Kampanie Google Ads

Zainwestuj w profesjonalne kampanie AdWords, które będą zarządzane przez najlepszych w swojej klasie! Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem oferującą kampanie reklamowe Google Ads, które pozwolą Ci osiągnąć nowy, wyższy poziom rozwoju Twojego biznesu. Wykorzystamy odpowiednie rodzaje kampanii reklamowych i stworzymy taką, która przyniesie oczekiwane przez Ciebie rezultaty. Skutecznie wykorzystamy Twój budżet przeznaczony na promocję, aby zrealizować założone cele kampanii reklamowej. Możemy także odświeżyć Twoją bieżącą kampanię, jeśli stała się już nieaktualna lub nie przynosi spodziewanych wyników. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami i już teraz dotrzyj do tysięcy potencjalnych klientów!
Wypełnij brief i otrzymaj wycenę!
Google Ads

Oferujemy najlepsze kampanie reklamowe Google Ads

Kampanie reklamowe AdWords nie są dla nas żadną tajemnicą i posiadamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Nasz unikalny styl oraz wyjątkowe podejście do każdej kampanii wyróżnia nas zdecydowanie na tle konkurencji, stąd też każda nasza kampania AdWords przynosi niesamowite efekty. Jedynym sposobem na odniesienie przez nas sukcesu są sukcesy naszych klientów. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę zwaną kampania reklamowa Google AdWords, czy też prowadzisz już jakieś działania, możemy pomóc Twojej firmie.

zespół w firmie

Jeżeli interesuje Cię cena kampanii Google Ads, to musisz wiedzieć, że tworzenie i prowadzenie świetnej kampanii reklamowej wymaga wiele nakładu pracy. Ponieważ przez lata przeprowadziliśmy wiele kampanii, jesteśmy jednymi z najlepszych w tej branży. Pozwól nam wykonać za Ciebie ciężką pracę, abyś mógł skupić się na prowadzeniu swojej firmy.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby omówić Twoje potrzeby związane z reklamami Google Ads.

Zwrot z nakładów na reklamę ROAS powyżej 7300%

Zwrot z wydatków na reklamę jest różnicą między kwotą, którą została wydana, a pieniędzmi zarobionymi na reklamach. Ten model pomiaru kampanii może oszacować, czy wydatki na reklamę osiągają oczekiwaną wartość szczególnie, gdy kampanie rozwijają się. Z perspektywy biznesowej zwrot z nakładów na reklamę (ROAS) jest prawdopodobnie najważniejszym wskaźnikiem tego, jak firma inwestuje w reklamę. Ponieważ sztuczna inteligencja i zautomatyzowane techniki marketingowe stają się coraz bardziej powszechne na rynku, może to znacząco wpłynąć na sukces kampanii.

W ramach współpracy z nami przy realizacji usługi kampanie Google Ads możesz uzyskać zwrot ze swojej inwestycji w reklamę nawet w wysokości 7300%!

kampanie Google wyniki

Naszą wiarygodność, skuteczność i wysoką jakość potwierdzają certyfikaty i wyróżnienia oficjalnych partnerów

Divloy Partner Google

Divloy oficjalny Partner Google

Posiadamy oficjalny status Partnera Google, dzięki czemu mamy wczesny dostęp do funkcji beta platformy Google Ads oraz szkoleń, pomocy i materiałów, dzięki którym pomagamy naszym klientom osiągnąć sukces, a także rozwijać ich firmy i wyróżniać je na rynku. Status agencji partnerskiej jest przyznawany przez Google tylko agencjom, które z powodzeniem zarządzają dużymi budżetami Google Ads dla klientów i które mogą wykazać, że spełniły wszystkie wymagania Google dotyczące certyfikacji i wydajności.

Certyfikat Google potwierdzający skuteczność naszych reklam

Przyznając nam certyfikat Google Ads z kreacji, firma Google potwierdza, że potrafimy tworzyć skuteczne kreacje do kampanii wideo, kampanii w sieci reklamowej, kampanii promujących aplikacje oraz kampanii w sieci wyszukiwania, które opierają się na popartych badaniami wskazówkach Google. Potrafimy skutecznie wykorzystywać narzędzia i zasoby Google przez cały cykl życia kreacji reklamowej, a także zwiększać skuteczność kreacji dzięki eksperymentom.

