Blog: PPC

Jak wykorzystać kampanie PPC na potrzeby strategii SEO

Jak wykorzystać kampanie PPC na potrzeby strategii SEO?

Realizujesz kampanie Google Ads lub Facebook Ads? Z naszego artykułu dowiesz się, w jaki sposób przełożyć uzyskiwane z nich dane na potrzeby działań SEO.

Zwiększenie sprzedaży o 234% dzięki kampanii Google dla sklepu online

Zwiększenie sprzedaży o 234% dzięki Google Ads dla sklepu online - Case Study

Przeczytaj artykuł i odkryj historię sukcesu prowadzonej przez nas kampanii Google Ads dla marki Top Brand.

Google A-ds

Zmiany dopasowania fraz kluczowych w Google Ads

Google wprowadziło zmiany w dopasowaniu fraz kluczowych w kampaniach Google Ads. Przeczytaj artykuł i dowiedz się dokładnie, jakie aktualizacje zostały wdrożone oraz jak na nie zareagować.

obliczanie ers kampanii reklamowych

Jak obliczyć efektywny udział w przychodach kampanii reklamowych?

Dowiedz się czym jest metryka ERS, jak ją dodać oraz do czego może posłużyć. Odpowiedzi na te wszystkie zagadnienia znajdziesz w artykule.

Google

Najważniejsze wnioski z Google Marketing Livestream

Wydarzenie Google Marketing Livestream 2021 już za nami. Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się, jakie zmiany w ramach swoich narzędzi zafunduje nam Google jeszcze w tym roku.

Google A-ds

Dynamiczne listy wykluczeń w Google Ads

W ciągu najbliższych kilku tygodni w ramach kont Google Ads otrzymamy do dyspozycji dynamiczne listy wykluczeń. Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się więcej.

Facebook A-ds

Małe firmy coraz częściej decydują się na reklamę Facebook Ads

Spersonalizowana reklama na FB dla małych firm jest wyjątkowo wartościowa. Jak wartościowa? Tego dowiesz się z naszego artykułu.

Nowe trendy zmieniające postrzeganie YouTube

Nowe trendy zmieniające postrzeganie YouTube

Kiedy już przeczytasz ten artykuł, dowiesz się o współczesnych trendach wideo na YouTube oraz jak przekłada się to na reklamodawców. Zapraszamy do lektury!

Załaduj więcej wpisów