Divloy Logo
Google A-ds

Listy Google Ads będą działać z inteligentnym określaniem stawek i zoptymalizowanym kierowaniem

Google wysłało niektórym reklamodawcom e-maile z informacją, że od II kwartału 2022 r. kampanie korzystające z inteligentnego określania stawek i/lub zoptymalizowanego kierowania będą mogły korzystać ze wszystkich list kierowania na listę klientów na koncie, aby zwiększyć skuteczność kampanii reklamowej pod kątem celów (np. konwersji).

Jest to zmiana w stosunku do obecnego sposobu stosowania list kierowania na listę klientów. Obecnie reklamodawcy muszą ręcznie stosować je w kampanii. Listy kierowania na listę klientów nie będą używane w przypadku strategii samodzielnego określania stawek. Jednak reklamodawcy nadal mogą ręcznie dostosowywać stawki za pomocą modyfikatorów stawek.

Google opublikował harmonogram zmian:

  • Kampania reklamowa wideo w II kwartale 2022 r.
  • Kampania reklamowa Discovery w III kwartale 2022 r.
  • Kampania reklamowa Performance Max w III kwartale 2022 r.
  • Kampania reklamowa w wyszukiwarce w IV kwartale 2022 r.
  • Kampania produktowa w IV kwartale 2022 r.

Jeśli nie chcesz, aby Twoje listy kierowania na listę klientów były uwzględniane w celu poprawy inteligentnego określania stawek lub zoptymalizowanej skuteczności kierowania, zrezygnuj z automatycznego używania list klientów dostępnych na koncie.

Źródło: Search Engine Roundtable