Certyfikat reklam Google z kreacji
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania

Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania

Otrzymany certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania poświadcza o naszej ogromnej wiedzy w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii w wyszukiwarce Google. Potwierdza również nasze umiejętności wykorzystywania zautomatyzowanych rozwiązań, które zwiększają skuteczność kampanii dla określonych celów marketingowych. Potrafimy efektywnie przekształć wizję marketingu internetowego marki w spójną strategię kampanii Google Ads mającą na celu zwiększenie sprzedaży, pozyskiwanie większej liczby potencjalnych klientów oraz ruchu w witrynie za pomocą wyszukiwarki Google.

Certyfikat Google Ads z reklamy produktowej

Google przyznając nam certyfikat z reklamy produktowej potwierdza naszą wiedzę na temat konfigurowania oraz optymalizowania reklam produktowych w celu zwiększenia sprzedaży naszych klientów. Certyfikat potwierdza, że wiemy, jak prowadzić kampanie produktowe, które skutecznie maksymalizują zasięg i liczbę konwersji.

Certyfikat Google Ads z reklamy produktowej
Certyfikat Google Ads z reklamy wideo

Certyfikat Google Ads z reklamy wideo

Posiadamy oficjalny certyfikat Google Ads z reklamy wideo, co potwierdza, że potrafimy uzyskiwać doskonałe wyniki dzięki rozwiązaniom reklamowym YouTube i Google Video. Tylko certyfikowani użytkownicy Google Ads to gwarancja uzyskiwania skutecznych wyników kampanii w celu zwiększania świadomości marki, rozważania zakupu za pomocą rozwiązań reklamowych YouTube i Google Video. YouTube to potężna platforma dla użytkowników, twórców i reklamodawców, której celem jest zwiększanie świadomości promowanej firmy, zainteresowania zakupem jej produktów i usługi.

Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji

Otrzymanie tego certyfikatu jest potwierdzeniem naszej zaawansowanej wiedzy, wysokich umiejętności oraz skuteczności w planowaniu, konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads, których celem jest promocja aplikacji mobilnych. Doskonale znamy zasady realizacji kampanii promujących aplikacje oraz złożone strategie wywierania wpływu na grupy docelowy.

Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej

Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej

Uzyskany oficjalny certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej potwierdza naszą wiedzę z Google Display oraz tego, że dostarczamy wyniki, które w pełni wykorzystają inwestycję w reklamę displayową naszych klientów. Wykazujemy się doskonałymi umiejętnościami opracowywania skutecznych strategii i kampanii w sieci reklamowej, które pozwalają osiągnąć określone cele marketingowe dla naszych klientów.

Certyfikat Google Analytics

Google Analytics to najbardziej znane i najczęściej używane oprogramowanie analityczne w marketingu internetowym. Otrzymanie certyfikatu potwierdza nasze zaawansowane umiejętności skutecznego korzystania z Google Analytics. Znamy się doskonale na zbieraniu oraz interpretacji danych, których wykorzystanie pozwala na maksymalizację efektywności realizowanych przez nas kampanii reklamowych Google Ads.

Certyfikat Google Analytics

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief
strategia kampanii reklamowych w Google

Skuteczna strategia Google AdWords

Zanim zaczniemy, będziemy musieli omówić cele Twojej firmy. Niektóre firmy chcą zwiększyć rozpoznawalność marki. Niektórzy z naszych klientów chcą generować więcej potencjalnych nabywców. Niektórzy chcą zwiększyć ruch w swojej witrynie. Wspólnie ustalimy ścieżkę, którą będziemy podążać. Realizowana przez nas w systemie Google Ads kampania to doskonałe rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Wspólnie zadecydujemy, ile pieniędzy chcesz wydawać każdego miesiąca, tak aby koszt kampanii AdWords był możliwie jak najniższy. Skupimy się na promowaniu produktów lub usług, na których sprzedaży najbardziej Ci zależy. Określimy Twoje cele, skonfigurujemy wszystkie kampanie AdWords i będziemy nimi zarządzać.

