Blog: PPC

obliczanie ers kampanii reklamowych

Jak obliczyć efektywny udział w przychodach kampanii reklamowych?

Dowiedz się czym jest metryka ERS, jak ją dodać oraz do czego może posłużyć. Odpowiedzi na te wszystkie zagadnienia znajdziesz w artykule.

Google

Najważniejsze wnioski z Google Marketing Livestream

Wydarzenie Google Marketing Livestream 2021 już za nami. Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się, jakie zmiany w ramach swoich narzędzi zafunduje nam Google jeszcze w tym roku.

Google A-ds

Dynamiczne listy wykluczeń w Google Ads

W ciągu najbliższych kilku tygodni w ramach kont Google Ads otrzymamy do dyspozycji dynamiczne listy wykluczeń. Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się więcej.

Facebook A-ds

Małe firmy coraz częściej decydują się na reklamę Facebook Ads

Spersonalizowana reklama na FB dla małych firm jest wyjątkowo wartościowa. Jak wartościowa? Tego dowiesz się z naszego artykułu.

Nowe trendy zmieniające postrzeganie YouTube

Nowe trendy zmieniające postrzeganie YouTube

Kiedy już przeczytasz ten artykuł, dowiesz się o współczesnych trendach wideo na YouTube oraz jak przekłada się to na reklamodawców. Zapraszamy do lektury!

Google A-ds

Zmiany w programie Google Partners

Wejdź i przeczytaj, jakie zmiany szykuje Google w roku 2021 w ramach swojego programu Google Partners!

Facebook News

Czy Facebook będzie płacił za publikowane na nim newsy?

Wejdź i przeczytaj o tym, jakich zmian dokonuje Facebook w odpowiedzi na modyfikację przepisów prawa w Australii.

Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google A-d-s - Case Study

Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google Ads - Case Study

Prezentujemy case study z kampanii Google Ads prowadzonej dla firmy GreenLab. Już teraz przeczytaj o tym, jak udało nam się uzyskać 15 zapytań i ROAS 650%!

Załaduj więcej wpisów