Zwiększenie sprzedaży o 234% dzięki kampanii Google dla sklepu online

Zwiększenie sprzedaży o 234% dzięki Google Ads dla sklepu online - Case Study

Prezentujemy historię sukcesu marki Top Brand, która posiada sklep internetowy oraz sklepy stacjonarne w południowej części województwa Małopolskiego. Skutecznie realizowana kampania Google Ads (Google AdWords) pozwoliła na wzrost sprzedaży o ponad 234%.

Branża

Sklep z obuwiem oraz odzieżą damską i męską.

O firmie

Marka Top Brand, które właścicielem jest Pan Bartłomiej Stąpor powstała w pierwszym kwartale 2020 roku. Sklep posiada jedną z najlepszych ofert na rynku specjalizując się w sprzedaży odzieży damskiej, odzieży męskiej, a także obuwia znanych marek.

Firma oprócz sklepu online, jeszcze do niedawna posiadała 2 sklepy stacjonarne, jeden w Bukowinie Tatrzańskiej, a drugi w najbardziej popularnej dzielnicy Zakopanego, czyli na Krupówkach. Ciągły rozwój pozwolił wraz z początkiem lipca 2021 na otwarcie trzeciego sklepu, również w Zakopanem.

Oczekiwania i potrzeby

Cel jaki został przed nami postawiony to zwiększenie sprzedaży o 20-30%.

Sezonowość

sklep odzieżowy trend

Start kampanii

Marzec 2021

Najważniejsze podjęte działania

  • Prace konfiguracyjne dotyczące optymalizacji ustawień konta, kodów konwersji oraz remarketingu
  • Uruchomienie między innymi kampanii inteligentnych, produktowych, remarketingowych i displayowych
  • Stała optymalizacji kampanii reklamowych w oparciu o systematycznie zwiększające się zasoby danych
  • Cykliczna analiza i optymalizacja wykorzystywanych plików produktowych

Uzyskane efekty

Na przestrzeni pierwszych 3 miesięcy od uruchomienia kampanii w porównaniu do roku poprzedniego, udało się przy wspólnej współpracy zanotować wzrost sprzedaży o ponad 234%. Pozostałe przykładowe efekty kampanii reklamowej to:

  • CPC 0,47 zł
  • ERS 18,70%
  • Utrata udziału w wyświetleniach jedynie 5,45%

Dodatkowe:

  • Wzrost świadomości wśród użytkowników o istnieniu marki Top Brand
  • Zwiększenie liczby użytkowników odwiedzających sklep internetowy
  • Stale zmniejszające się koszty konwersji

Opinia klienta

Bartłomiej Stąpor CEO Top Brand

"Jeśli chodzi o firmę Divloy to spełnia nasze wymagania. Po drodze skorzystaliśmy z oferty dużej firmy i nie przynosiło to oczekiwanych efektów. Na Pana Michała trafiliśmy z polecenia i było naprawdę warto. Na początku zaczęliśmy z samymi reklamami Google Ads, żeby sprawdzić, jak wykonuje swoją pracę oraz jakie ma podejście do klienta. Okazało się, że jest naprawdę świetnie! Komunikacja, wytłumaczenie problemów, potrzebne zmiany, wszystko dokładnie i szczegółowo opisane za każdym razem, dlatego zdecydowaliśmy również powierzyć SEO w ręce Pana Michała.

W naszej firmie stawiamy na konkretnych ludzi, którzy znają się na rzeczy i pieniądze, które wydajemy na wszystkie działania w internecie chcemy, aby były dobrze spożytkowane, a nie przepalane bez pożądanego efektu. W firmie Divloy jest takie samo podejście. Nie chcą marnować pieniędzy klienta, tylko jak najlepiej rozdysponować budżet.

Szczerze mogę polecić Pana Michała. Jest zawsze pomocny, uczciwy i w mojej ocenie pracowity! Dzięki działaniom firmy Divloy dążymy do celu, który sobie wyznaczyliśmy!" - Bartłomiej Stąpor, CEO top-brand.pl

Podsumowanie

Po raz kolejny sprawdza się teza, że prawdziwa współpraca między nami, a naszymi klientami przynosi doskonałe efekty, czego dowodem jest realizacja skutecznej kampanii Google Ads dla marki Top Brand. Owocem tego jest nie tylko zwiększenie sprzedaży po stronie klienta, ale również zbudowanie jeszcze większego zaufania do marki Divloy i rozwinięcie współpracy o kolejne usługi 😊

Przedstawione tutaj Case Study okazało się dla Ciebie inspirujące? Ty również masz zamiar zwiększyć sprzedaż oferowanych produktów i usług? Chcesz wyprzedzić konkurencję?

Nic prostszego, dowiedz się więcej o naszej usłudze kampanii reklamowych Google Ads i napisz do nas, a otrzymasz niezobowiązującą ofertę!

Przeczytaj również studium przypadku Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google Ads - Case Study.