Google A-ds

Dynamiczne listy wykluczeń w Google Ads

Kilka tygodni temu w centrum pomocy Google Ads pojawiła się informacja o możliwości pełniejszej kontroli nad tym, gdzie wyświetlają się reklamy w ramach kampanii Google Ads. Nowa technologia pozwoli chronić sieć reklamową przed pojawianiem się w niej niebezpiecznych i nieodpowiednich treści.

Reklamodawcy zyskują również nowe możliwości kontroli nad docieraniem ze swoim przekazem reklamowym do odbiorców i w miejscach, na których im tak naprawdę zależy. Celem tego będzie ochrona reklam przed wyświetlaniem się wraz z treściami, które mogą nie pasować swoim charakterem do kampanii reklamodawcy lub jego brandu.

Po wykonaniu, a następnie przesłaniu dynamicznej listy wykluczeń na własne konto Google Ads, będziemy mogli zaplanować w pełni automatyczne aktualizacje wraz z procesem dodawania do listy nowych witryn internetowych.

Funkcja ta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Aktualnie dostępne opcje wykluczeń

Warto przypomnieć o już istniejącej możliwości kontroli, gdzie mogą się wyświetlać nasze reklamy, w jakim formacie oraz jakim grupom docelowym. Dostępne opcje pozwalają na blokowanie pojawiania się reklam wraz z treściami, które mogą wydawać się dla nas nieodpowiednie. Opcje te umożliwiają blokowanie kierowania kampanii na konkretne witryny, treści, czy też całe tematy.

wykluczone treści
wykluczone typy i etykiety
Potrzebujesz wsparcia przy analizie Twojej kampanii Google Ads?

Nie zwlekaj i już już teraz rzuć okiem na informacje o usłudze audyt Google Ads.

Możesz również skontaktować się z nami i przedstawić, jakiego wsparcia potrzebujesz.

Artykuł powstał na bazie publikacji w centrum pomocy Google Ads