agencja marketingu online

Czy potrzebujesz agencji do reklamowania się w Google i na Facebooku?

W świecie, który jest pełen płatnych metod promowania marki wszystko ma swoją cenę i często wydaje się, że jest to dość wysoka cena. Płacenie firmie zewnętrznej za możliwość reklamowania się poprzez Google Ads czy Facebook Ads co miesiąc, dla niektórych firm jest barierą nie do przejścia, a przy ciągłym wzroście stawek CPC i CPM koszty mogą stawać się coraz większe.

W związku z tym wszystkim logiczne jest zadanie pytania „Czy naprawdę potrzebuję firmy zewnętrznej, czy jest to tylko dodatkowy koszt, bez którego mógłbym się obejść?”.

Umów konsultację!

Dlaczego agencje od PPC w ogóle istnieją?

Rzetelne i prawdziwie eksperckie agencje od marketingu online istnieją po to, aby zapewniać dodatkową wartość firmom, które obsługują. Trzeba na wstępie grubą kreską oddzielić te firmy od takich, które są typowym agencyjnym korpo, jakich nadal pełno na naszym rynku z ofertami usług za 300 czy 500 zł, gdzie liczy się wyłącznie wartość ich zysku na koniec miesiąca przy praktycznie zerowym nakładzie pracy, nie mówiąc już o jakiejkolwiek wartości dla klienta, który chce faktycznie rozwijać swoją markę.

Biorąc pod uwagę, że każda zainwestowana przez Ciebie złotówka musi mieć bezpośrednie przełożenie na przychody, to dodatkowa inwestycja w opłatę za usługę agencji od reklam Google i reklam na Facebooku, może być postrzegane jako niepotrzebny koszt. Rozwiązaniem tego jest jednak zrozumienie, czym dokładnie jest ta wspomniana wcześniej „wartość”, abyś mógł ustalić prawdziwy wpływ, jaki agencja ma na Twoją firmę.

Istotne jest ustalanie wartości agencji

Zrozumienie „prawdziwej” wartości jaką może dać Ci współpraca z ekspercką agencją od Google Ads i Facebook Ads jest bardzo ważnym punktem. Nie jest to prosty proces, ale ustanowienie go prowadzi do zdecydowanie mądrzejszych inwestycji i ostatecznie lepszych zwrotów z Twojej inwestycji, a przecież na tym Ci zależy. Warto wymienić kilka obszarów, które można zbadać, aby ocenić ogólną wartość agencji i robimy to poniżej.

Większy zysk promowania marki

Jest to pierwsze miejsce na naszej liście, ponieważ jest to główny cel 99% firm. Agencja powinna być w stanie wydać budżet w sposób, który przyniesie większy zysk niż zostałby osiągnięty bez niej. Jeśli tak nie jest, to coś zdecydowanie poszło nie tak.

Oszczędność na kosztach zatrudnienia i oszczędność czasu

Z pewnością dla pełnego obrazu dobrze jest zdawać sobie sprawę, że istnieje również koszt zaoszczędzony na wynagrodzeniach dla pracowników wewnętrznych, a z każdym kolejnym rokiem obciążenia pracodawców stają się coraz większe. Wraz z początkiem roku 2023 koszt jaki poniesie pracodawca tytułem wynagrodzenia minimalnego wyniesie ponad 4000 zł, natomiast kwota zatrudnienia doświadczonego eksperta od marketingu online, to już mowa o kwotach pięciocyfrowych.

koszt minimalnego wynagrodzenia dla pracodawców
businessinsider.com.pl

Nawet jeśli nie byłoby dedykowanego pracownika zajmującego się w Twojej firmie marketingiem internetowym, to nadal potrzeba czasu, aby ktoś zarządzał promocją Twojej marki i jest to czas oddzielony od innych zadań. Do tego dochodzi jeszcze proces rekrutacji (czas + opłaty + ryzyko), które często może być prawdziwym polem minowym.

