Google Ads
Zamów darmową wycenę!
Skontaktuj się terazGoogle Ads na pewno Ci się przyda
Google Ads, czasem określane po prostu jako reklamy Google bądź linki sponsorowane Google, jest usługą reklamową dla firm, które chcą wyświetlać swoje reklamy w wyszukiwarce Google, na stronach partnerów, na platformie YouTube czy też w skrzynce pocztowej Gmail. Jeśli Twoja witryna jest zupełnie nowa i masz świadomość tego, że minie trochę czasu, zanim zaczniesz zajmować liczące się pozycje w wynikach wyszukiwania Google, to dzięki Google Ad Words Twoja oferta będzie natychmiast widoczna w sieci. Platforma Google Ads pozwala inwestować pieniądze i natychmiast generować ruch w serwisie!
Dostań się na szczyt wyników wyszukiwania
Jako najlepsza na rynku agencja Google Ads, oferujemy efektywne zarządzanie kontem, a każda utworzona przez nas w systemie Google AdWords reklama sprawi, że dzięki nam dostaniesz się szybko na szczyt wyników wyszukiwania Google. Zrealizujemy skuteczne reklamy, co pozwoli zwiększyć widoczność Twojej marki, zwiększyć ruch w witrynie, przyciągnąć klientów i zwielokrotnić liczbę konwersji. Pamiętaj, że w Divloy zapewniamy natychmiastowe rezultaty, wykorzystując sprawdzone taktyki, opracowane na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia.
Odkryj zalety Google Ads z Divloy
Docieraj do swoich klientów w czasie rzeczywistym i promuj produkty oraz usługi zgodnie z ich zapotrzebowaniem. Zwiększ liczbę potencjalnych nabywców oraz ilość konwersji. Wykonana przez nas reklama Google AdWords, pozwoli pokonać konkurencję i zwiększyć Twoje szanse na zdobycie potencjalnego klienta.
Reklamuj swoją markę i czerp z tego jak największe korzyści. Płać za reklamę tylko wtedy, gdy użytkownik w nią kliknie. Inwestuj mniej za promocję niż w radio, TV czy na bilbordach i docieraj do większej liczby użytkowników. Google Ads to bez wątpienia świetny sposób na rozwój firmy i wysoki zwrot z inwestycji.
Płacisz tylko za wynik
Korzystając z Google AdWords, płacisz tylko za określony wynik. Na przykład dzięki ustawieniu płatności za kliknięcie, z którego zapłacisz dopiero po kliknięciu Twojej reklamy.
Możliwość pracy z budżetem
Reklamy Google zwykle działają w ramach Twojego budżetu i ma to pozytywny wpływ zwłaszcza na małe firmy, które mają ograniczony budżet na reklamę.
Reklamy wyświetlane właściwym osobom
Kiedy ktoś wpisuje określone słowa w wyszukiwarce Google, oznacza to, że faktycznie szuka czegoś w tym konkretnym momencie. Reklamy Google dają Ci doskonałą okazję do zaprezentowania swoich produktów lub usług potencjalnym klientom w czasie, kiedy tego najbardziej chcą, dzięki czemu zwiększa to współczynnik konwersji.
Reklama w AdWords jest elastyczna i mierzalna
Reklamy Google są wyposażone w wiele wskaźników, które pozwalają mierzyć wyniki i dowiedzieć się, co działa, a co nie. System jest elastyczny, ponieważ oferuje konfigurowalne opcje, które odpowiadają Twoim indywidualnym potrzebom.
Możliwość wyboru rynku docelowego
Reklama na Google da Ci możliwość wyboru lokalizacji geograficznej, w której znajduje się Twój rynek docelowy. Oznacza to, że Twoje reklamy będą wyświetlane klientom w dowolnie obranej lokalizacji.
Zamów darmową wycenę!
Skontaktuj się teraz
W Divloy oferujemy profesjonalne zarządzanie Google Ads
Nasze usługi zarządzania Google Ads mają na celu realizację reklam na rzecz Twojej firmy. Oferta Google Ads obejmuje analizę rynku i konkurencji, identyfikację najbardziej dochodowych słów kluczowych, śledzenie wyników i optymalizację.
Uwzględnimy Twoje cele i będziemy pracować w ramach określonego przez Ciebie budżetu, aby stworzyć właściwą strategię promowania się w Google AdWords z możliwie najwyższym zwrotem z Twojej inwestycji.
Google Ads oferta w sam raz dla Ciebie
Jeśli szukasz renomowanej firmy do zarządzania Twoim kontem Google AdWords, to Divloy jest firmą idealną dla Ciebie. Już od 2010 roku budujemy swoje doświadczenie pracując na platformie Google Ads i wiemy, co należy zrobić, aby uzyskać jak najlepsze wyniki. Nie tylko zaoszczędzimy Twój cenny czas, zarządzając reklamami Google, ale także pomożemy Ci jak najlepiej wykorzystać Twój budżet reklamowy. Każdy specjalista AdWords wie, że wyłącznie odpowiednie kwalifikacje oraz zaangażowanie pomagają w świadczeniu najlepszych usług, co właśnie oferujemy naszym klientom. Nie spoczniemy, dopóki nie upewnimy się, że naszej wysokiej jakości usługa sprawi, że będziesz zadowolony.
