Blog: PPC

Facebook News

Czy Facebook będzie płacił za publikowane na nim newsy?

Wejdź i przeczytaj o tym, jakich zmian dokonuje Facebook w odpowiedzi na modyfikację przepisów prawa w Australii.

Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google A-d-s - Case Study

Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google Ads - Case Study

Prezentujemy case study z kampanii Google Ads prowadzonej dla firmy GreenLab. Już teraz przeczytaj o tym, jak udało nam się uzyskać 15 zapytań i ROAS 650%!

słownik facebook a-d-s

Słownik Facebook Ads

Przygotowaliśmy wpis, z którego dowiesz się wiele na temat najczęściej spotykanych oraz najpopularniejszych definicji platformy reklamowej FB Ads.

jak zbudować dobrze konwertujący landing page - zasady struktura projekt

Jak zbudować dobrze konwertujący Landing Page? Zasady, struktura i projekt - część 2

Przekazujemy Ci drugą część artykułu, w którym poznasz najskuteczniejszy proces projektowania strony docelowej, który będzie miał wpływ później na Twoją kampanię reklamową.

artykuł słownik google a-d-s divloy

Słownik Google Ads

Zgłębij wiedzę na temat platformy Google Ads poprzez poznanie definicji, które tam odnajdziemy. Kompleksowy spis pojęć ułatwiający poruszanie się na tej platformie PPC.

jak zbudować dobrze konwertujący landing page - zasady struktura projekt

Jak zbudować dobrze konwertujący Landing Page? Zasady, struktura i projekt – część 1

Właściwie wykonany landing page ma ogromny wpływ w kontekście sukcesu realizowanej kampanii reklamowej. Przygotowaliśmy informacje dotyczące zasad, struktury, a także właściwego zaprojektowania strony docelowej.

artykuł nieprawidłowe kliknięcia Google A-d-s

Czy oszustwa związane z kliknięciami reklam pochłaniają budżet Google Ads?

Zastanawiasz się czy nieprawidłowe kliknięcia reklam pochłaniają Twój budżet Google Ads? Przeczytaj nasz artykuł, w którym wyjaśniamy oraz przedstawimy metody na walkę z tym nieuczciwym procederem.

Załaduj więcej wpisów