Google A-ds

Zmiany dopasowania fraz kluczowych w Google Ads

Na początku tego roku została ogłoszona informacja na temat zmian w dopasowaniu fraz kluczowych, które możemy stosować w Google Ads. Zmiany te dotyczą dopasowania do wyrażenia i modyfikatora dopasowania przybliżonego.

Od tego momentu aktualizacja wchodzi w życie i wszystkie słowa kluczowe, które są dodane pod postacią modyfikatora dopasowania przybliżonego, będą zachowywać się jak słowa kluczowe w dopasowaniu do wyrażenia. Tworzenie nowych fraz w oparciu o modyfikator dopasowania przybliżonego nie będzie już dozwolone.

Aktualizacje pozostałych pól takich jak stan, stawka, adres URL, etykiety pozostają bez zmian.

Praktyczne wskazówki na temat zmian w dopasowaniach fraz można znaleźć w oficjalnym suporcie Google Ads klikając tutaj.

dopasowania fraz

Źródło: centrum pomocy Google Ads

Potrzebujesz wsparcia w Google Ads?

Jeżeli tak, to przeczytaj informacje na temat oferowanej usługi Google Ads lub skontaktuj się opisując, jakiego wsparcia potrzebujesz.