Skuteczna reklama Google Ads, to dobre przekazy reklamowe

Im więcej wiemy o Twojej grupie docelowej, tym większa szansa, że będziemy działać jeszcze skuteczniej, aby reklama w Google Ads była dostosowana do Twoich potencjalnych klientów. Już dawno temu minęły czasy stosowania ogólnych tekstów reklamowych, co niestety nadal praktykują największe agencje, które w żadnym wypadku nie są wzorem do naśladowania.

My stworzymy teksty reklamowe, które pozwolą przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć liczbę kliknięć w Twojej witrynie. Bezpośrednie komunikaty pozwolą na generowanie konwersji oraz wysoki zwrot z Twojej inwestycji, którą reklama Google AdWords ma przynieść. Z nami masz pewność, że zarządzanie kampanią AdWords będzie realizowane z najwyższą starannością.

Skuteczne przekazy reklamowe Google
Testowanie nowych rozwiązań reklamowych Google

Testowanie nowych rozwiązań

Pamiętaj, że zawsze śledzimy dane oraz opieramy się na nich testując nowe rozwiązania dążąc do tego, aby Google reklama była jak najbardziej rentowna. Zawsze analizujemy każdą możliwą kombinację, aby znaleźć i wyselekcjonować możliwie jak najlepszą strategię dla Twojej firmy oraz realizowanego projektu.

Dane nie kłamią, a wręcz przeciwnie, pomagają realizować skutecznie działania, a to doprowadzi do uzyskania wysokiej ilości klientów i liczby konwersji.

Analityka i raportowanie

Otrzymasz od nas dostęp do cyklicznie aktualizowanych raportów, które będą przedstawiały używane słowa kluczowe, liczbę wyświetleń i kliknięć, współczynnik klikalności reklam, konwersje, miesięczny w Google Ads koszt reklamy i ogólną skuteczność, którą generuje prowadzona w Google AdWords kampania.

Będziemy śledzić wszystkie miejsca realizacji konwersji, formularze będą śledzone przy pomocy kodu, który zostanie dodany do witryny. Połączenia telefoniczne będą śledzone za pomocą numeru telefonu, który jest uruchamiany w witrynie tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę. Na tym między innymi polega skuteczna reklama Google Ads, którą właśnie my oferujemy.

Analityka i raportowanie
budżet reklam w Google

Budżet i harmonogram, a Google AdWords kampania

Będziemy kontrolować pory dnia, kiedy pojawia się Twoja kampania Google AdWords oraz jej reklamy i kierować na określone lokalizacje, zwiększając lub zmniejszając dzienny budżet AdWords i konkretnej kampanii w razie potrzeby.

Oferujemy elastyczne dostosowania budżetu i wydatków, dzięki czemu będziemy mogli szybko zatrzymywać i uruchamiać reklamy. Określimy kiedy reklama w Google Ads będzie wyświetlana i skąd chcesz pozyskać klientów. Zareklamujemy Cię tam gdzie będzie to dla Ciebie najbardziej opłacalne.

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief

Jak kampania Google Ads może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy?

Kampanie Google Ads są opłacalne

Reklama Google Ads jest korzyścią dla każdej firmy o dowolnym budżecie. Jeżeli nie wiesz jak działają reklamy Google Ads to najlepszym rozwiązaniem będzie agencja Google Ads, właśnie taka jak Divloy, gdzie zadbamy o to, aby nawet przy niewielkim budżecie, Twoja firma odnotowała zwrot z inwestycji. Ciągłe monitorowanie kampanii jest najlepszym działaniem, jeśli Twoja firma nie ma dużych środków na reklamę sponsorowaną. Chociaż Google Ads jest opłacalne, trzeba dobrze zrozumieć działanie tej platformy reklamowej, aby zapobiec potencjalnej utracie wielu setek złotych przez Twoją firmę.

