieć ich problemy UX/UI. Nasz audyt zawsze pokazuje główne problemy, a także ekspercką strategię ich rozwiązania. Ustalamy priorytety wykrytych problemów i tworzymy szczegółowy plan działania z zaleceniami, jak rozwiązać każdy z nich.

Jeśli chciałbyś poprawić UX/UI swojej strony lub aplikacji, ale nie wiesz od czego zacząć, skontaktuj się z nami.

partner biznesowy

Dlaczego Divloy to najlepsze rozwiązanie do audytu UX/UI?

zespół

Wysoko wykwalifikowany zespół UX/UI

rozwiązania

Rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojej firmy

oferta

Kompleksowa wycena przeprowadzenia audytu UX/UI

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

Poznaj marki, które nam zaufały

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief

Najczęściej zadawane pytania na temat audytu UX/UI

Jakie są koszty usługi audytu UX/UI?

Koszty audytu UX określane są na podstawie ilości pracy niezbędnej do wykonania. Wydatki są zależne od objętości serwisu czy aplikacji. Ponadto złożoność projektu i funkcjonalności Twojej aplikacji lub strony internetowej również wpłynie na ostateczną cenę usługi audytu UX/UI.

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i przedstawić szczegółowy kosztorys.

Jak długo trwa audyt UX/UI?

Czas potrzebny na przeprowadzenie audytów UX/UI i dostarczenie ich wyników zależy od stopnia skomplikowania Twojej strony internetowej lub aplikacji oraz preferowanej przez Ciebie formy dostarczania wyników.

Im mniej ekranów lub stron chcesz sprawdzić oraz im prostszy jest projekt i funkcjonalność Twojej aplikacji lub strony internetowej, tym mniej czasu zajmie dostawcy usług audytu UX/UI ukończenie oceny.

Jeśli zastanawiasz się, ile czasu potrzeba na przeprowadzenie audytu strony UX/UI lub audytu aplikacji w Twoim przypadku, skontaktuj się z nami w celu wyceny.

Jaka jest forma dostarczenia wyników audytu UX/UI?

Preferujemy dostarczanie wyników przeprowadzonych przez nas audytów UX w raporcie udostępnionym w formacie PDF. Jeśli zdecydujesz się na audyt UX/UI serwisu lub audyt aplikacji UX/UI w naszej firmie, możesz wybrać formę prezentowanych treści w raporcie. Możemy również stworzyć dla Ciebie raport z w formie wideo za dodatkową opłatą.

Skąd mam wiedzieć, czy moja firma potrzebuje audytu UX/UI?

W każdym przeprowadzonym przez nas audycie zwracaliśmy uwagę na problemy z użytecznością, których klient nie był świadomy. Niektóre były łatwe do rozwiązania, które jednak radykalnie poprawiły komfort użytkowania. Inne natomiast były mniej oczywiste i wymagały dużo więcej czasu na analizę i stworzenia wytycznych optymalizacyjnych.

Każdy wykryty przez nas problem miał zawsze wpływ na to, że interfejs stał się bardziej przyjazny dla użytkownika, mniej stresujący, bardziej wydajny i przyjemniejszy w użyciu. Rzecz w tym, że w audycie UX/UI nie wiesz, co znajdziesz i jak ważne będą te ustalenia, ale dla nas sam ten fakt sprawia, że warto się temu przyjrzeć.

Dlaczego audyt UX/UI jest ważny?

Audyt UX/UI jest ważny, ponieważ może pomóc w analizie i identyfikacji potencjalnych wąskich gardeł i problemów z użytecznością na stronie internetowej i w aplikacji, w tym:

  • Które obszary elementy powodują problemy użytkowników?
  • W którym momencie opuszczają witrynę lub aplikację?
  • Jakie aspekty są mylące lub rozpraszają użytkowników?

Dla jakiego typu produktu lub firmy odpowiedni jest audyt UX/UI?

Audyt UX/UI to procedura odpowiednia zarówno dla początkujących startupów, jak i firm o ugruntowanej pozycji. W Divloy przeprowadziliśmy audyty dla całej gamy firm, zarówno dużych, jak i małych, od startupów po firmy o ugruntowanej pozycji. Skontaktuj się z nami i sprawdź, czy to może być dla Ciebie!

Audyt UX/UI, co dalej?

Audyt UX/UI to szybki sposób na rozwiązanie Twoich problemów z UX/UI. Przeprowadzając audyt poprawisz konkurencyjność i wartość swojego produktu oraz stworzysz coś, co zwiększy zasięg Twojego marketingu.

Efektem audytu jest kompleksowy raport z listą błędów, sugestiami ich naprawy oraz rekomendacjami. Poza wysłaniem raportu spotykamy się z klientem online, aby przedstawić wyniki i odpowiedzieć na jego pytania.

Następnie możesz wdrożyć rekomendacje samodzielnie lub możesz również kontynuować współpracę z naszym zespołem.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Divloy CEO
Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usługi audyt UX/UI. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.