Dynamiczne listy wykluczeń w Google Ads
Kilka tygodni temu w centrum pomocy Google Ads pojawiła się informacja o możliwości pełniejszej kontroli nad tym, gdzie wyświetlają się reklamy w ramach kampanii Google Ads. Nowa technologia pozwoli chronić sieć reklamową przed pojawianiem się w niej niebezpiecznych i nieodpowiednich treści.
Reklamodawcy zyskują również nowe możliwości kontroli nad docieraniem ze swoim przekazem reklamowym do odbiorców i w miejscach, na których im tak naprawdę zależy. Celem tego będzie ochrona reklam przed wyświetlaniem się wraz z treściami, które mogą nie pasować swoim charakterem do kampanii reklamodawcy lub jego brandu.
Po wykonaniu, a następnie przesłaniu dynamicznej listy wykluczeń na własne konto Google Ads, będziemy mogli zaplanować w pełni automatyczne aktualizacje wraz z procesem dodawania do listy nowych witryn internetowych.
Funkcja ta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Aktualnie dostępne opcje wykluczeń
Warto przypomnieć o już istniejącej możliwości kontroli, gdzie mogą się wyświetlać nasze reklamy, w jakim formacie oraz jakim grupom docelowym. Dostępne opcje pozwalają na blokowanie pojawiania się reklam wraz z treściami, które mogą wydawać się dla nas nieodpowiednie. Opcje te umożliwiają blokowanie kierowania kampanii na konkretne witryny, treści, czy też całe tematy.
Nie zwlekaj i już już teraz rzuć okiem na informacje o usłudze audyt Google Ads.
Możesz również skontaktować się z nami i przedstawić, jakiego wsparcia potrzebujesz.
Artykuł powstał na bazie publikacji w centrum pomocy Google Ads