Skuteczne budowanie świadomości marki

Kampania AdWords umożliwia dotarcie do konsumentów, którzy niekoniecznie znaleźliby Twoją firmę, co jest wspaniałe dla budowania świadomości marki i jej ekspozycji. Realizowanie reklam w Google Ads oznacza wykorzystanie ogromnej liczby odbiorców, którzy aktywnie korzystają z wyszukiwarki Google. Reklamy zwiększające świadomość marki nie mają na celu zwiększenia sprzedaży, ale informują odbiorców, kim jesteś. Można to łatwo osiągnąć za pomocą reklam graficznych i wideo.

kobieta w biurze

W pełni mierzalne wyniki

Niezliczone narzędzia analityczne mogą pomóc w ocenie skuteczności kampanii i określić, gdzie najlepiej przeznaczyć czas i zasoby. Jakie narzędzia są zalecane? Pomijając same dane dostępne w Google Ads, to narzędzie Google Analytics jest prawdopodobnie najlepszym narzędziem, które pomaga być na bieżąco z wynikami kampanii Google Ads. Korzystanie z tych danych pomaga podejmować świadome decyzje dotyczącą najlepszego sposobu wykorzystania budżetu.

Niesamowita precyzja kierowania reklam

Jednym z głównych pozytywów korzystania z reklamy Google Ads są fantastyczne opcje kierowania. Każda firma ma nadzieję, że będzie reklamować się dla docelowej grupy odbiorców. Platforma Google Ads pozwala kierować reklamy do potencjalnych klientów na podstawie wieku, płci, grupy demograficznej i lokalizacji.

Współpracując z Divloy otrzymasz kupon promocyjny Google Ads

Kupon na reklamę w Google

Kupon promocyjny 1200 zł na reklamę w Google

Jeżeli nie wiesz jak zdobyć w ramach rozpoczęcia kampanii Google Ads kupon promocyjny nawet do kwoty 1200 zł, to odpowiedź jest jedna. Podejmij współpracę z firmą, która posiada konto menedżera Google Ads, status Partnera Google, a także certyfikat Google Ads. Taką firmą jesteśmy właśnie my, czyli Divloy, a dzięki współpracy z nami będziesz mógł otrzymać nawet 1200 zł do wykorzystania w ramach reklamy Google Ads.

Kody promocyjne Google Ads to kody, które zapewniają bezpłatne środki do wykorzystania w Google Ads. Google przekazuje kody promocyjne samodzielnie, a reklamodawcy nie mogą prosić o takie kody. Większość kodów promocyjnych jest przyznawana nowym reklamodawcom, którzy mają konta nie starsze niż 21 dni, ponieważ celem jest zachęcenie ich do zwiększenia zasięgu reklam.

Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z tej platformy reklamowej i cennik Google Ads wydaje się zbyt wysoki, to wspomniane bonusowe 1200 zł z pewnością zmniejszy koszt Twojej inwestycji oraz może zapewnić świetny start, więc jest to bardzo pomocna promocji metoda dla małych firm.

Profesjonalnie zarządzane kampanie reklamowe Google AdWords i ocena skuteczności

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads. Zebraliśmy w tym czasie niezliczone godziny prac, opracowując strategie, które działają szybko i skutecznie, stosując jednocześnie partnerskie podejście do naszych klientów, co pozwala na odnoszenie wspólnych sukcesów.

Pomożemy stworzyć i przeprowadzić najlepsze kampanie Google Ads dla Twojej firmy ponieważ doskonale wiemy Google Ads co to jest i jak działa. Tam, gdzie nie radzą sobie i zawodzą zwykłe agencje, pojawiamy się my realizując zarządzanie kampanią AdWords na najwyższym poziomie. Współpracuj z Divloy, firmą która wie, jak zarządzać budżetem i zapewniać zwrot z inwestycji dla swoich klientów.

Jeśli zastanawiasz się, jakich kluczowych danych używamy do pomiaru sukcesu naszych kampanii lub reklam, to wymieniamy je poniżej.

wiedza o reklamach Google

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief

Realizujemy wszystkie typy kampanii i rodzaje reklam AdWords

Znamy wszystkie typy kampanii oraz formaty reklam Google Ads i bez względu na to czy są to podstawowe rodzaje, czy też jest to kampania Performance Max, Discovery, lokalna, reklama graficzna AdWords albo produktowa, inaczej określana jako PLA Google Ads to musisz wiedzieć, że jesteśmy ekspertami w pozyskiwaniu klientów i zapewniamy Ci odpowiednie kampanie Google Ads oraz zwycięskie strategie, które umożliwią osiągnąć zwrot z inwestycji.

