Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google A-d-s - Case Study

Divloy pomógł GreenLab skutecznie wystartować w Google Ads - Case Study

Poznaj historię firmy GreenLab, która powstała w ostatnim kwartale 2020 roku. Dzięki naszej skutecznej kampanii reklamowej w Google Ads (AdWords) firma osiągnęła ROAS 650%.

Branża

Branża ogrodnicza

O firmie

Firma GreenLab jest prowadzona przez Panią Agnieszkę Urbańską, która jest architektem krajobrazu. Pani Agnieszka w ramach swojej działalności zajmuje się projektowaniem ogrodów oraz ich pielęgnacją. Aranżuje także wnętrza roślinami, tworząc wyjątkowe miejsca wypoczynku dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagającego klienta.

Oczekiwania i potrzeby

Postawiony przed nami cel to pozyskanie klientów na usługę projektowania ogrodów. Oczekiwany sukces z realizacji kampanii to 2 klientów miesięcznie.

Sezonowość

trend branży ogrodniczej

Start kampanii

Grudzień 2020

Najważniejsze podjęte działania

  • Utworzenie dedykowanego landing page na potrzeby kampanii reklamowej.
  • Konfiguracja konwersji.
  • Uruchomienie kampanii sieci wyszukiwania wykorzystując efektywne tekstowe reklamy Google AdWords wraz z zastosowaniem sprawdzonych i skutecznych słów kluczowych.
  • Cyklicznie optymalizowane kampanie bazując na stale powiększającej się puli danych.

Uzyskane efekty

Przypomnijmy, że postawione oczekiwania z realizacji kampanii Google Ads to 2 klientów miesięcznie. Najistotniejsze efekty osiągnięte już po niecałych 2 miesiącach od wystartowania kampanii reklamowej:

  • 15 konwersji (zapytań o ofertę)
  • ROAS 650%
  • CTR 11,09%
  • CPC 4,83 zł

Dodatkowe:

  • Wzrost widoczności serwisu poprzez płatną reklamę
  • Zwiększenie ruchu w serwisie
  • Wzrost świadomości marki wśród użytkowników

Opinia klientki

Agnieszka Urbańska GreenLab

"Jestem bardzo zadowolona z dotychczasowej pracy Pana Michała. Na początku naszej współpracy otrzymałam wycenę z bardzo szczegółowym wyjaśnieniem elementów, które składały się na daną kwotę. Pan Michał opisywał każdy etap swojej pracy oraz informował mnie o wszelkich wprowadzonych zmianach w kampanii. Odpowiadał na każde moje pytanie bardzo szczegółowo i wyczerpująco.

Zamierzam kontynuować współpracę z Panem Michałem, bo dzięki jego doświadczeniu i wiedzy pozyskałam w ciągu dwóch miesięcy bardzo dużą ilość klientów." - Agnieszka Urbańska, właścicielka firmy GreenLab.

Podsumowanie

Jak widzisz osiągnięcie świetnych wyników z kampanii Google Ads jest możliwe, nawet tuż zaraz po rozpoczęciu działalności i to w dobie pandemii. Kluczem do tego jest jasno postawiony cel, dobrze przygotowany landing page, realny budżet inwestycyjny, skuteczna kampania, zaufanie nam i współpraca z nami 😊

Jeżeli, to co właśnie udało Ci się tutaj przeczytać stało się dla Ciebie wyjątkowo interesujące i pragniesz przenieść zaprezentowane podejście do swojego biznesu, możesz od razu poznać bliżej naszą ofertę kampanii Google Ads i napisać do nas z prośbą o całkowicie niezobowiązującą ofertę!