Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google Ads - Case Study
Poznaj historię firmy GreenLab, która powstała w ostatnim kwartale 2020 roku. Dzięki naszej skutecznej kampanii reklamowej w Google Ads (AdWords) firma osiągnęła ROAS 650%.
Umów konsultację! |
Spis treści
Branża
Branża ogrodnicza
O firmie
Firma GreenLab jest prowadzona przez Panią Agnieszkę Urbańską, która jest architektem krajobrazu. Pani Agnieszka w ramach swojej działalności zajmuje się projektowaniem ogrodów oraz ich pielęgnacją. Aranżuje także wnętrza roślinami, tworząc wyjątkowe miejsca wypoczynku dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagającego klienta.
Oczekiwania i potrzeby
Postawiony przed nami cel to pozyskanie klientów na usługę projektowania ogrodów. Oczekiwany sukces z realizacji kampanii to 2 klientów miesięcznie.
Sezonowość
Start kampanii
Grudzień 2020
Najważniejsze podjęte działania
- Utworzenie dedykowanego landing page na potrzeby kampanii reklamowej
- Konfiguracja konwersji
- Uruchomienie kampanii sieci wyszukiwania wykorzystując efektywne tekstowe reklamy Google AdWords wraz z zastosowaniem sprawdzonych i skutecznych słów kluczowych
- Cyklicznie optymalizowane kampanie bazując na stale powiększającej się puli danych
Uzyskane efekty
Przypomnijmy, że postawione oczekiwania z realizacji kampanii Google Ads to 2 klientów miesięcznie. Najistotniejsze efekty osiągnięte już po niecałych 2 miesiącach od wystartowania kampanii reklamowej:
- 15 konwersji (zapytań o ofertę)
- ROAS 650%
- CTR 11,09%
- CPC 4,83 zł
Dodatkowe:
- Wzrost widoczności serwisu poprzez płatną reklamę
- Zwiększenie ruchu w serwisie
- Wzrost świadomości marki wśród użytkowników
Opinia klientki
"Jestem bardzo zadowolona z dotychczasowej pracy Pana Michała. Na początku naszej współpracy otrzymałam wycenę z bardzo szczegółowym wyjaśnieniem elementów, które składały się na daną kwotę. Pan Michał opisywał każdy etap swojej pracy oraz informował mnie o wszelkich wprowadzonych zmianach w kampanii. Odpowiadał na każde moje pytanie bardzo szczegółowo i wyczerpująco.
Dzięki współpracy z Panem Michałem stale urywają się telefony w mojej firmie. W każdym miesiącu mój kalendarz jest zapchany spotkaniami z nowymi klientami i realizujemy coraz więcej nowych projektów. Udało mi się zatrudnić nowe osoby. To wszystko już w pierwszym roku istnienia firmy!
Zamierzam kontynuować współpracę z Panem Michałem, bo dzięki jego doświadczeniu i wiedzy pozyskałam bardzo dużą ilość klientów." - Agnieszka Urbańska, właścicielka firmy GreenLab.
Podsumowanie
Jak widzisz osiągnięcie świetnych wyników z kampanii Google Ads jest możliwe, nawet tuż zaraz po rozpoczęciu działalności i to w dobie pandemii. Kluczem do tego jest jasno postawiony cel, dobrze przygotowany landing page, realny budżet inwestycyjny, skuteczna kampania, zaufanie nam i współpraca z nami, a zaprezentowane Google AdWords Case Study jest tego najlepszym dowodem 😊
Jeżeli, to co właśnie udało Ci się tutaj przeczytać stało się dla Ciebie wyjątkowo interesujące i pragniesz przenieść zaprezentowane podejście do swojego biznesu, możesz od razu poznać bliżej naszą ofertę kampanii Google Ads i napisać do nas z prośbą o całkowicie niezobowiązującą ofertę!
Poznaj także studium przypadku zwiększenie sprzedaży o 234% dzięki Google Ads dla sklepu online - Case Study.
Divloy to ekspercka firma z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu dla rozwoju biznesów w internecie. Realizujemy działania w obszarze SEO, kampanii PPC, audytów, szkoleń i doradztwa. Cechuje nas współpraca z klientami oczekującymi wysokiej skuteczności. Kierujemy się zasadą, iż kluczowe elementy marketingu internetowego to wdrażanie najnowszych rozwiązań i narzędzi, a do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów niezbędne jest wyciąganie wniosków z przeprowadzanych analiz.