Firmy odnoszące sukcesy mają jedną wspólną cechę. Wszystkie wiedzą jak ważna jest reklama strony w Google i posiadają skuteczną reklamę. W dzisiejszym cyfrowym świecie oznacza to efektywny sposób na zarządzanie Google AdWords. W przeciwieństwie do tradycyjnych agencji, dzięki nam nie tracisz czasu, próbując dowiedzieć się, co działa i jak działa kampania Google Ads, dlatego nie marnujesz swoich pieniędzy, wyświetlając nieskuteczne reklamy. Dzięki nam zobaczysz większy ruch, kliknięcia i konwersje oraz inteligentnie wydawany Twój budżet reklamowy. Dzięki odpowiednim strategiom ukierunkowanym na zwrot z inwestycji i wskazówkom Divloy, Twoje cele marketingowe będą w zasięgu ręki. Zadbamy również o to, aby koszt kampanii AdWords stale się zmniejszał.

sieć wyszukiwania

kampania sieci wyszukiwania

youtube

kampania wideo na YouTube

remarketing

kampania remarketingowa

produkt

kampania produktowa

display

kampania displayowa

kampanie inteligentne

kampania inteligentna

kampania performance max w Google

performance max

kampania lokalna w Google

kampania lokalna

kampania discovery w Google

kampania discovery

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief
konfiguracja kampanii Google

Kampania Google Ads i elastyczna reklama displayowa

Nie rozpoczniemy kampanii reklamowej, dopóki nie zrozumiemy Twoich motywacji i potrzeb. Wspólnie ustalimy strategię działania, zaczniemy budować kampanie, tworzyć grupy reklam, dodawać słowa kluczowe i nie tylko. Niektóre tradycyjne agencje polegają na Google Ads Express, które to, co prawda pozwala na szybkie uruchomienie kampanii, ale w rzeczywistości nie przyniesie żadnych efektów, poza wykorzystaniem budżetu reklamowego. My mamy zdecydowanie bardziej wyrafinowaną metodę tworzenia kampanii dla Twojej firmy. Nasze reklamy elastyczne Google Ads oznaczają, że najlepsza reklama będzie wyświetlana przed najlepszymi odbiorcami.

Remarketingowa kampania Google AdWords i jej kierowanie

Jeśli nie reklamujesz się w Google, tracisz wielu klientów, a Twoi konkurenci używający Google Ads kierują reklamy właśnie na nich. Tworzenie odpowiednich reklam dla odpowiednich odbiorców, znajdowanie osób szukających tematów powiązanych z Twoją ofertą i stosowanie remarketingu jest kluczowe.

My i nasza reklama strony w Google skutecznie dotrzemy do Twoich potencjalnych klientów. Korzystamy z person, aby zidentyfikować właściwych odbiorców i opracować strategię kierowania tak, aby dotrzeć do osób, które będą najbardziej skłonne do konwersji.

remarketing kampanii Google
potencjał kampanii Google

Google Ads remarketing - wykorzystaj potencjał

Remarketing pozwala nam kierować reklamy i ponownie angażować potencjalnych klientów, którzy wcześniej odwiedzili Twój serwis. Możemy wyświetlać reklamy promujące ściśle określone produkty bądź usługi i segmentować odbiorców w oparciu o ich wcześniejszą interakcję z Twoją witryną.

W oparciu o poprzednie zachowanie w witrynie, ta niezwykle sprytna strategia spowoduje wyświetlanie reklam dostosowanych do tych osób, które będą najbardziej skłonne do konwersji.

Google Adwords remarketing - pamiętaj o tym

Wdrażamy skuteczne strategie remarketingowe, korzystając z naszej wiedzy na temat ich działania. Remarketing Google Ads powinien być kluczowym elementem strategii promocji firmy w sieci. Dzięki niemu możemy wielokrotnie docierać do potencjalnych klientów.