Podążanie na trendami marketingu online i ciągły rozwój

Profesjonalne agencje marketingu online funkcjonują w taki sposób, aby być ciągle na bieżąco ze zmianami i aktualnymi trendami, nieustannie dzieląc się ekspercką wiedzą (spójrz na nasz blog o marketingu internetowym), a także udoskonalając swoją ofertę poprzez stawianie na coraz to lepsze i nowsze modele, jak chociażby model Growth Hacking, który oferujemy swoją drogą w Divloy.

Takie zestawienie zapewnia, że ​​żadne nowinki technologiczne nie zostaną pominięte, a najlepsze z nich są natychmiast stosowane. Dla większości agencji działających na rynku polskim nie jest to jednak możliwe, co skutkuje ich przestarzałym podejściem i stopniowym pogorszeniem wyników realizowanych przez nich projektów za atrakcyjnie brzmiące 300 zł miesięcznie.

Elastyczność realizacji usług

Współpraca z agencją oznacza, że ​​masz dostęp do osób z dużym doświadczeniem i wiedzą. Jeśli Twoja firma chce dziś reklamować się z wykorzystaniem kampanii Google Ads, a za tydzień również wystartować z reklamą na Facebooku, to przy współpracy z agencją możesz tego dokonać od razu bez konieczności przechodzenia przez długi wewnętrzny proces podnoszenia kwalifikacji lub zwiększania zatrudniania.

Nie dotyczy to wyłącznie kanałów PPC. W Divloy mamy duże doświadczenie i realizujemy również pozycjonowanie stron internetowych oraz pozycjonowanie sklepów internetowych. Jeśli Twoja oferta cechuje się sezonowością, to możemy dostosować usługę do mniej lub bardziej kluczowych okresów.

Przeczytaj również: Reklama na Facebooku cena

Planowanie wspólnej i przemyślanej strategii działań

Dobra agencja powinna być w stanie zapewnić Ci coś więcej niż sztywno przyjęty zakres działań. Powinna wspólnie z Tobą opracować strategię, która pomoże Ci osiągnąć Twoje cele. Prawdziwe partnerstwo, które łączy wiedzę biznesową klienta z doświadczeniem i wiedzą agencji, zawsze daje najlepsze możliwe rezultaty zarówno w krótkim, jak i długim okresie. W Divloy zdajemy sobie z tego sprawę codziennie, o czym zresztą mówią nasi klienci, dla których realizujemy projekty i o których możesz przeczytać w naszym dziale Historie Sukcesu, gdzie prezentujemy case study Google Ads i case study Facebook Ads.

Wsparcie zawsze pod ręką

Drobne problemy, takie jak odrzucenia reklam, błędy plików produktowych, nagłe skoki wydatków lub spadki ruchu, mogą stać się katastrofą dla promowanej marki w ciągu zaledwie kilku dni, jeśli będą pozostawione same sobie. Solidna agencja daje pewność, że zawsze jest ktoś pod ręką, kto sprawdzi stan konta reklamowego i upewni się, że wszystkie kampanie reklamowej działają bez zarzutu.

Wróćmy do pytania - Czy naprawdę potrzebujesz agencji?

Jeśli Twoja firma szuka najlepszego rozwiązania do promowania się w internecie, zbudowanego z myślą o Twoim długofalowym sukcesie, a także elastycznej i responsywnej usłudze, która może dostosować się do potrzeb Twojej firmy zarówno dziś i jutro, a co najważniejsze poprawiając Twoje wyniki, to wtedy agencja może w rzeczywistości być dokładnie tym, czego potrzebujesz.

Masz chęć postawić na reklamę Google lub reklamę na Facebooku? Divloy to ekspercka agencja realizująca obie te usługi!

Skontaktuj się z nami już dziś, jeśli chcesz porozmawiać na temat rozwoju Twojego biznesu w internecie.