Facebook Ads

Reklamy z wykorzystaniem platformy Facebook trafiają niezwykle skutecznie do potencjalnych klientów, zapewniając firmom możliwość dotarcia do precyzyjnie określonych odbiorców. Aby odnieść sukces na Facebooku, należy zwiększać zaangażowanie użytkowników i skutecznie stosować kierowanie na odbiorców, aby jak najlepiej wykorzystać swój budżet reklamowy. Uzyskujemy wyniki, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż przy niższych kosztach. Pozwól, że pomożemy Ci stworzyć strategię, która zwiększy rozpoznawalność Twojej marki oraz liczbę potencjalnych klientów. Daj się zobaczyć na tej ogromnej platformie społecznościowej. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o nas i naszej propozycji!
Zamów darmową wycenę!
Facebook Ads Oferta

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Wybierz Facebook Ads i osiągnij najlepsze wyniki

Facebook ma ponad 3 miliardy aktywnych użytkowników, a koszty reklamy są tak niskie, że możesz dotrzeć do 1000 odbiorców za mniej niż kilka złotych. Jeśli szukasz sposobu na skuteczne promowanie własnej marki, to właśnie nasze usługi Facebook mogą być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem i pozwoli Ci przyciągnąć uwagę kupujących.

Skuteczna reklama jak każda inna metoda reklamy, wymaga skupienia i odpowiednich umiejętności, aby proces był jak najbardziej korzystny. Chciałbyś, aby koszt reklamy na Facebook był jak możliwie najniższy? Uzyskaj naszą pomoc i osiągnij znaczny zwrot ze swojej inwestycji.

potencjał kampanii Facebook

Potencjał FB Ads

Facebook oferuje różnorodne opcje reklamowe, aby sprostać potrzebom i preferencjom poszczególnych reklamodawców. Można kierować reklamy na potencjalnych klientów według lokalizacji geograficznej, zainteresowań odbiorców i danych demograficznych. Śledzenie skuteczności reklam również nie stanowi problemu oraz pozwala dokładnie monitorować wyniki z reklam, co daje możliwość ich optymalizacji.

  • Możliwość dotarcia do dokładnie określonych odbiorców
  • Kliknięcia, są zwykle tańsze niż w innych platformach PPC
  • Reklamy, są tańsze niż kiedykolwiek wcześniej
  • Wyniki można łatwo prześledzić i zmierzyć
  • Sposób na pokonanie konkurencji
  • Możliwość skierowania ruchu do swojej witryny
  • Opcja dotarcia do użytkowników na Instagramie
zalety kampanii Facebook

Możliwości platformy Facebook z Divloy

odbiorcy na Facebooku

FB Ads to skupienie na odbiorcach

Facebook to doskonała metoda dotarcia do nowych klientów, zwłaszcza gdy znasz docelową grupę odbiorców swojego przekazu. Reklamy, które można stosować na FB, są wyświetlane w oparciu o to, do kogo chcesz kierować reklamy, a nie słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników w polu wyszukiwania. W przypadku reklam na Facebooku siła tkwi w pierwszej kolejności w skupieniu na odbiorcach, ich określaniu, a następnie tworzeniu przekazu reklamowego spełniającego ustalone kryteria.

Sposoby definiowania odbiorców

Sposób, w jaki możesz dotrzeć do potencjalnych klientów za pośrednictwem reklam na Facebooku, polega na kierowaniu na podstawie ich cech, zainteresowań czy zachowań. Prawidłowo kierując reklamy i wyświetlając je we właściwym momencie, znacznie bardziej prawdopodobne jest podjęcie działania lub zaangażowanie ze strony użytkowników. Zapewnia to wysoki wynik trafności i niższy koszt kliknięcia. Zatem odpowiednio dobrane kierowanie oszczędza Twoje pieniądze. Oto kilka przykładów definiowania odbiorców.

  • Płeć
  • Wiek
  • Lokalizacja
  • Zainteresowania
  • Dochód
  • Wykształcenie
  • Zachowania na Facebooku
  • Zachowania zakupowe
  • Technologia, której używają
  • Status związku
  • Status rodzicielski
  • Posiadanie dzieci
  • Wiek dzieci
  • Status klienta (jeśli wcześniej wszedł w interakcję)

Możliwość realizacji różnych celów

W zależności od założonych celów, możesz osiągnąć praktycznie wszystko, od zwiększania świadomości użytkowników o istnieniu Twojej marki po faktyczne podejmowanie działań, takich jak wypełnianie formularzy kontaktowych, zakup oferowanych produktów czy pobranie aplikacji, a każdy cel mierzony jest za pomocą konkretnego kodu.

Facebook Ads to również Instagram

Korzystając z platformy Facebook Ads, masz dostęp również do promowania się na platformie Instagram, która jest własnością Facebooka. Instagram daje możliwość przedstawienia swojej marki w niezwykły sposób, bez względu na to, jaką działalność prowadzisz, wystarczy że tworząc reklamy wybierzesz Instagram jako umiejscowienie i nie musisz nawet posiadać konta na Instagramie, aby wyświetlić tam swoje reklamy.