Wykorzystujemy również remarketing dynamiczny Adwords, który pozwala prezentować użytkownikom, którzy już weszli w interakcję z Twoją stroną, reklamy przedstawiające produkty, które wcześniej oglądali.

kampanie Google remarketing
kampanie produktowe w Google

Kampania produktowa AdWords (Reklamy PLA)

Korzystając z kampanii w Zakupach Google możemy umieścić Twoje produkty bezpośrednio przed potencjalnymi klientami. Kampania produktowa AdWords powoduje, że za każdym razem, gdy użytkownik szuka określonego produktu, który Ty oferujesz, Twoja lista produktów będzie wyświetlana u góry wyników wyszukiwania.

Pomyśl o korzyściach, które dają kampanie produktowe. Użytkownik nie będzie musiał przewijać w dół ani klikać Twojej witryny, aby zobaczyć oferowane przez Ciebie produkty. Stworzymy idealne reklamy, które skierują klientów bezpośrednio do Twoich produktów, a nie do oferty konkurencji.

Reklama produktowa AdWords to ogromna szansę na zwiększenie sprzedaży dla sklepów, które pragną rozwijać swoją markę i pozyskiwać coraz więcej klientów.

Kampania produktowa Google Ads i skuteczne strategie

Na początku zaczynamy od utworzenia bądź aktualizacji Twojego pliku danych, aby upewnić się, że jest dokładny i aktualny. Właśnie z tego pliku, Google pobiera dane podczas tworzenia reklam produktowych. Będziemy utrzymywać wysokiej jakości plik danych, który dokładnie przedstawia dostępne w Twojej ofercie produkty. Po uporządkowaniu pliku danych produktów zaczniemy tworzyć kampanie zakupowe i reklamy produktów. Trzeba tutaj dodać, że kampanie zakupowe to prawdziwy fundament promowania sklepów online. Tworzymy reklamy adekwatne do Twoich produktów, celów firmy i Twojego budżetu oraz co ważne, możemy je zmienić w dowolnym momencie. Kiedy kampania Google AdWords zostanie uruchomiona, będziemy obserwować skuteczność reklam. Będziemy je na bieżąco aktualizować i modyfikować. Pozwoli to nam na odnalezienie niewykorzystanych możliwości.

strategie kampanii produktowych w Google
kampanie Google na YouTube

Poznaj siłę wideo dzięki reklamom Google Ads YouTube

YouTube, to druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa. Dobrze jest przebywać tam, gdzie potencjalni klienci spędzają swój czas. Kampania YouTube Ads to strategia marketingu cyfrowego z ogromnym potencjałem, która pozwoli pokonać Twoją konkurencję. Przy ponad jednej trzeciej aktywnych użytkowników miesięcznie z całego Internetu (około 1,5 miliarda), to właśnie YouTube pozwala na to, aby kampania reklamowa AdWords była kluczowym elementem udanej płatnej kampanii reklamowej. Jesteśmy ekspertami w projektowaniu i wdrażaniu skutecznych reklam YouTube.

Kierowanie reklam w YouTube

Musisz wiedzieć, że nigdy nie dotrzesz do wszystkich 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie i nie powinieneś nawet tego próbować. Zamiast tego proponujemy skoncentrowane się i ukierunkowane podejście, które spowoduje wyświetlanie reklam w YouTube wobec użytkowników, którzy w największym stopniu podejmą działanie i dokonają konwersji.

Pozwoli to na właściwe ulokowanie budżetu reklamowego bez obaw o jego niewłaściwe wykorzystanie.

Kierowanie kampanii Google w YouTube

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

 

Poznaj marki, które nam zaufały

Zamów darmową wycenę!

Wypełnij brief

Najczęściej zadawane pytania na temat reklamy w Google Ads

Gdzie i kiedy pojawiają się reklamy Google Ads?

Twoja reklama Google AdWords będzie wyświetlana po prawej stronie lub nad wynikami wyszukiwania, a także w innych witrynach partnerskich (jeśli dotyczy Twojej kampanii).

Reklamy pojawiają się, gdy potencjalni klienci wyszukują słowa kluczowe zawarte w Twojej kampanii. Każde słowo kluczowe ma swoją cenę dołączoną do jego popularności . Za każdym razem, gdy reklama w Google Ads zostanie kliknięta, właściciel reklamy zapłaci odpowiednią cenę za kliknięcie. Pozycja Twojej reklamy będzie zależeć od tego, ile chcesz zapłacić za kliknięcie.

