Blog: NEWS

SEO

Czy codzienne aktualizowanie tytułów stron poprawi SEO?

W trakcie ostatniego „Google SEO office-hours” poruszony został temat wpływu codziennej aktualizacji tytułów stron na SEO witryny internetowej.

SEO

Google testuje wskazówki dotyczące zakupów w mobilnych wynikach wyszukiwania

Poradnik dla kupujących jako nowa, testowana jeszcze funkcja w wyszukiwarce Google na urządzeniach mobilnych.

Google A-ds

Kampanie Performance Max otrzymują wsparcie w Data Studio

Kampanie Performance Max, które są dostępne na platformie Google Ads od teraz będą mogły być uwzględniane w raportach Data Studio.

Podsumowanie roku 2021 w wyszukiwarce Google

Podsumowanie roku 2021 w wyszukiwarce Google

Rzuć okiem na nasz wpis i poznaj statystyki najpopularniejszych zapytań oraz obejrzyj podsumowanie roku 2021 przygotowane przez Google.

SEO

Strony niedostępne nawet kilka dni mogą zostać usunięte z indeksu Google

Przy okazji grudniowego Google SEO office-hours, John Mueller omówił kwestię usuwania z indeksu stron, które zostały wyłączone na krótką chwilę.

Facebook News

Zmiany i wskazówki optymalizacyjne Facebook Ads w perspektywie ochrony prywatności użytkowników

Sprawdź, jakie są najlepsze praktyki w realizacji kampanii FB Ads oraz działania, podejmowane przez Facebooka, a to wszystko ze względu na ochronę prywatności danych użytkowników.

Google A-ds

Nowy model atrybucji w Google Ads oparty na danych

Reklamodawcy korzystający z Google Ads otrzymują do dyspozycji kolejny model atrybucji, tym razem oparty na danych. Z naszego artykułu dowiesz się więcej o tej nowej funkcji.

SEO

Google zaktualizowało metodę generowania tytułów w wyszukiwarce

Wraz z końcem sierpnia pojawiła się informacja o aktualizacji metody generowania tytułów stron internetowych. Dowiedz się, w jaki sposób zmiany te wpłyną na dotychczasowy sposób tworzenia meta tytułów.

Załaduj więcej wpisów