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Współpraca z nami to idealne rozwiązanie

Nie da się ukryć, że sama platforma Facebook bardzo ułatwia firmom tworzenie i promowanie reklam, ale nie wykonuje ich optymalizacji, przez co szansa takiej firmy na duży sukces, drastycznie spada. Kiedy samodzielnie tworzysz reklamę na Facebooku jest ona pozostawiona później sama sobie. My natomiast dysponujemy skutecznymi technikami maksymalnego wykorzystania reklamy i zarabiania na niej, dlatego też Facebook Ads oferta, którą przygotujemy dla Ciebie będzie dostosowana do celów.

Divloy wyróżnia się na wiele sposobów

Podczas współpracy z Divloy oczekuj nowatorskich strategii opracowanych z naciskiem na wyjątkową jakość. Tworzymy niezwykłą wartość dla ery cyfrowej dzięki naszym przełomowym i kreatywnym ideom, ukierunkowanym na realizację celów, opierając się na danych, które prowadzą do sprawdzonych wyników. W każdej sytuacji zapewniamy wgląd w naszą pracę, a także wsparcie i wskazówki, tak abyś wiedział nie tylko, co robimy, ale także dlaczego to robimy.

najlepsza promocja na Facebooku
relacje z klientami

Koncentracja na kliencie

Nieustannie skupiamy się na kliencie, dlatego musisz wiedzieć, że damy z siebie absolutne maksimum, aby Twoja reklama dotarła do tysięcy docelowych użytkowników skłonnych do podjęcia interakcji. Opowiemy Ci jak działa Facebook Ads oraz jak zrobić reklamę na Facebooku, tak aby była skuteczna. Facebook Ads nadal pozostaje wielką zagadką dla wielu firm i agencji, a taka forma reklamy jest dla wielu branż priorytetem. Zawsze, kiedy będziesz potrzebować informacji lub odpowiedzi na pytania, będziesz mógł zwrócić się do nas z pełnym przekonaniem, że Ci pomożemy.

Konsultacje

Jest to sposób na poznanie Twojej firmy i określenie, jaki rodzaj reklamy jest dla Ciebie odpowiedni.

Analiza danych

Nasza analiza danych, zarówno przed, jak i po wdrożeniu strategii reklamowej, umożliwia właściwe kierowanie reklam, dzięki czemu mamy pewność, że uzyskają one dla Ciebie jak najlepsze wyniki.

Analityka i raportowanie
budowanie marki na Facebooku

Budowanie strategii

Zawsze pracujemy nad stworzeniem strategii dotarcia do pożądanej grupy docelowej. Obejmuje to strategię opartą na budżecie i Twoich celach.

Budowanie marki

Chociaż promocja z wykorzystaniem Facebooka polega na tworzeniu reklam do kliknięcia w celu skłonienia osoby do interakcji, zależy nam również na skutecznym budowaniu Twojej marki.

Dostosowanie do potrzeb

Potrzeby każdej firmy są wyjątkowe, niezależnie od tego przy jakiej usłudze z nami współpracujesz. Pamiętaj, że jesteśmy tutaj, aby wesprzeć Cię niestandardowym rozwiązaniem, które pasuje do Twojego celu i budżetu.

Ciągły rozwój

Poświęcamy czas na opracowanie skutecznej strategii reklamowej na Facebooku w oparciu o cele i potrzeby Twojej firmy. Ustalamy, kim są Twoi docelowi odbiorcy, a następnie tworzymy strategiczny plan dotarcia do nich.

rozwój marki
przejrzystość prac

Przejrzystość prac

Oferujemy przejrzystość naszych prac, dostarczając analiz i informacji jak działa wybrana strategia reklamowa. Dzięki temu, współpracując z nami możesz czuć się komfortowo.

Kreatywność

Ma to kluczowe znaczenie w dzisiejszym świecie reklamy, gdyż bez kreatywności Twoje reklamy nie będą trafiać do klientów. Naszym celem jest zapewnienie wyróżnienia reklam i przyciągnięcie do nich uwagi.

Sprawdź opinie naszych klientów

google reviews

Poznaj marki, które nam zaufały

Zamów darmową wycenę!

Skontaktuj się teraz

Opinie klientów

Najczęściej zadawane pytania na temat Facebook Ads

Czy Facebook Ads jest lepszy niż Google Ads?

Google Ads i Facebook Ads różnią się od siebie pod względem sposobu kierowania na odbiorców. Cele Google określane są przede wszystkim na podstawie tego, co ludzie wpisują w wyszukiwarce. Cele Facebooka oparte są na zainteresowaniach, które ludzie mają w swoich profilach (strony, które ludzie polubili, zainteresowania, które mogli dodać, oraz targetowanie demograficzne na podstawie danych stron trzecich).

Czy muszę mieć stronę na Facebooku, aby korzystać z FB Ads?

Nie musisz mieć strony na Facebooku, aby korzystać z Facebook Ads. Zachęcamy jednak do posiadania takiej strony, jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej korzyści z Facebook Ads.

Ile kosztują nasze usługi Facebook Ads?

Wszystko zależy od Twojej konkretnej sytuacji. Skontaktuj się z nami i opowiedz o swojej marca oraz celach, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej o Twojej firmie.

Wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wycenę

Sięgnij po zupełnie darmową wycenę usług Facebook Ads. Zapoznamy się z Twoim biznesem oraz oczekiwaniami i przygotujemy indywidualną ofertę.

Na przesłane zapytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.