Jesteśmy całkiem inni niż każda zwykła agencja Google Ads
Korzystałeś już z jakiejś agencji, ale to nie zdało egzaminu? Nasze przejrzyste działania zrobią różnicę. Zapewniamy doświadczenie oraz to, że każda reklama AdWords będzie właściwie obsługiwana. Dzięki nam masz pełną kontrolę nad swoją obecnością reklamową i doskonale wiesz ile kosztuje reklama w Google, beż żadnych niespodziewanych kosztów. Tradycyjne agencje, będę Cię karać za coraz to większy budżet na reklamę, pobierając coraz większą prowizję i nadal przeznaczając Ci mało czasu.
Bądź właścicielem konta Google Ads
Jedną z wyjątkowych rzeczy, które sprawiają, że Divloy cieszy się zaufaniem swoich klientów oraz co powinien robić każdy prawdziwy specjalista Google Ads, jest to, że nigdy nie pozbawimy Cię dostępów do konta, które założymy na potrzeby kampanii.
Niezależnie od tego, czy przyjdziesz do nas z już istniejącym kontem, czy też stworzymy dla Ciebie zupełnie nowe, jeśli zdecydujesz się odejść, zabierzesz ze sobą całą naszą pracę, czego zajmujące się reklamą w Google AdWords agencje przeważnie nie praktykują.
Google AdWords cena promowania
Zapewnimy, że decydując się na współpracę z nami, w dłuższej perspektywie zarobisz więcej pieniędzy niż wydałeś. Jako profesjonalna agencja Google Ads, świadczymy nasze usługi dla wszystkich rodzajów biznesu, małych i dużych firm. Gdybyś zastanawiał się ile kosztuje AdWords, to od razu musisz wiedzieć, że nasze usługi są bardzo przystępne cenowo, natomiast sama cena reklamy w Google jest uzależniona od tego, co masz zamiar promować.
Jeśli chcesz przenieść swój biznes na nowy, wyższy poziom, to z wielką przyjemnością pomożemy Ci zrealizować Twoje marzenie. Nie czekaj i skontaktuj się z nami!
Sprawdź opinie naszych klientów
Poznaj marki, które nam zaufały
Zamów darmową wycenę!
Skontaktuj się terazOpinie klientów
Najczęściej zadawane pytania na temat Google Ads
Google Adwords co to jest?
Stawiając pytanie Google Ads co to jest, musisz wiedzieć, że jeśli chodzi o wyszukiwarki, Google jest najbardziej rozpoznawalną i dominującą ze wszystkich. Firmy skupiają się na Google w kontekście generowanie swojego dochodu, dlatego ważne jest, aby wiedzieć, jak maksymalizować zyski i optymalnie wykorzystywać istniejące możliwości, aby Twoja firma była widoczna w sieci.
Google Ads (Google Adwords) jest prawdopodobnie najważniejszą i najbardziej ciekawą strategią zarabiania pieniędzy pochodzących z inwestycji w reklamę. Możesz wybierać słowa kluczowe, na które chcesz się promować, ustawić lokalizację, w której ma się ona wyświetlać, dzięki temu możesz kierować reklamy na klientów, którzy Twoim zdaniem kupią Twoje produkty lub usługi.
Większość ludzi nie przechodzi obojętnie obok tego, co widzi w wynikach wyszukiwania Google, więc reklama Google Ads jest kluczem do Twojego sukcesu. Specjalizujemy się w skutecznych strategiach, które przynoszą realny zwrot z inwestycji w reklamę.
Google Ads jak działa?
Platforma Google Ads wykorzystuje system ustalania stawek, dzięki któremu reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich reklamy pojawiały się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.
Opłata jest pobierana za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę. Zwykle dostępne są cztery miejsca na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania Google, a kolejne trzy na dole. Statystyki pokazują, że ponad 75% użytkowników nigdy nie wychodzi poza pierwszą stronę SERPów. Oznacza to, że pierwsza strona jest bardzo ważna i na niej zwykle umieszczane są reklamy. Miejsce, w którym zostaną umieszczone Twoje reklamy, zależy od tego jaka jest stawka za dane słowo kluczowe.
Przyjmijmy, że jesteś reklamodawcą A i przeznaczasz 4 PLN, a Twój konkurent, reklamodawca B zaoferował 5 PLN za to samo słowo kluczowe, to w takiej sytuacji przeważnie reklamodawca B zajmie pierwsze miejsce, a Ty (reklamodawca A) drugie. Nie zawsze jednak tak się dzieje, ponieważ poza przeznaczoną kwotą, liczy się strona, do której prowadzi reklama.
Google Adwords, a pozycjonowanie, czyli co lepiej wybrać?
Zadając sobie pytanie, co jest lepsze Google Adwords czy Pozycjonowanie chciałbyś wiedzieć, która forma promocji Twojego biznesu będzie właściwsza. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie swojego biznesu jesteś i co chcesz osiągnąć.
Spójrz na nasz przykład. Załóżmy, że jesteś właścicielem samochodu, względem którego musisz wykonywać cyklicznie określone czynności, jak na przykład tankowanie, opłata ubezpieczeń, przeglądy. Teraz pomyśl o swojej witrynie internetowej jak o zakupionym samochodzie, a o pozycjonowaniu jako o tych cyklicznych czynnościach. Cokolwiek wykonasz w swojej witrynie za pomocą pozycjonowania, możesz zachować na stałe. Natomiast inwestowanie w Google Ads to trochę jak wynajmowanie niesamowitego auta, o nadzwyczajnych osiągach. Masz to auto przez cały okres najmu, ale po zakończeniu inwestowania w co miesięczną opłatę, auta po prostu nie będzie.
Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę
Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.