Blog: PPC

agencja marketingu online

Czy potrzebujesz agencji do reklamowania się w Google i na Facebooku?

Czy naprawdę potrzebuję agencji do promowania swojej marki wykorzystując Google Ads lub Facebook Ads? Nasz artykuł z pewnością pomoże Ci w uzyskaniu odpowiedzi na to pytanie.

Przewodnik krok po kroku jak uruchomić reklamę na Facebooku

Przewodnik krok po kroku jak uruchomić reklamę na Facebooku

Zanim zaczniesz wyświetlać reklamy na Facebooku koniecznie zajrzyj do naszego przewodnika, który obejmuje wszystko, co niesamowicie istotne w Facebook Ads.

najlepsze praktyki reklam na Facebooku

Najlepsze praktyki reklam na Facebooku

Przeczytaj o najlepszych praktykach reklamowania się na Facebooku, co różni się od umieszczenia tradycyjnego postu na osobistym profilu.

Poznaj historię sukcesu współpracy Divloy i Malve

Jak osiągnęliśmy ROAS 638%? Jak zwiększyliśmy liczbę fraz o 1956%? Poznaj historię sukcesu współpracy Divloy i Malve!

Wejdź i przeczytaj studium przypadku naszej współpracy ze drogerią internetową, marką Malve.

Jak działa testowanie A B w marketingu online

Jak działa testowanie A/B w marketingu online?

Zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób działają testy A/B? Nasz artykuł zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące testów A/B. Dzięki niemu dowiesz się jak możesz zoptymalizować swoją kampanię reklamową.

Google Marketing Live

Podsumowanie Google Marketing Live 2022

Przedstawiamy najnowsze ogłoszenia z Google Marketing Live 2022, które mają największe znaczenie dla reklamodawców korzystających z Google Ads.

Google A-ds

Zmiany Google Ads w sposobie strategii inteligentnego określania stawek w kampaniach w sieci wyszukiwania

Platforma Google Ads wprowadza zmiany w sposobie strategii inteligentnego określania stawek w kampaniach w sieci wyszukiwania.

Google A-ds

Listy Google Ads będą działać z inteligentnym określaniem stawek i zoptymalizowanym kierowaniem

Google wysłał do reklamodawców wiadomości e-mail z informacją, że począwszy od II kwartału 2022 kampanie korzystające z inteligentnego określania stawek i/lub zoptymalizowanego kierowania będą mogły korzystać ze wszystkich list kierowania na listę klientów.

Załaduj więcej wpisów