Zmiany dopasowania fraz kluczowych w Google Ads
Na początku tego roku została ogłoszona informacja na temat zmian w dopasowaniu fraz kluczowych, które możemy stosować w Google Ads. Zmiany te dotyczą dopasowania do wyrażenia i modyfikatora dopasowania przybliżonego.
Od tego momentu aktualizacja wchodzi w życie i wszystkie słowa kluczowe, które są dodane pod postacią modyfikatora dopasowania przybliżonego, będą zachowywać się jak słowa kluczowe w dopasowaniu do wyrażenia. Tworzenie nowych fraz w oparciu o modyfikator dopasowania przybliżonego nie będzie już dozwolone.
Aktualizacje pozostałych pól takich jak stan, stawka, adres URL, etykiety pozostają bez zmian.
Praktyczne wskazówki na temat zmian w dopasowaniach fraz można znaleźć w oficjalnym suporcie Google Ads klikając tutaj.
Źródło: centrum pomocy Google Ads
Jeżeli tak, to przeczytaj informacje na temat oferowanej usługi Google Ads lub skontaktuj się opisując, jakiego wsparcia potrzebujesz.