Kampanie zakupowe natomiast będą mogły wyświetlać się w specjalnej sekcji wyszukiwarki Google, którą są Zakupy Google.

Jakie są korzyści z reklamy Google Ads?

Korzystanie z reklam Google Ads ma wiele zalet. Przede wszystkim będziesz w stanie osiągnąć swoje cele marketingowe, a liczne funkcje i formaty pomogą wykonać idealną reklamę. Po drugie, korzystając z Google Ads możesz dostosowywać reklamy na podstawie potencjalnych odbiorców.

Czy tworzymy różne reklamy w Google Ads?

W realizowanych przez nas kampaniach Google Ads używamy wielu wariantów reklam opartych na różnych kombinacjach nagłówków, tekstów reklamowych, grafik czy wideo.

Chciałbym wprowadzać samodzielnie zmiany na koncie Google Ads. Czy to koliduje z kampaniami, które realizuje dla mnie Divloy?

Wszystkie zmiany, które mają wpływ na realizowane kampanie AdWords najlepiej konsultować wcześniej z Divloy, dzięki temu Twoja reklama w Google Ads będzie odpowiednio optymalizowana.

Jak wygląda prowadzenie kampanii AdWords?

Jak to działa? Ty płacisz za reklamy, a my tworzymy kampanię w oparciu o Twoje cele. Twój miesięczny budżet reklamowy jest podzielony na liczbę dni, w których reklamy mają być wyświetlane (wybrane dni, dni powszednie, weekendy lub cały miesiąc). Po wyczerpaniu budżetu, reklamy przestają się wyświetlać, a jeśli potrzebujesz jeszcze więcej klientów to po prostu zwiększ budżet reklamowy i bądź dalej widoczny.

Czego możesz od nas oczekiwać na początku prac?

Zanim utworzymy pierwszą kampanię, pierwszą rzeczą, którą zrobimy, będzie zbadanie Twojej branży, firmy i oferowanych produktów bądź usług, aby uzyskać pełne zrozumienie Twojego modelu biznesowego. Następnie, jeśli są, to ocenimy Twoje istniejące kampanie w celu znalezienia brakujących elementów. Przez lata zdobywania doświadczeń wiemy, że czas przeznaczony na zrozumienie i zdobycie większej wiedzy o naszym kliencie spowoduje, że możemy zapewnić lepsze wyniki.

Kampania AdWords cennik, czyli ile faktycznie to kosztuje?

Użytkownicy, którzy wpisują w wyniki wyszukiwania takie zapytania, jak na przykład kampania AdWords cena, kampania Google AdWords cennik, Google Ads koszt, czy reklama Google Ads koszt, są z reguły osobami, które nigdy wcześniej nie miały styczności z taką formą promocji swojego biznesu, dlatego taka droga zasięgnięcia informacji jest jak najbardziej zasadna. Niestety, nie ma łatwej odpowiedzi na to pytanie, a najczęstszą i zarazem irytującą odpowiedzią jest powtarzane jak mantra „to zależy”. To dlatego, że tak naprawdę koszt prowadzenia kampanii Google Ads jest uzależniony od zbyt wielu zmiennych.

My ze swojej strony gwarantujemy unikanie marnowania Twoich pieniędzy na nierentowne reklamy. Jeśli kampania AdWords będzie odnosiła duży sukces i będziesz chciał zwiększyć natężenie ruchu to będziesz musiał zwiększyć swój budżet reklamowy. Możesz wydać tyle, ile dokładnie chcesz oraz ile sobie zaplanujesz. Wszystko będzie uzależnione od tego, ile chcesz zanotować miesięcznej sprzedaży, jak często chcesz wyświetlać reklamy czy też jak bardzo konkurencyjna jest Twoja branża i jaki jest koszt kliknięcia reklamy.

Więcej informacji przeczytasz we wpisie Google Ads cena, czyli ile kosztuje reklama w Google?

Kampanie Google Adwords co to jest?

Odpowiadając na często zadawane pytanie, Google AdWords co to jest wyjaśniamy, że kampanie Google Ads (obecna nazwa), pierwotnie nazywane właśnie Google AdWords to coś więcej niż tylko czekanie na wyniki. Samo siedzenie i czekanie na kliknięcia nie będzie efektywne. Aby uzyskać najlepsze wyniki, wymagane jest zdecydowanie proaktywne podejście. Reklama Google AdWords musi być wyświetlana odpowiednim odbiorcom.

