Blog: PPC

Poznaj historię sukcesu współpracy Divloy i Malve

Jak osiągnęliśmy ROAS 638%? Jak zwiększyliśmy liczbę fraz o 1956%? Poznaj historię sukcesu współpracy Divloy i Malve!

Wejdź i przeczytaj studium przypadku naszej współpracy ze drogerią internetową, marką Malve.

Jak działa testowanie A B w marketingu online

Jak działa testowanie A/B w marketingu online?

Zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób działają testy A/B? Nasz artykuł zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące testów A/B. Dzięki niemu dowiesz się jak możesz zoptymalizować swoją kampanię reklamową.

Google Marketing Live

Podsumowanie Google Marketing Live 2022

Przedstawiamy najnowsze ogłoszenia z Google Marketing Live 2022, które mają największe znaczenie dla reklamodawców korzystających z Google Ads.

Google A-ds

Zmiany Google Ads w sposobie strategii inteligentnego określania stawek w kampaniach w sieci wyszukiwania

Platforma Google Ads wprowadza zmiany w sposobie strategii inteligentnego określania stawek w kampaniach w sieci wyszukiwania.

Google A-ds

Listy Google Ads będą działać z inteligentnym określaniem stawek i zoptymalizowanym kierowaniem

Google wysłał do reklamodawców wiadomości e-mail z informacją, że począwszy od II kwartału 2022 kampanie korzystające z inteligentnego określania stawek i/lub zoptymalizowanego kierowania będą mogły korzystać ze wszystkich list kierowania na listę klientów.

Jak zwiększyć zasięg marki w mediach społecznościowych

Jak zwiększyć zasięg marki w mediach społecznościowych?

Przedstawiamy możliwości organicznych i płatnych mediów społecznościowych oraz jak można je wykorzystać na swoją korzyść.

Google A-ds

Przypomnienie Google Ads - od 30 czerwca 2022 wyłączona zostanie możliwość tworzenia i edycji rozszerzonych reklam tekstowych

Google Ads przypomina, że z końcem czerwca, zostaje wyłączona możliwość tworzenia oraz edycji rozszerzonych reklam tekstowych.

Jak korzystać z reklam na Facebooku z ograniczonym budżetem

Jak korzystać z reklam na Facebooku z ograniczonym budżetem?

Brakuje Ci budżetu na reklamę na Facebooku? Przedstawiamy, na jakich priorytetach oraz grupach odbiorców warto się skupić w pierwszej kolejności.

Załaduj więcej wpisów