Blog: PPC

Jak korzystać z reklam na Facebooku z ograniczonym budżetem

Jak korzystać z reklam na Facebooku z ograniczonym budżetem?

Brakuje Ci budżetu na reklamę na Facebooku? Przedstawiamy, na jakich priorytetach oraz grupach odbiorców warto się skupić w pierwszej kolejności.

Google A-ds

Zmiany w raportowaniu o miejscach docelowych w kampaniach Google Ads promujących aplikacje

Google usunęło w wszystkie dane o miejscach docelowych kampanii Google Ads promujących aplikacje z niektórych raportów.

Google A-ds

Kampanie Performance Max otrzymują wsparcie w Data Studio

Kampanie Performance Max, które są dostępne na platformie Google Ads od teraz będą mogły być uwzględniane w raportach Data Studio.

Jak wybrać najlepszą agencję Growth Marketingu

Jak wybrać najlepszą agencję Growth Marketingu?

Prezentujemy 7 prostych wskazówek, które będą mogły znacząco pomóc Ci w dokonaniu wyboru najlepszej agencji growth marketingu do współpracy.

Korona Nieruchomości Case Study Divloy

Zainteresowanie ofertą biura nieruchomości większe o ponad 530% - Case Study

Prezentujemy historię sukcesu marki Korona Nieruchomości i odkrywamy szczegóły realizowanej przez nas kampanii reklamowej Google Ads.

Facebook News

Zmiany i wskazówki optymalizacyjne Facebooka Ads w perspektywie ochrony prywatności użytkowników

Sprawdź, jakie są najlepsze praktyki w realizacji kampanii FB Ads oraz działania, podejmowane przez Facebooka, a to wszystko ze względu na ochronę prywatności danych użytkowników.

Google A-ds

Nowy model atrybucji w Google Ads oparty na danych

Reklamodawcy korzystający z Google Ads otrzymują do dyspozycji kolejny model atrybucji, tym razem oparty na danych. Z naszego artykułu dowiesz się więcej o tej nowej funkcji.

Jak wykorzystać kampanie PPC na potrzeby strategii SEO

Jak wykorzystać kampanie PPC na potrzeby strategii SEO?

Realizujesz kampanie Google Ads lub Facebook Ads? Z naszego artykułu dowiesz się, w jaki sposób przełożyć uzyskiwane z nich dane na potrzeby działań SEO.

Załaduj więcej wpisów