Nie powinieneś również płacić zbyt dużo za znajdujące się w Google Ads słowa kluczowe, jeśli nie zapewniają one odpowiedniego zwrotu z inwestycji. Google Ads oferuje ogromną różnorodność formatów reklam od reklam graficznych po reklamy produktowe i wideo, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Od jakiego budżetu zaczynamy, czyli ile kosztuje reklama w Google Ads na początku?

Zazwyczaj sugerujemy rozpoczęcie od budżetu Google Ads, który jest ściśle określony od branży, w której działasz. Miesięczny budżet jest wpłacany bezpośrednio do Google i z którego otrzymujemy płatne kliknięcia.

Budżet w reklamie Google Ads ustalamy już na samym początku. Trzeba jednak pamiętać, że średnia liczba dni w miesiącu to 30,4. Dzieląc budżet reklamowy, przykładowo w kwocie 1000 zł, wychodzi nie więcej niż 32 zł na dzień. Możesz nie mieć konkurencji w swojej branży, ale nie oznacza to, że jej nie ma w sieci i że stawki za kliknięcie reklamy CPC są niskie. Jeżeli konkurencji jest duża i istnieje od bardzo dawna to stawki będą zdecydowanie wyższe. Startowanie z niskim budżetem i takie podejście to bardzo częsty błąd reklamowania się w Google Ads.

Idąc dalej analizując budżet AdWords, jeżeli koszt kliknięcia przyjmijmy będzie w okolicach 2 zł, to uzyskasz jedynie 16 kliknięć dziennie. Przyjmując pozytywny scenariusz, jeżeli współczynnik konwersji wyniesie 10%, to dziennie możliwe jest uzyskanie maksymalnie 2 konwersji i to nawet niecałych, bo dokładnie licząc byłoby to 1,6 konwersji.

Już po pierwszych miesiącach będziemy dysponować danymi, które pozwolą nam dokładniej określić wymagania budżetowe i będziemy mogli zalecić zmianę miesięcznego budżetu. Wszystkie wyniki są dokumentowane, dzięki czemu możesz wydawać tyle, ile chcesz, i zobaczysz, co działa najlepiej. Zarządzamy kampanią w taki sposób, aby uzyskać najlepszej jakości kliknięcia przy możliwie jak najniższym koszcie.

Google AdWords cena obsługi na jakim poziomie?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na zapytanie Google Ads cena obsługi, to wyjaśniamy, że kampania Google, której w ramach naszych usług jest realizowana zawsze jest dostosowana do potrzeb i promowanego biznesu. Przy każdej wycenie określamy cele kampanii reklamowej, tak abyś mógł uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji, a wynikające z realizowanej kampanii Google przychody pozwoliły Ci na kolejne inwestycje. To ile kosztuje reklama w Google Ads wynika w ogromny stopniu z branży w jakiej działa reklamowana firma.

Google Ads jak działa?

Platforma Google Ads wykorzystuje system ustalania stawek, dzięki któremu reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich reklamy pojawiały się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.

Opłata jest pobierana za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę. Zwykle dostępne są cztery miejsca na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania Google, a kolejne trzy na dole. Statystyki pokazują, że ponad 75% użytkowników nigdy nie wychodzi poza pierwszą stronę SERPów. Oznacza to, że pierwsza strona jest bardzo ważna i na niej zwykle umieszczane są reklamy. Miejsce, w którym zostaną umieszczone Twoje reklamy, zależy od tego jaka jest stawka za dane słowo kluczowe.

Przyjmijmy, że jesteś reklamodawcą A i przeznaczasz 4 PLN, a Twój konkurent, reklamodawca B zaoferował 5 PLN za to samo słowo kluczowe, to w takiej sytuacji przeważnie reklamodawca B zajmie pierwsze miejsce, a Ty (reklamodawca A) drugie. Nie zawsze jednak tak się dzieje, ponieważ poza przeznaczoną kwotą, liczy się strona, do której prowadzi reklama.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Divloy CEO
Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usługi Google Ads. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.