Divloy Logo
Google News

Showcase w Wiadomościach Google już w Polsce

Program dla wydawców Showcase w Wiadomościach Google wystartował wczoraj jako w Polsce. Google podpisało umowy partnerskie z 47 polskimi wydawnictwami, w tym z wydawnictwami ogólnopolskimi, regionalnymi i lokalnymi z całego kraju, a poniżej możesz zobaczyć ich zestawienie.

Showcase w Wiadomościach Google

blog.google/products/news/

Panele Showcase w Wiadomościach mogą pojawiać się w usługach Google, obecnie w News i Discover oraz kierować czytelników do pełnych artykułów w witrynach wydawców, pomagając im pogłębiać relacje z czytelnikami. Panele obejmą również rozszerzony dostęp do płatnych treści od uczestniczących wydawców, aby dać czytelnikom jeszcze więcej z ich ulubionych źródeł.

Oprócz przychodów, które pochodzą od czytelników, uczestniczący wydawcy będą otrzymywać również miesięczne opłaty licencyjne od Google.

Ponad 90% publikacji, które są częścią Showcase w Wiadomościach, to wiadomości lokalne lub społecznościowe. Wiadomości lokalne to sposób, aby czytelnicy mogli połączyć się ze swoimi społecznościami i upewnić się, że otrzymują wiadomości, które mają wpływ na ich codzienne życie.

Showcase w Wiadomościach Google Polska

blog.google/products/news/

Showcase w Wiadomościach Google to projekt mający na celu wsparcie wydawców każdej wielkości i branży informacyjnej w Polsce. Na całym świecie Inicjatywa Google News wsparła ponad 7000 partnerów informacyjnych w ponad 120 krajach.

Google zapewnia 8 miliardów odwiedzin każdego miesiąca dla europejskich serwisów informacyjnych z produktów takich jak Wyszukiwarka i Wiadomości, na których wydawcy mogą zarabiać poprzez reklamy online i subskrypcje w swoich witrynach i aplikacjach.

Technologie reklamowe Google umożliwiają organizacjom prasowym sprzedaż swojej przestrzeni reklamowej milionom reklamodawców na całym świecie, w tym reklamodawcom, do których nie mieliby dostępu bez tych usług.

Inspiracją do utworzenia artykułu był informacje w serwisie Google The Keyword.