Zmiany w raportowaniu o miejscach docelowych w kampaniach Google Ads promujących aplikacje
Na początku stycznia 2022 Google usunęło wszystkie dane o miejscach docelowych kampanii promujących aplikacje z następujących raportów.
Interfejs API Google Ads:
- widok rozmieszczenia grup
- widok rozmieszczenia szczegółów
Interfejs API AdWords / Skrypty Google Ads:
- Raport skuteczności automatycznych miejsc docelowych
- Raport skuteczności miejsc docelowych
Ta zmiana została wprowadzona ponieważ dostarczone dane nie odzwierciedlały pełnego widoku miejsc docelowych, które pomagają programistom monitorować bezpieczeństwo marki swoich reklamodawców.
Jeśli korzystasz z tych raportów, zapoznaj się z raportem dotyczącym miejsc docelowych w kampaniach promujących aplikacje w interfejsie użytkownika Google Ads, a więc informacji o nim tutaj.
Źródło: Google Ads Developer Blog
Divloy to ekspercka firma z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu dla rozwoju biznesów w internecie. Realizujemy działania w obszarze SEO, kampanii PPC, audytów, szkoleń i doradztwa. Cechuje nas współpraca z klientami oczekującymi wysokiej skuteczności. Kierujemy się zasadą, iż kluczowe elementy marketingu internetowego to wdrażanie najnowszych rozwiązań i narzędzi, a do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów niezbędne jest wyciąganie wniosków z przeprowadzanych analiz.