Facebook Ads

Reklamy na Facebooku trafiają niezwykle skutecznie do potencjalnych klientów, zapewniając firmom możliwość dotarcia do precyzyjnie określonych odbiorców. Aby odnieść sukces na Facebooku, należy zwiększać zaangażowanie użytkowników i skutecznie stosować kierowanie na odbiorców, aby jak najlepiej wykorzystać swój budżet reklamowy. Uzyskujemy wyniki, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż przy niższych kosztach. Pozwól, że pomożemy Ci stworzyć strategię, która zwiększy rozpoznawalność Twojej marki oraz liczbę potencjalnych klientów. Daj się zobaczyć na tej ogromnej platformie społecznościowej. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o nas i naszej propozycji!
Zacznijmy współpracę!
Facebook Ads Oferta

Oferowane usługi Facebook Ads

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz

Reklama Facebook Ads – osiągnij najlepsze wyniki

Facebook ma ponad 3 miliardy aktywnych użytkowników, a koszty reklamy są tak niskie, że możesz dotrzeć do 1000 odbiorców za mniej niż kilka złotych. Jeśli szukasz sposobu na skuteczne promowanie własnej marki, to właśnie reklama na Facebooku może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem i pozwoli Ci przyciągnąć uwagę kupujących.

Skuteczna reklama na Facebooku jak każda inna metoda reklamy, wymaga skupienia i odpowiednich umiejętności, aby proces był jak najbardziej korzystny. Chciałbyś, aby koszt reklamy na Facebook był jak możliwie najniższy? Uzyskaj naszą pomoc i osiągnij znaczny zwrot ze swojej inwestycji.

Potencjał reklamy na FB Ads

Facebook oferuje różnorodne opcje reklamowe, aby sprostać potrzebom i preferencjom poszczególnych reklamodawców. Można kierować reklamy na potencjalnych klientów według lokalizacji geograficznej, zainteresowań odbiorców i danych demograficznych. Śledzenie skuteczności reklam również nie stanowi problemu oraz pozwala dokładnie monitorować wyniki z reklam, co daje możliwość ich optymalizacji.

  • Możliwość dotarcia do dokładnie określonych odbiorców
  • Kliknięcia, są zwykle tańsze niż w innych platformach PPC
  • Reklamy, są tańsze niż kiedykolwiek wcześniej
  • Wyniki można łatwo prześledzić i zmierzyć
  • Sposób na pokonanie konkurencji
  • Możliwość skierowania ruchu do swojej witryny
  • Opcja dotarcia do użytkowników na Instagramie

Możliwości platformy Facebook

Możliwości Platformy Facebook

Reklama FB Ads to skupienie na odbiorcach

Reklama na Facebooku to doskonała metoda dotarcia do nowych klientów, zwłaszcza gdy znasz docelową grupę odbiorców swojego przekazu. Reklamy na Facebooku są wyświetlane w oparciu o to, do kogo chcesz kierować reklamy, a nie słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników w polu wyszukiwania. W przypadku reklam na Facebooku siła tkwi w pierwszej kolejności w skupieniu na odbiorcach, ich określaniu, a następnie tworzeniu przekazu reklamowego spełniającego ustalone kryteria.

Sposoby definiowania odbiorców

Sposób, w jaki możesz dotrzeć do potencjalnych klientów za pośrednictwem reklam na Facebooku, polega na kierowaniu na podstawie ich cech, zainteresowań czy zachowań. Prawidłowo kierując reklamy i wyświetlając je we właściwym momencie, znacznie bardziej prawdopodobne jest podjęcie działania lub zaangażowanie ze strony użytkowników. Zapewnia to wysoki wynik trafności i niższy koszt kliknięcia. Zatem odpowiednio dobrane kierowanie oszczędza Twoje pieniądze. Oto kilka przykładów definiowania odbiorców.

  • Płeć
  • Wiek
  • Lokalizacja
  • Zainteresowania
  • Dochód
  • Wykształcenie
  • Zachowania na Facebooku
  • Zachowania zakupowe
  • Technologia, której używają
  • Status związku
  • Status rodzicielski
  • Posiadanie dzieci
  • Wiek dzieci
  • Status klienta (jeśli wcześniej wszedł w interakcję)

Możliwość realizacji różnych celów

W zależności od założonych celów, możesz osiągnąć praktycznie wszystko, od zwiększania świadomości użytkowników o istnieniu Twojej marki po faktyczne podejmowanie działań, takich jak wypełnianie formularzy kontaktowych, zakup oferowanych produktów czy pobranie aplikacji, a każdy cel mierzony jest za pomocą konkretnego kodu.

Facebook Ads to również Instagram

Korzystając z platformy Facebook Ads, masz dostęp również do promowania się na platformie Instagram, która jest własnością Facebooka. Instagram daje możliwość przedstawienia swojej marki w niezwykły sposób, bez względu na to, jaką działalność prowadzisz, wystarczy że tworząc reklamy wybierzesz Instagram jako umiejscowienie i nie musisz nawet posiadać konta na Instagramie, aby wyświetlić tam swoje reklamy.

