Google

Google oferuje bezpłatne linki rezerwacyjne w wyszukiwarce hoteli

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Google postanowiło udostępnić hotelom, a także biurom turystycznym z całego świata możliwość darmowego wyświetlania się w linkach do rezerwacji hoteli. Funkcja jest wdrożona od tego tygodnia i znaleźć ją można przechodząc na adres google.com/travel.

Takie rozwiązanie sprawi, że użytkownicy otrzymają pełen dostęp do obszernego zakresu cen hoteli, a tym samym dużo bardziej różnorodny zestaw funkcji w trakcie wyszukiwania informacji o swojej podróży.

https://storage.googleapis.com/gweb-uniblog-publish-prod/original_images/Free_Hotel_Booking_Links.gif

Skutkiem wspominającego podejścia będzie możliwość zupełnie darmowego dotarcia do potencjalnych klientów hoteli oraz biur podróży. Darmowe linki do rezerwacji w przypadku reklamodawców będą szansą na zwiększenie zasięgów aktualnych kampanii reklam hoteli.

W przypadku reklamodawców już uczestniczących w Hotel Prices API oraz Hotel Ads nie jest konieczne podejmowanie jakichkolwiek dodatkowych działań, jeżeli mają chęć pojawiania się w darmowych linkach do rezerwacji. Każde biuro podróży lub hotel mogą dołączyć do programu wykorzystując swoje konta Hotel Center.

Google w najbliższym czasie ma zamiar usprawniać proces implementacji nowych partnerów w programie Hotel Center. Ma również zamiar zaoferować narzędzia, które dadzą możliwość hotelom bezpośredniego podawania ceny, a także informacji o dostępności.

Niniejsza aktualizacja jak twierdzi Google, jest częścią dążenia do zagwarantowania użytkownikom internetu dostępu do wszelkich ofert, zapewniając właśnie firmom bezpłatne oraz nieskomplikowane metody na nawiązywanie kontaktu z ludźmi.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji w tym temacie, to znajdziesz je na oficjalnym blogu Google.