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz

Współpraca z nami to idealne rozwiązanie

Nie da się ukryć, że sama platforma Facebook bardzo ułatwia firmom tworzenie i promowanie reklam, ale nie wykonuje ich optymalizacji, przez co szansa takiej firmy na duży sukces, drastycznie spada. Kiedy samodzielnie tworzysz reklamę na Facebooku jest ona pozostawiona później sama sobie. My natomiast dysponujemy skutecznymi technikami maksymalnego wykorzystania reklamy i zarabiania na niej.

Divloy wyróżnia się na wiele sposobów

Podczas współpracy z Divloy oczekuj nowatorskich strategii opracowanych z naciskiem na wyjątkową jakość. Tworzymy niezwykłą wartość dla ery cyfrowej dzięki naszym przełomowym i kreatywnym ideom, ukierunkowanym na realizację celów, opierając się na danych, które prowadzą do sprawdzonych wyników. W każdej sytuacji zapewniamy wgląd w naszą pracę, a także wsparcie i wskazówki, tak abyś wiedział nie tylko, co robimy, ale także dlaczego to robimy.

Koncentracja na kliencie

Nieustannie skupiamy się na kliencie, dlatego musisz wiedzieć, że damy z siebie absolutne maksimum, aby Twoja reklama dotarła do tysięcy docelowych użytkowników skłonnych do podjęcia interakcji. Opowiemy Ci jak działa Facebook Ads oraz jak zrobić reklamę na Facebooku, tak aby była skuteczna. Reklama Facebook Ads nadal pozostaje wielką zagadką dla wielu firm i agencji, a taka forma reklamy jest dla wielu branż priorytetem. Zawsze, kiedy będziesz potrzebować informacji lub odpowiedzi na pytania, będziesz mógł zwrócić się do nas z pełnym przekonaniem, że Ci pomożemy.

Współpraca z Klientem

Marki, które nam zaufały

logo GreenLab Top Brand logo Korona Nieruchomości logo

Malve logo Elajo logo Flooren logo

Zacznijmy współpracę!

Skontaktuj się teraz

Opinie klientów

Najczęściej zadawane pytania na temat Facebook Ads

Reklama Facebook cennik, czyli jakie opłaty pobierają agencje reklamowe na Facebooku?

Koszt wynajęcia agencji reklamowej na Facebooku zależy od wielu czynników. Najpierw musisz oszacować, co chcesz, aby firma zrobiła dla Ciebie. Może to obejmować po prostu zaprojektowanie kilku reklam, a innym zbudowanie planu, stworzenie strategii i zarządzanie całym procesem. Im więcej oczekujesz, tym więcej zapłacisz za usługi.

Nie ma idealnego sposobu na oszacowanie, ile prowizji pobierają agencje reklamowe Facebooka, ponieważ zależy to od zbyt wielu czynników. Możesz poprosić o konsultację, przedstawić swoje potrzeby i pomysły, a w konsekwencji poznać dostępne możliwości i to ile kosztuje promocja na FB.

Dlaczego reklama firmy na Facebooku jest tak ważna?

Facebook jest obecnie jednym z najważniejszych serwisów społecznościowych, więc to doskonałe miejsce na to, aby się reklamować. Reklamy na Facebooku to niezbędna inwestycja dla każdej firmy, która ma swoich potencjalnych klientów właśnie w tym serwisie.

Platforma zdecydowanie dominuje na rynku serwisów społecznościowych i jest większa niż Twitter, Instagram czy Snapchat. Jeśli nie reklamujesz się w Facebook Ads, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twoi konkurenci to robią i zgarniają Twoich potencjalnych klientów. Reklamy na Facebooku są niesamowicie cenne, gdyż zapewniają bezpośredni i całkiem niedrogi sposób dotarcia do klientów.

Ile kosztuje reklama na FB?

Usługi agencji reklamowej Facebook mogą się zmieniać w zależności od tego jaki cel zostanie postawiony. W ramach współpracy oferujemy naszym klientom wiele kluczowych usług i chociaż promowanie się za pomocą Facebook Ads jest świetnym rozwiązaniem, to wiele firm martwi się tym jak wygląda koszt reklamy na FB. Czy są one niedrogie i czy zmieszczą się w ich budżecie reklamowym?

Koszty reklamy na Facebooku są bardzo zróżnicowane, ale bez wątpienia doskonałą rzeczą jest to, że możesz je wyświetlać przy dowolnym ustawionym budżecie. Jeśli chcesz wydać tylko parę złotych dziennie to jasne, że możesz to zrobić, ale musisz pamiętać, że Twoja konkurencja może inwestować znacznie więcej. Miej również na uwadze, że zasięg i częstotliwość wyświetlania reklam idą w parze z budżetem.

Ogólnie rzecz biorąc, cena reklamy na Facebooku różni się w zależności od branży w jakiej działasz i zależy od tego, jak dobrze przygotowana jest Twoja reklama i jaki jest Twój cel. Śmiało, więc można stwierdzić, że koszt reklamy na Facebooku jest bardzo elastyczny.

Jak możemy pomóc?

Sięgnij po bezpłatną konsultację lub wycenę usług Facebook Ads.